آموزش, آی او اس, اندروید, ترفند, ترفند کامپیوتر, ترفند گوشی, مک, ویندوز

بهترین افزونه های فایر فاکس کدامند؟

بهترین افزونه های فایر فاکس کدامند؟

امروزه همه افراد نیاز دارند که به اینترنت متصل شوند و برای سرچ های مختلف خود در اینترنت نیازمند یک مرورگر هستند. مرورگرها دارای افزونه های بسیاری می باشند که دسترسی کاربران را به قسمت های مختلف مرورگر آسان تر می کنند، در این مقاله، ما قصد داریم بهترین افزونه های مرورگر فایر فاکس را به شما معرفی کنیم.

پس تا انتها مقاله با ما همراه باشید تا این افزونه ها را به شما بیاموزیم تا بتوانید به راحتی به امکانات قسمت های مختلف موزیلا فایرفاکس دسترسی پیدا کنید‎.

نمونه هایی از افزونه های موزیلا فایرفاکس

  • افزونه Ui Eraser
افزونه ui eraser از بهترین افزونه های فایر فاکس محسوب می شود
از نمونه بهترین افزونه های موزیلا می توان به افزونه ui eraser

این افزونه، تمام بوک مارک ها و طرح های شما را در نرم افزار موزیلا فایرفاکس عمومی می کند، شما با نصب این افزونه در مرورگر خود قابلیت این را دارید که تمام تب ها و بوک مارک های وبسایت ها را در مرورگر خود ذخیره نمایید.

این افزونه بسیار مهم، در فایرفاکس قابلیت مرتب سازی منوهای فایرفاکس را به شما می دهد تا از به هم ریختگی منوهای موجود در فایر فاکس جلوگیری کنید.

این افزونه مهم، در موزیلا هنگامی که در سفر یا ماموریت کاری هستید یک نقطه قوت برای شما محسوب می‌شود. این افزونه بسیار مهم در فایرفاکس قابلیت مرتب سازی منوهای فایرفاکس را به شما می دهد تا از به هم ریختگی منوهای موجود در فایر فاکس جلوگیری کنید.

  • افزونه Xmarks
یکی دیگر از بهترین افزونه های فایر فاکس
این افزونه موجود در موزیلا تمام بوک مارک های شما را بصورت خودکار عمومی می کند

این افزونه، یکی از معروف ترین افزونه های فایر فاکس است، که تمام بوک مارک ها و طرح های شما را در نرم افزار موزیلا فایرفاکس عمومی می کند. شما با نصب این افزونه در مرورگر خود قابلیت این را دارید که تمام تب ها و بوک مارک های وبسایت ها را در مرورگر خود ذخیره نمایید. این افزونه مهم در فایرفاکس هنگامی که به موزیلا خود دسترسی ندارید یک نقطه قوت برای شما محسوب می‌شود.

  • افزونه Honey
بهترین افزونه های فایر فاکس
از دیگر افزونه های خوب در فایر فاکس می توان به افزونه Honey اشاره کرد

این افزونه مهم، در فایرفاکس به صورت رایگان در اختیار شما قرار نمی گیرد، و باید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید که منجر به صرفه جویی در زمان شما می شود اگر قصد خرید از یک وب سایت را داشته باشید افزونه Honey می ‌تواند به سرعت، تمام کوپن های موجود و کدهای تبلیغاتی را بررسی کرده و آن ها را امتحان کند.

سپس هر یک از آن ها را که واقعی بوده و قابل استفاده هستند را به شما ارائه می‌کند. در حال حاضر Honey از وب سایت های بسیاری پشتیبانی می کند و تعداد این وب سایت ها گسترده است که شامل بسیاری از برندهای اصلی می باشد.

  • افزونه Diigo
بهترین افزونه های فایر فاکس
از این افزونه برای بلد کردن متون ها استفاده می شود

اگر در سایت ها نیاز به اسکرین شات ندارید، اما تحقیقات بسیاری انجام می دهید یا به صورت اینترنتی یادداشت برداری می کنید با استفاده از افزونه کاربردی Diigo به راحت ترین روش ممکن کارتان را انجام دهید.

این افزونه یک روش پیشرفته برای برجسته کردن متون ها می‌باشد که به شما امکان هایلایت کردن متون ها را می دهد. همچنین این افزونه قابلیت ایجاد یادداشت‌های پستی دیجیتال را به شما می دهد و شما به وسیله افزونه Diigo می‌توانید همه میانبر ها را برای دسترسی سریع در موبایل و کامپیوتر شخصی ذخیره نمایید.

  • افزونه Imagus
این افزونه یکی از ببهترین افزونه های فایر فاکس است
با نصب این افزونه می توانید با نگه داشتن ماوس بروی عکس، آن را در صفحه ای جدید و با اندازه کامل باز کنید

اگر شما به صورت مرتب عکس ها را برای مشاهده بهتر در یک تب جدید باز می کنید، این افزونه کار را برای شما راحت تر می‌کند. پس از فعال کردن این افزونه در مرورگر فایرفاکس کافیست شما ماوس خود را روی تصویر مورد نظر قرار دهید تا این افزونه عکس را با سایز کامل در یک پنجره جدید برای شما باز کند.

  • افزونه lazarus

این افزونه نگرانی‌های موجود شما را از بابت توقف های مرورگر برطرف می کند اگر چیزی به طور ناگهانی در مرورگر شما متوقف شود، این افزونه امکان ذخیره خودکار را به شما می دهد و امکان بازگردانی به حالت قبل از توقف را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما وبلاگ نویس هستید وفرم های سایت ها را پر می‌کنید (رزومه) از این افزونه استفاده کنید.

  • افزونه Leech Block
این افزونه یکی از بهترین افزونه های فایر فاکس به حساب می آید
افزونه ای که در مسدود کردن سایت ها تخصص دارد و به بهره وری بالا تر سایت شما کمک می کند

این افزونه در مسدود کردن سایت‌ها تخصص خاصی دارد. همچنین این ابزار به سایت شما و بهره ‌وری آن کمک می کند، اگر گمان می‌کنید که زمان زیادی را صرف مرور وب سایت ها می کنید و این کار شما بیهوده است و هیچ ربطی به کارتان ندارد می توانید این افزونه را مورد استفاده قرار دهید و در ساعت کاری خود این وب سایت ها را مسدود کنید.

  • افزونه Download plan

اگر در مواقعی که به کار می پردازید و حجم دانلودی خود را مدیریت می کنید افزونه download plan می تواند برای شما مفید باشد. این افزونه به شما کمک می کند تا برای دانلود های خود برنامه ‌ریزی و هماهنگی داشته باشید.

  • افزونه Adblock plus
بهترین افزونه های فایر فاکس
اگر از تبلیغات آنلاین در صفحات اینترنت رنج می برید از این افزونه استفاده کنید تا تبلیغات آنلاین در صفحات مختلف برای شما مسدود شوند

کارایی این افزونه بررسی اسکریپت ها است و مواردی را که تبلیغات آنلاین اجرا می‌کنند را مسدود می‌کند. همچنین این افزونه تبلیغات مزاحم، ویدیوهای پخش خودکار و صفحات پاپ آپ را از بین می برد و یک صفحه وب ساده را به شما نمایش می دهد.افزونه Adblock plus یکی از بهترین افزونه های فایر فاکس است.

  • افزونه hootlet
از بهترین افزونه های فایر فاکس می توان به افزونه hootlet اشاره کرد
افزونه ای مناسب برای ارسال عکس، ویدیو، مقالات و… برای دوستانتان

اگر کار شما در زمان استراحت علاقمند هستید مقالات، خاطرات خنده دار، فیلم ها و… را با دوستانتان به اشتراک بگذارید افزونه Hootlet می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد زیرا با استفاده از این افزونه، این امکان برای شما فراهم می شود که هرچیزی را که می خواهید به اشتراک بگذارید به راحتی و با دو کلیک این کار را انجام دهید. این افزونه هم از بهترین افزونه های فایر فاکس محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *