آموزش, مجله تکنولوژی

بهترین تبلت ها برای کودکان در سال 2022

بهترین تبلت برای کودکان

بهترین تبلت ها برای کودکان باید بادوام، مقرون به صرفه و همه کاره هستند. پیدا کردن مورد مناسب برای نیازهای کوکان شما می تواند مشکل باشد زیرا هر کودکی متفاوت است، اما به طور کلی ما به دنبال کیفیت صفحه نمایش مناسب، عمر باتری عالی، کنترل های خوب والدین با قیمت مناسب هستیم.

برای کمک به شما در تصمیم گیری اینکه کدام تبلت برای کودک شما مناسب است تبلت های زیادی را بررسی کردیم و از بین آن ها این لیست را آماده کردیم. به طور کلی، تبلت های آمازون برای بچه ها و افرادی که بودجه کمی دارند عالی هستند.

اگر می توانید پول بیشتری بپردازید، آیپد ها تبلت های عالی برای دانش آموزان و بچه های خلاق هستند. در واقع ما بهترین راهنمای انتخاب آیپد را داریم که به شما کمک می کند بین آنها انتخاب کنید. و اگر فرزند شما تبلت اندرویدی می‌ خواهد، گزینه‌ های عالی از برند سامسونگ وجود دارد که به طور موثر با آیپد ها رقابت می‌ کنند، اما هزینه بسیار کمتری دارند.

بهترین تبلت ها برای کودکان کدامند؟

در حال حاضر، ما تبلت Amazon Fire HD 10 Kids را به عنوان بهترین تبلت برای کودکان 3 تا 12 ساله توصیه می کنیم. آنها بر روی FireOS سفارشی آمازون اجرا می‌ شوند که گزینه‌ های کنترل والدین خوبی دارد، و Fire HD 10 Kids و Fire HD 10 Kids Pro با یک اشتراک یک ساله Amazon Kids، یک کیف پایه رنگارنگ، و یک جعبه ارائه می‌ شوند و ضمانت 2 ساله که آسیب های تصادفی را نیز پوشش می دهد. قیمت هر تبلت 199 دلار است و هر دو ی آنها عملاً شبیه به Fire HD 10 دلاری 150 دلاری هستند، تنها تفاوت آنها این است که بسته بندی شده اند تا برای والدین جذاب باشند. HD 10 Kids برای کودکان 3 تا 7 ساله در نظر گرفته شده است، در حالی که Pro برای کودکان بزرگتر 6 تا 12 ساله است.

اگر می‌خواهید کمی بیشتر هزینه کنید، می‌ توانید یک تبلت یا آیپد با اندروید بالاتر به کودک بدهید، که هر دو به یک فروشگاه برنامه بزرگ‌ تر و در نتیجه تنوع گسترده‌ تری از بازی‌ ها و برنامه‌ ها نسبت به تبلت‌ های آمازون دسترسی دارند. ما آیپد base را به‌ عنوان بهترین تبلت اپل برای بچه‌ ها توصیه می‌ کنیم، زیرا ارزان‌ ترین تبلت اپل است (قیمت آن از 300 دلار شروع می‌ شود) اما همچنان کیفیت ساخت عالی را ارائه می‌ دهد. اگر ترجیح می‌ دهید یک تبلت اندرویدی به آن‌ ها بدهید، Galaxy Tab A7 سامسونگ (از 229 دلار شروع می‌ شود) یک انتخاب عالی است زیرا همه‌ کاره و خوش‌ ساخت است و عمر باتری بسیار خوبی دارد.

برای اینکه هزینه خود را بین 50 تا 100 دلار نگه دارید و همچنان یک تبلت عالی برای بچه ها خریداری کنید،ما به شما Amazon Fire HD 7 یا Fire HD 8 را توصیه می کنیم. آنها نسخه های کوچکتر و قدرتمند تری از Fire HD 10 هستند، اما بسیار خوب هستند و کنترل‌ های قوی والدین مانند تمام تبلت‌ های آمازون را ارائه می‌ دهند.

1. Amazon Fire HD 10 Kids Pro

Amazon Fire HD 10 Kids Pro

بهترین تبلت برای کودکان بزرگ تر از 12 سال.

مشخصات فنیCPU: 2.0GHz octa-core CPU
وضوح دوربین: 5 مگاپیکسل (پشت) 2 مگاپیکسل (جلو)
صفحه نمایش: 10.1 اینچی، 1920*1200 پیکسل
فضای ذخیره سازی: 32 گیگابایت
پورت ها: یک عدد USB-C، جک هدفون، microSD
ابعاد: 0.4*6.5*9.7 اینچ
وزن: 17.8 اونس یا 1.1 پوند
مزایاصفحه نمایش پر جنب و جوش که دیدن کارتون را جذاب تر می کند
طول عمر زیاد باتری
گارانتی جامع 2 ساله
معایبعدم دسترسی به Google Play
صدای کسل کننده در مقایسه با رقبا

Amazon Fire HD 10 Kids Pro به طور کلی بهترین تبلت برای کودکان است. این تبلت از نظر سخت افزاری عملاً مانند تبلت Amazon Fire HD 10 است: دارای همان پردازنده هشت هسته ای، 3 گیگابایت رم و صفحه نمایش 1900*1200 است. تنها تفاوت بزرگ این است که به طور خاص برای استفاده کودکان بزرگتر از سنین 6 تا 12 سال (نو جوانان) طراحی شده است، بنابراین با یک اشتراک یک ساله Amazon Kids، یک کیف پایه رنگارنگ و یک ضمانت 2 ساله جامع و بدون سوال ارائه می شود.

اگر به دنبال یک تبلت مناسب برای کودکان هستید، تعداد کمی از رقبا می توانند با آنچه Fire HD 10 Kids Pro با قیمت 199 دلار ارائه می دهد، به ویژه با آن ضمانت طولانی سخاوت مندانه برابری کنند. مطمئناً، این تبلت مانند هر تبلت Fire دارای نقاط ضعفی است، مانند عدم دسترسی به فروشگاه Google Play، اما اگر به هر حال قصد دارید آن را به یک بچه بدهید، این مشکل جدی نیست. آمازون همچنین نسخه ای به نام Fire HD 10 Kids را با همان قیمت ۱۹۹ دلاری برای بچه های کوچکتر به فروش می رساند.

2. Amazon Fire HD 10 Kids

این تبلت بهترین تبلت برای کودکان 3 تا 7 سال است.

مشخصات فنیCPU: 2.0GHz octa-core CPU
وضوح دوربین: 5 مگاپیکسل (پشت) 2 مگاپیکسل (جلو)
صفحه نمایش: 10.1 اینچی، 1920*1200 پیکسل
فضای ذخیره سازی: 32 گیگابایت
پورت ها: یک عدد USB-C، جک هدفون، microSD
ابعاد: 0.4*6.5*9.7 اینچ
وزن: 17.8 اونس یا 1.1 پوند
مزایابادوام
کنترل عالی والدین
صفحه نمایش روشن و واضح
معایبعدم وجود برنامه های فروشگاه Google Play
کیفیت صدای ضعیف
عملکرد ضعیف

Amazon Fire HD 10 Kids در واقع نسخه ای از Fire HD 10 است که برای استفاده مناسب برای کودکان طراحی شده است، به ویژه کودکان سه تا هفت ساله. Fire HD 10 Kids یک تبلت عالی برای کودکان است زیرا دارای صفحه نمایش روشن، طراحی بادوام مناسب برای کودکان و عمر باتری عالی است. به‌ علاوه، کنترل‌ های داخلی دقیق والدین به شما کنترل زیادی بر روی کارهایی که کودک روی دستگاه انجام می‌ دهد.

مطمئناً، عدم دسترسی به برنامه‌ های فروشگاه Google Play کاری را که می‌ توانید با این تبلت انجام دهید محدود می‌ کند، اما اگر قصد دارید آن را به کودک 5 ساله خود بدهید تا بتواند چیزی برای تماشای ویدیو داشته باشد، مشکلی ایجاد نمی‌ کند. اگر می خواهید تبلتی بادوام و مقرون به صرفه متناسب با کودکان خردسال داشته باشید، Amazon Fire HD 10 Kids یک انتخاب عالی است.

3. Apple iPad

Apple iPad
مشخصات فنیCPU: A13 Bionic
وضوح دوربین: 8 مگاپیکسل (پشت)، 12 مگاپیکسل (جلو)
صفحه نمایش: 10.2 اینچ، 2160*1620 پیکسل
فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت، 256 گیگابایت
پورت ها: لایتنینگ، هدفون
ابعاد: 0.3*6.8*9.8 اینچ
وزن: 1.07 پوند
Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac with optional LTE
مزایاصفحه نمایش روشن
دوربین جلو بهبود یافته
عمر باتری خوب
معایبطراحی قدیمی با حاشیه های بزرگ
هیچ جایی برای قرار دادن اپل مداد وجود ندارد

این آیپد نه تنها صفحه‌ نمایش رنگارنگ، عمر باتری طولانی، صدای خوب و طراحی کاملاً محکمدارد بلکه اپل تغییراتی را انجام داده تا آن را از جهات دیگر بسیار بهتر کند. اولین و مهمترین تغییر تراشه A13 Bionic است که می‌ تواند گیم‌ پلی روان‌ تر و عملکرد سریع‌ تر را امکان‌ پذیر کند.

دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی اپل است که باعث می‌ شود بچه‌ ها در تماس‌ های ویدیویی واضح‌ تر از همیشه به نظر برسند. این دوربین همچنین دارای فناوری سنتر استیج اپل است که کودک را حتی در زمانی که سر خود را به چپ یا راست تکان می‌ دهند، در قاب تماس نگه می‌ دارد.

4. Amazon Fire 7

این تبلت یکی از بهترین تبلت ها برای کودکان و مقرون به صرفه ترین تبلت برای والدین است.

مشخصات فنیCPU: Quad-Core 1.3 GHz processor
وضوح دوربین: 2 مگاپیکسل (پشت)، 2 مگاپیکسل (جلو)
صفحه نمایش: 7 اینچ، 1024 در 600 پیکسل
فضای ذخیره سازی: 16 گیگابایت، 32 گیگابایت
حافظه: 1 گیگابایت
پورت ها: جک هدفون. microUSB، microSD
ابعاد: 0.4*4.5*7.6 اینچ
وزن: 0.6 پوند یا 10.1 اونس
Wi-Fi: 802.11a/b/g/n
مزایاسریع نسبت به قیمتش
بسیار مقرون به صرفه
معایبنمایش زیاد تبلیغات آمازون
صفحه نمایش با رزولوشن پایین

اگر به دنبال یک تبلت بزرگ زیر 100 دلار هستید که بتوانید به کودکتان بدهید، تبلت 50 دلاری آمازون فایر 7 یک انتخاب عالی است. عملکرد بسیار خوبی را به لطف پردازنده چهار هسته‌ ای 1.3 گیگاهرتزی خود ارائه می‌ کند که به کودک کمک می‌ کند سریع‌ تر از چیزی که از تبلتی به این ارزانی انتظار دارید، برنامه‌ ها و سایت ها را باز کند.

صفحه نمایش ساب اچ دی تبلت Fire 7 برای افرادی که از آیپد استفاده می کنند به اندازه کافی واضح نیست و صفحه قفل آن پر از تبلیغات است مگر اینکه هزینه اضافی پرداخت کنید تا این تبلیغات حذف شود. علاوه بر این، تبلت‌ های آمازون دارای برخی از جامع‌ ترین کنترل‌ های والدین نسبت به تبلت‌ های موجود در بازار هستند.

5. iPad mini 6

ipad mini 6

این آیپد بهترین آیپد سبک وزن برای بچه ها است.

مشخصات فنیCPU: A15 Bionic
وضوح دوربین: 12 مگاپیکسل (جلو و پشت)
صفحه نمایش: 8.3 اینچی (2266*1488 پیکسل) Liquid Retina
فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت، 256 گیگابایت
پورت ها: USB-C
ابعاد: 0.3*5.3*7.7 اینچ
وزن: 0.7 پوند
Wi-Fi: Wi-Fi 6, optional 5G (Sub-6)
مزایافوق العاده قابل حمل، طراحی سبک
پردازنده سریع A15 Bionic
صفحه نمایش واضح و روشن
معایببدون جک، صفحه کلید جادویی یا هدفون
گران قیمت

بچه ها معمولاً تبلت های سبک تر را ترجیح می دهند و ما نمی توانیم آنها را سرزنش کنیم. آیپد مینی 6 0.7 پوندی بسیار راحت‌ تر از برادران سنگین‌ ترش است. به‌ علاوه، نسل دوم اپل دارای مدادی است که گم نمی شود چون به صورت مغناطیسی به کناره ها می چسبد. iPad mini 6 برای مطالعه نیز بهتر است، درست به اندازه یک کتاب کوچک است.

همه، به‌ ویژه بچه‌ هایی که برنامه‌ ها و کلیپ‌ های مورد علاقه‌ شان را در یوتیوب تماشا می‌ کنند، از صفحه‌ نمایش رنگارنگ و فوق‌ العاده‌ی آیپد مینی 6، لذت خواهند برد.به‌ علاوه عمر باتری طولانی‌ این آیپد یکی از ویژگی های خوب این آیپد است. نکته دیگری که باید در مورد iPad mini 6 بدانید این است که بچه ها اگر بخواهند تایپ زیادی انجام دهند (بدون ضربه زدن به صفحه شیشه ای) به صفحه کلید بلوتوث نیاز دارند، زیرا اپل یک صفحه کلید جادویی یا هوشمند برای آن نگذاشته است.

6. iPad Air

iPad Air

این آیپد یکی از بهترین و گران ترین آیپد ها است.

مشخصات فنیCPU: A14 Bionic
صفحه نمایش: 10.9 اینچی (2360*1640 پیکسل) Liquid Retina
فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت، 256 گیگابایت
پورت ها: USB-C
ابعاد: 0.24*7*9.7 اینچ
وزن: 1 پوند
Wi-Fi: Wi-Fi 6, optional 4G LTE
مزایاطراحی ظریف و نازک
پردازنده فوق سریع A14 Bionic
وب کم عالی
معایبنداشتن فیس آیدی
نداشتن جک هدفون

آیپد ایر اپل بسیاری از چیزهایی را که ما دوست داریم از آی‌پد پرو با قیمتی مقرون‌ به‌صرفه‌ تر قرض می‌ گیرد. این آیپد با قیمت 599 دلار، برای هدیه دادن به کودکان بالای 12 سال عالی است. این آیپد کوچک تر و سبک‌ تر از آیپد base است و حاشیه‌ های آن بسیار نازک تر از آیپد پرو می‌ باشد. همچنین از کیبورد جادویی 300 دلاری پشتیبانی می‌ کند، که اگر مایل به پرداخت هزینه بیشتری هستید آیپد ایر را برای شما مناسب می‌ کند. تراشه فوق‌ العاده سریع A14 Bionic اپل کمک می‌ کند تا این تبلت را با سرعت کافی برای برنامه‌ های سنگین و چند وظیفه‌گی در آینده مقاوم کند.

بعلاوه، 10.5 ساعت عمر باتری آن برای حداقل یک روز کامل کافی است و صفحه نمایش آن به اندازه کافی روشن و رنگارنگ است که ویدیوها را درخشان نشان دهد. همچنین به لطف وب کم 7 مگاپیکسلی، برای تماس های ویدئویی و آموزش آنلاین عالی است.

7. Samsung Galaxy Tab A7

Samsung Galaxy Tab A7

این تبلت بهترین تبلت اندرویدی برای کودکان است.

مشخصات فنیCPU: Qualcomm SM6115
صفحه نمایش: 10.4 اینچی، 2000*1200 پیکسل
فضای ذخیره سازی: 32 گیگابایت
حافظه: 3 گیگابایت
پورت ها: USB-C، microSD
ابعاد: 0.3*6.2*9.7 اینچ
وزن: 1.1 پوند
مزایاعمر باتری عالی
تشخیص چهره
شارژ USB-C
معایبصفحه نمایش کمی تاریک است
عملکرد ضعیف

اگر می‌خواهید یک تبلت اندرویدی به یک کودک بدهید، گلکسی تب A7 یک انتخاب عالی است زیرا رقیب مناسبی برای آی‌پد است که نزدیک به 100 دلار ارزان تر است. این یک تبلت عالی برای هدیه دادن به یک کودک بالا ی 12 سال است. همچنین برای به اشتراک گذاشتن آن در بین یک خانواده عالی است، زیرا Android به شما امکان می دهد چندین نمایه تنظیم کنید و کنترل های والدین را بر اساس هر نمایه تنظیم کنید، و اطمینان حاصل کنید که می توانید محتوای فرزند تان را فیلتر و کنترل کنید.

باتری این تبلت 13 ساعت کار می کند و همچنین دارای امکان تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه است که در آیپد پرو هم بود. و درست مانند تبلت‌ های گران‌ تر اپل، گلکسی تب A7 از طریق USB-C شارژ می‌ شود، بنابراین برایخرید کابل‌ های شارژ گم‌ شده یا آسیب‌ دیده مشکل زیادی ندارید. اگرچه به سرعت آیپد نیست و صفحه‌ نمایش آن به این روشنی نیست، اما با این قیمت مشکلی جدی نیست ، به‌ خصوص وقتی که سامسونگ اندروید واقعی را با فروشگاه برنامه Google Play به شما می‌ دهد.

8. Samsung Galaxy Tab S6 Lite

Samsung Galaxy Tab S6 Lite

بهترین تبلت اندروید برای بچه هایی که دوست دارند نقاشی بکشند.

مشخصات فنیCPU: Samsung Exynos 9610
وضوح دوربین: 8 مگاپیکسل (پشت)، 5 مگاپیکسل (جلو)
صفحه نمایش: 10.4 اینچ، 2000*1200 پیکسل
فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت
حافظه: 4 گیگابایت
پورت ها: USB-C، جک هدفون
ابعاد: 0.3*6.1*9.6 اینچ
وزن: 1 پوند
Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac
مزایاحاشیه های باریک
عمر باتری طولانی
نمایشگر روشن
معایبعملکرد ضعیف
برخی از برنامه های اندروید هنوز به بهینه سازی تبلت نیاز دارند

گلکسی تب اس 6 لایت کمی گران‌تر از گلکسی تب A7 است، اما اگر می‌خواهید پول بیشتری خرج کنید، یک تبلت اندروید ی عالی برای بچه‌ ها، به‌ ویژه بچه‌ هایی است که دوست دارند نقاشی کنند. این تبلت عالی دارای عمر باتری بسیار زیادی است، با یک بار شارژ بیش از 12 ساعت دوام می آورد ، و طراحی شیک با صفحه نمایش روشن و صدای قوی ارائه می دهد.

برای کودکان بالای 12 سال که به طراحی و نقاشی علاقه دارند نیز این تبلت مناسب است. قلم S-Penنیز روی این تبلت وجود دارد که حین طراحی تاخیر بسیار کمی دارد. به علاوه به بالای Tab S6 Lite می‌ چسبد که باعث می این قلم کمتر گم شود.

با این حال، از نظر عملکرد، Tab S6 Lite کمی ضعیف است، به خصوص در هنگام انجام چند کار. اما اگر کودکی در درجه اول قرار است از تبلت برای مصرف رسانه و doodling استفاده کند، Tab S6 Lite یک انتخاب عالی است. فراموش نکنید که این تبلت دارای نمایه های کاربری متعدد اندروید و کنترل های والدین است.

همچنین اگر به دنبال تبلتی هستید برای فرزندان علاقه مند به طراحی و نقاشی دیجیتال می توانید راهنمای ما را درباره انتخاب بهترین تبلت ها برای طراحی دیجیتال بررسی کنید.

9. Amazon Fire HD 8

 Amazon Fire HD 8

این تبلت یکی دیگر از تبلت های آمازون زیر 100 دلار است که می تواند جزء بهترین تبلت ها برای کودکان باشد.

مشخصات فنیCPU: 2.0 GHz quad-core processor
وضوح دوربین: 2 مگاپیکسل (پشت)، 2 مگاپیکسل (جلو)
صفحه نمایش: 8 اینچی 1280*800 پیکسل
فضای ذخیره سازی: 32 گیگابایت، 64 گیگابایت
حافظه: 2 گیگابایت
پورت ها: جک هدفون. USB-C، microSD
ابعاد: 0.4*5.4*8 اینچ
وزن: 0.8 پوند یا 12.5 اونس
Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac
مزایاعمر باتری فوق العاده
صفحه نمایش روشن
دوربین سلفی خوب
معایبهنوز برنامه Google ندارد
نیاز به پرداخت پول برای حذف تبلیغات آمازون
مرورگر Slow Silk

Amazon Fire HD 8 از نظر قیمت و پتانسیل بین Fire HD 7 و Fire HD 10 Kids قرار می گیرد. اگر می توانید بیش از 50 دلار قیمت HD 7 را برای تبلت فرزند خود خرج کنید، اما می خواهید هزینه خود را زیر 100 دلار نگه دارید، HD 8 انتخاب خوبی است، چرا که صفحه نمایش آن روشن است و 13 ساعت طول عمر باتری آن است.

این تبلت تمام نقاط ضعف تبلت های دیگر آمازون را دارد، مثلا برای حذف تبلیغات باید هزینه اضافی پرداخت کنید و به راحتی نمی توانید به فروشگاه کامل Google Play دسترسی پیدا کنید. اما اگر فقط یک تبلت خوب برای بچه ها می خواهید، Fire HD 8عالی است. فقط افزونه‌ های مناسب برای کودکان را که همراه با تبلت‌ های Fire HD 10 Kids ارائه می‌ شوند، از جمله Amazon Kids و 2 سال ضمانت بدون سؤال، دریافت نخواهید کرد.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید، شما همچنین می توانید تبلت Lenovo Yoga Tab 11 را نیز بررسی کنید که قابل رقابت با همه این تبلت ها است.

چگونه بهترین تبلت را برای کودکان انتخاب کنیم

اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام تبلت برای فرزندتان مناسب است در ادامه ما به شما کمک خواهیم کرد.

اندازه صفحه نمایش

تبلت ها در اندازه های مختلف صفحه نمایش از 7 تا 10 اینچ عرضه می شوند. اگر فرزند تان ویدیو های زیادی تماشا می کند، شما نیاز به بزرگ‌ ترین و زیباترین صفحه نمایش برای کودک خود دارید، که Fire HD 10، iPad یا Samsung Galaxy Tab A7 گزینه های خوبی هستند. اما اگر فقط تبلتی می‌خواهید که یک کودک بتواند از آن برای مرور وب و خواندن کتاب‌ های الکترونیکی استفاده کند، یک صفحه نمایش کوچک‌ ترهم کار او را راه می اندازد، مانند آنچه در Fire 7 یا Fire HD 8 وجود دارد.

بودجه

شما می‌ توانید بین 50 تا 800 دلار برای یک تبلت که مناسب کودکان باشد خرج کنید. اگر می توانید هزینه بالاتری پرداخت کنید،آیپد ایر 599 دلاری یا Galaxy Tab S6 Lite که 350 دلار قیمت دارد تبلت های عالی برای بچه ها هستند زیرا دارای مشخصات عالی هستند و طیف کاملی از برنامه های iOS و Android را ارائه می دهند. تبلت‌ های 200 دلاری Amazon Fire HD 10 Kids یا HD 10 Kids Pro برای کودکان 3 تا 7 سال عالی هستند، زیرا این تبلت‌ ها با لوازم جانبی مناسب برای کودکان مانند قاب‌ های بادوام و ضمانت‌ های ۲ ساله ارائه می‌ شوند. اگر بودجه شما در بازه 50 تا 100 دلار است، Fire HD 7 که 50 دلار قیمت دارد یا Fire HD 8 که تقریبا 100 دلار قیمت دارد تبلت های خوب و بدون حاشیه هستند که عملکرد مناسب و کنترل های خوبی به والدین ارائه می دهند.

سن

شخصی که این تبلت را برایش می خرید چند ساله است؟ اگر برای یک کودک تبلت می‌ گیرید، بسته به سن کودک، گزینه‌ های مناسبی برای کودکان وجود دارد. برای سنین 3 تا 7 سال، Amazon Fire HD 10 Kids با عملکرد مناسب، کنترل‌ های عالی والدین، و یک کیف رنگارنگ مقاوم عالی است. Amazon Fire HD 10 Kids Pro مزایای مشابهی را با قیمت یکسان ارائه می دهد، اما برای کودکان بزرگتر در محدوده 6 تا 12 سال مناسب است. و اگر شخصی که می‌ خواهید برایش خرید کنید بزرگ‌تر از 12سال است، باید آمازون Fire HD 10 استاندارد یا Samsung Galaxy Tab A7 را برای او خریداری کنید.

منبع: tomsguide.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *