مجله تکنولوژی

جدید ترین ارز های دیجیتال و بهترین آن ها برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری ارز دیجیتال

زمانی تعداد ارزهای دیجیتال به صورت شدیدی افزایش می یافتند و احساس وحشیانه ای نیز داشتند، اما اکنون بازار خود را تثبیت کرده و بیشتر رمزنگاری ها همگن تر معامله می شوند. آیا این بد است؟ به هیچ وجه، همانطور که می دانید نوسانات برای تجارت مناسب است، اما همچنین روندها، دامنه ها و کانال های منظم مهم هستند. با این اوصاف، اگر از خود می پرسید که آیا بازار رمزنگاری هنوز جایی برای رشد دارد، پاسخ در نمودارها نیست بلکه در برداشت شما از آینده است. آیا شما اعتقاد دارید که ارزهای دیجیتال با تمام ناهمگنی در چند سال آینده بر جهان حاکم خواهند شد؟ اگر پاسخ مثبت باشد، مطمئناً در آینده رشد خواهند کرد و سرمایه گذاری روی ارز های دیجیتال عاقلانه است.

کاربرد

با این حال، اگر شما اعتقاد دارید که ارز های دیجیتال فقط یک روند کوتاه مدت هستند و همه چیز به همان صورت سنتی باقی می ماند، پاسخ به منفی تبدیل می شود. با این حال، اگر فکر می کنید ارز های دیجیتال فقط یک محصول شیک هستند، من می خواهم شما را به تأمل و تفکر دعوت کنم. به اطراف خود نگاه کنید ببینید که چگونه انقلاب فناوری در حال تغییر دادن همه چیز است و از این موضوع آگاه باشید که ارز های دیجیتال در هسته اصلی هر کدام از اخلال گران در فن آوری جدید قرار دارند. به عنوان مثال، ببینید که Ripple چگونه شیوه ارسال و دریافت مردم را تغییر می دهد و در حال تبدیل شدن به استاندارد پرداخت است. همچنین، چگونگی تبدیل شدن بستر Ethereum به شبکه ای برای قراردادهای هوشمند و DApps، به ویژه در صنعت حمل و نقل.

بیایید شبکه Litecoin را نیز ببینیم، جایی که می توانید معاملات بهینه شده ای را انجام دهید که برای افراد یا مشاغل توصیه می شود هزینه کالاها و خدمات روزمره را پرداخت کنند. سرانجام، IOTA که ارز رمزپایه یک بستر بلاکچین است که با دستگاه های اینترنت اشیا کار می کند. این ارتباط بین همه سیستم عامل ها، ابزارها و سیستم های عملیاتی را تسهیل می کند.

5 ارز رمزپایه برتر با پتانسیل بیشتر از بیت کوین

بنابراین، ارز دیجیتال بزرگ بعدی که مناسب سرمایه گذاری باشد چیست؟ اعتقاد بر این است که پادشاه رمزنگاری با سقف بازار بیش از 165 میلیارد دلار و فقط ده سال تلاش، استاندارد طلای دارایی های دیجیتال است. با این حال، سرمایه گذاران در سراسر جهان به دنبال یک گره جدید هستند که بتواند خود را میلیونر کند. در مورد موفقیت احتمالی ارز رمزنگاری شده باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. همانطور که می دانید، رمزنگاری ها به تنهایی ارزشی ندارند، اما برای شبکه ای که نمایندگی می کنند ارزش دارد. بنابراین، هنگام در نظر گرفتن یک ارز دیجیتال، باید پلتفرم پشت آن ارز دیجیتال، فناوری نشان دهنده آن، نحوه اجرای آن در “دنیای واقعی” و نحوه توجه و کشش در صنعت را تماشا کنید.

قبل از اینکه به سراغ ارز های دیجیتال بزرگ جدیدتر برویم، بیایید توضیحی ارائه دهیم. بیت کوین رمزنگاری اصلی است و بقیه بورس های آلتکوین محسوب می شوند. بازار آن ها را از این طریق به عنوان مخفف Alternative of Bitcoin می نامد: AltCoin. بیایید نگاهی به جدید ترین ارزهای دیجیتال در بازار بیندازیم و ارزهایی که بیشترین پتانسیل را برای تبدیل شدن به یک دارایی با ارزش رمزنگاری جدید و شایسته جلب توجه شما دارند.

  • ETH – Ethereum
  • LTC – Litecoin
  • XRP – Ripple
  • NEO
  • Zcash

ETH – Ethereum

Ethereum در تاریخ 30 ژوئیه 2015 راه اندازی شد، یک شبکه غیرمتمرکز است که ساختارهای بهینه شده ای را برای DApp ها و قراردادهای هوشمند فراهم می کند. سکه آن اتر با تیراژ 108 میلیون سکه ETH و سرمایه بازار تقریباً 20 میلیارد دلار است. Ethereum از نظر محبوبیت و همچنین از نظر محدودیت بازار دومین ارز دیجیتال با ارزش و با پتانسیل است. در حالی که بیت کوین در نظر گرفته شده است به عنوان جایگزینی برای ارزهای سنتی یا فیات استفاده شود، این یک ابزار altcoin برای استفاده در سیستم عامل است.

Ethereum

Ethereum نیازی به معرفی ندارد. بیت کوین ممکن است محبوب ترین ارز رمزنگاری شده باشد، اما هیچ کس نمی تواند تأثیر گذارتری اتریوم را انکار کند. دلیل آن ساده است: بلاک چین Ethereum هزاران پروژه را قادر می سازد تا در بستر آن توسعه یابد.

کمی بیشتر از 200 دلار ایستاده، Ethereum برای کسانی که سرمایه گذاری در فضای ارز دیجیتال را شروع کرده اند، سرمایه گذاری ای بسیار در دسترس و عالی است. قدرت این ارز با قدرت شبکه آن ارتباط نزدیک دارد. هرچه برنامه ها و اکوسیستم های غیرمتمرکز بیشتر متکی به شبکه Ethereum باشند، قدرت توکن های ETH نیز بیشتر می شود. گرچه بعید است اتریوم با قیمت بیت کوین مطابقت داشته باشد، اما تحلیلگران هنوز هم توانایی بالایی برای این ارز دیجیتال شده در ماه های آینده دارند.

Litecoin – LTC

یکی از بهترین ارز های دیجیتال شده برای سرمایه گذاری – Litecoin است. Litecoin ارز رمزنگاری شده دیگری است که نباید در سال 2021 از آن چشم پوشی کنید. LTC یکی از سریع ترین و مقرون به صرفه ترین ارزهای رمزپایه هنگام پرداخت است. مشخصات پیشروی فناوری آن باعث شده است که این ارز دیجیتال با سرمایه بازار در جایگاه سوم قرار گیرد.

Litecoin

در مقایسه با بیت کوین و اتریوم، تنها ارزهای بالاتر از Litecoin، این ارز دیجیتال پتانسیل عظیمی را در سطح قیمت بسیار مقرون به صرفه تری ارائه می دهد. در حال حاضر هر واحد LTC با کمتر از 100 دلار معامله می شود که به تعداد بیشتری از سرمایه گذاران فرصت می دهد تا وارد بازار شوند.

به روشی مشابه ریپل، قیمت Litecoin نیز تا حد زیادی به تصویب بستگی دارد. امیدوارم این ارز دیجیتال در مسیر خوبی برای سرمایه گذاری قرار داشته باشد. Litecoin اخیراً تأیید کرده است که از طریق همکاری با MeconCash در دستگاه های خودپرداز عادی در کره جنوبی ادغام می شود.

Ripple – XRP

ارز رمزنگاری شده سوم با سرمایه بازار، Ripple -XRP در میان امیدبخش ترین ارز های دیجیتال و سرمایه گذاری ها در این لیست است. این فناوری و شبکه جامد به سرعت فرصت های جدیدی را در زمینه تجارت بین الملل، بانکداری و شبکه های پرداخت باز می کند.

Ripple

غول حواله MoneyGram در سال 2019 بیش از 11 میلیون دلار از Ripple دریافت کرده است تا از فناوری بلاکچین خود برای راه حل های پرداخت استفاده کند. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی نوشت: “MoneyGram به گسترش مشارکت استراتژیک خود با Ripple به عنوان اولین شرکت انتقال پول برای استفاده از قابلیت های بلاکچین ادامه داد.”

MoneyGram به شدت به Ripple’s On-Demand Liquidity، محصولی که با XRP اجرا می شود، اعتماد دارد. علاقه نهادی یک عامل اساسی در پیش بینی صعودی XRP 2020 است. در فوریه سال 2020، سرویس انتقال پول Azimo در اروپا اعلام کرد که برای افزایش سرعت انتقال مشتری، از نقدینگی Ripple On-Demand نیز استفاده می کند. لیست شرکت هایی که از خدمات Ripple استفاده می کنند همچنان ادامه دارد. کارشناسان معتقدند که 2021 منجر به تصویب بالاتر XRP خواهد شد و بنابراین قیمت آن به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

NEO

دنیای ارزهای دیجیتال بسیار کوچک باقی مانده است. فقط چند نام وجود دارد که به معنای واقعی دیده می شوند و دا هونگی مطمئناً در میان آن هاست. او ذهن NEO است – یک پلت فرم منبع باز و جامعه محور که از فناوری بلاکچین برای بهینه سازی اقتصاد دیجیتال استفاده می کند. Genesis Block منجر به تولید 100 میلیون نشانه NEO شد. سرمایه گذاران نیمی از رمزها را دریافت کردند و بقیه در یک قرارداد هوشمند بسته بودند. هر ساله، در مجموع 15 میلیون رمز برای تأمین اهداف طولانی مدت تیم توسعه NEO منتشر می شود.

Neo

از ژانویه 2019، ارز دیجیتال NEO Token تقریباً دو برابر شده است و از 7.50 دلار به 11.00 دلار فعلی رسیده است. اگرچه این یک سرمایه گذاری نسبتاً خطرناک است، اما قیمت پایین آن امکان پذیر بودن در هر نمونه کارها را آسان می کند. سقف بازار این “Ethereum چینی” حدود 790 میلیون دلار است.

Zcash -ZEC

Zcash

فکر می کنید بیت کوین به شما حریم خصوصی می دهد؟ دوباره فکر کنید. بسیاری از ارزهای دیجیتال موجود در آنجا توسط صاحبان آن ها و توسط دولت ها و شرکت ها قابل ردیابی است. بنابراین آیا رویای حریم خصوصی به پایان رسیده است؟ نه دقیقا. Zcash پناهگاه کسانی است که به دنبال حفظ حریم خصوصی برجسته هستند.

دقیقاً مانند بیت کوین، 21٪ سکه ZEC دارای Zcash است. جدا از قابلیت های حفظ حریم خصوصی، ZEC تفاوت چندانی با سایر ارز های دیجیتال مانند بیت کوین یا Litecoin ندارد. Zcash عمدتا برای انتقال ارزش نظیر به نظیر طراحی شده است.

قیمت Zcash بسیار نزدیک به عملکرد کلی بازار است. در سال 2019، این سکه حفظ حریم خصوصی به حداکثر ارزش 112 دلار رسیده است. گفته شد، اگر بیت کوین به توسعه مثبت ادامه دهد، به احتمال زیاد Zcash این راه را دنبال خواهد کرد.

موارد کمتر دیده شده

در کنار ارز های دیجیتال با پتانسیلی که نام بردیم، ارز های دیجیتال جدیدی نیز وجود دارند که می توان به آن ها تازه وارد گفت. این ارز ها در حال حاظر کمتر دیده می شوند اما احتمال این که تا پنج سال دیگر از سرمایه گذاری در آن ها سود کنید زیاد است.

  • Initiative Q
  • LPT coin

Initiative Q

Q تلاشی برای ایجاد یک شبکه پرداخت جدید و یک ارز دیجیتال است. این ارز دیجیتال توسط کارآفرین اسرائیلی Saar Wilf ایجاد شده است، که قبلاً Fraud Science، یک شرکت امنیت پرداخت را که توسط PayPal خریداری شده بود، تأسیس کرد. ابتکار Q توسط لارنس اچ وایت اقتصاد دان موسسه کاتو پشتیبانی می شود. برخلاف بیت کوین، این طرح اقداماتی را برای فرار از مقررات دولت انجام نمی دهد.

هدف ابتکار Q جایگزینی کارت های پرداخت و پول کاغذی است که از زیرساخت های قدیمی با یک سیستم پرداخت جدید استفاده می کند که از فناوری های روز استفاده می کند. این “ایجاد یک ارز جدید (Q) و توزیع آن برای هر کسی است که به سرعت گرفتن تصویب کمک می کند.” Q یک ارز رمزپایه نیست و غیرمتمرکز نیست، اما در عوض تحت نظارت کمیته مستقل پولی، دقیقاً مانند یک بانک مرکزی.

LPT coin

LPT یک شبکه رمزگذاری ویدئویی غیرمتمرکز است که بر پایه بلاکچین Ethereum ساخته شده است. این پروتکل امکان پخش و پخش جریانی مقرون به صرفه را بصورت طبیعی در لایه ویدیویی پشته Web 3.0 فراهم می کند.

قیمت LPT امروز 1.74 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 157،383 دلار آمریکا است. LPT در 24 ساعت گذشته 13.72٪ افزایش یافته است. این نشان می دهد که این ارز دیجیتال نیز می تواند پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری داشته باشد.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *