آموزش, اندروید, نرم افزار

بهترین برنامه های تصویر زمینه رایگان برای اندروید در سال 2021

برنامه تصویر زمینه اندروید

پیدا کردن یک تصویر زمینه عالی و زیبا برای دستگاه اندروید چندان دشوار نیست. برنامه های زیادی در این زمینه وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. همچنین با یک جستجو ساده در گوگل نیز می توانید تصاویر مورد نظر خود را پیدا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین برنامه های تصویر زمینه مناسب برای اندروید را به شما معرفی کنیم.

9 برنامه تصویر زمینه رایگان برای اندروید

1. Tapet

Tapet نام اپلیکیشنی برای شخصی سازی و ساخت تصاویر زیبا برای استفاده تصویر زمینه گوشی و تبلت های اندرویدی است که در گوگل پلی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

این برنامه به شما امکان می دهد که تصاویر انتزاعی با کیفیت بالا را ایجاد کرده و از آن ها به عنوان تصویر پس زمینه استفاده کنید.

برنامه تصویر زمینه اندروید Tapet

جوانب مثبت: کاربران می توانند طرح ها و الگوهای رنگی را متناسب با تصاویر پس زمینه مطابق سلیقه خود انتخاب کنند. Tapet به اندازه تصاویر انتزاعی که ارائه می دهد ساده است.

نکات منفی: گزینه های رایگان این برنامه محدود هستند.

2. AmoledBackgrounds

جوانب مثبت: این برنامه مجموعه ای خیره کننده از تصاویر AMOLED را که دارای رنگ و فضای سیاه بیشتری هستند از Reddit جمع آوری می کند. همچنین این گزینه را برای کاربران فراهم می کند تا هر روز تصویر زمینه خود را تغییر دهند.

برنامه AmoledBackgrounds

موارد منفی: کاربران به دستگاهی با صفحه نمایش AMOLED نیاز دارند. در غیر این صورت، از وضوح و اشباع رنگ اضافه شده در تصاویر پس زمینه موجود در AmoledBackgrounds بهره مند نخواهند شد. رابط برنامه ممکن است برای کسانی که نمی دانند چگونه از Reddit استفاده کنند گیج کننده باشد و بعضی از آن ها مشکلات خرابی را گزارش کرده اند.

3. LitWallz

یکی دیگر از برنامه های تصویر زمینه رایگان اندروید LitWallz است.
جوانب مثبت: LitWallz دارای یک پایگاه داده گسترده و فعال در زمینه تصاویر پس زمینه HD ،4K ،Ultra HD و زنده است. رابط کاربری ساده و آسان آن به کاربران کمک می کند تا گزینه های مناسب و عالی برای گوشی خود را پیدا کنند.

LitWallz

نکات منفی: برخی از کاربران از خرابی های مکرر و مشکل در دانلود تصاویر پس زمینه زنده شکایت دارند. خوشبختانه این برنامه برای رفع این اشکالات مرتباً به روز می شود.

4. تصاویر پس زمینه زنده

جوانب مثبت: این برنامه علاوه بر ارائه طیف گسترده ای از تصاویر پس زمینه زنده جذاب، شامل تعداد زیادی تصویر زمینه ثابت برای کاربرانی است که گوشی های آن ها ممکن است قادر به پشتیبانی از تصاویر فعال روی صفحه نباشند.

تصاویر پس زمینه زنده

موارد منفی: برنامه گاهی اوقات نیاز به راه اندازی مجدد دارد، زیرا تنظیمات نمایشگر می تواند ناپایدار شود یا به طور کلی کار را متوقف کند. تصاویر زمینه زنده همچنین حاوی تبلیغات زیادی است که پیمایش برای برخی از افراد ممکن است دشوار باشد.

5. Zedge

جوانب مثبت: یکی از قدیمی ترین برنامه های تصویر زمینه برای کاربران اندروید است. Zedge شامل تعداد زیادی تصویر زمینه 4K ،HD و زنده است که به راحتی می توان آن ها را در دستگاه های مختلف پیدا، دانلود و تنظیم کرد. کاتالوگ گسترده آن متناسب با هر سبک، طرح رنگی یا اولویت شخصی است.

برنامه Zedge

نکات منفی: در حالی که مدت زیادی بود که در سطح بالایی قرار داشت، تعداد بیشتری از کاربران از میزان تبلیغاتی که هنگام استفاده از Zedge با آن روبرو می شوند شکایت دارند.

6. Muzei Live Wallpaper

جوانب مثبت: تصویر زمینه زنده موزه، یک تجربه تصویر زمینه زنده در سطح بعدی را ارائه می دهد، زیرا به کاربران خود در مورد معروف ترین نقاشی های همه زمان ها اطلاعات می دهد.

برنامه تصویر زمینه Muzei Live Wallpaper

بسته به تنظیمات تعیین شده، کاربران می توانند از هر 15 دقیقه تا 3 روز یک تصویر زمینه جدید عوض کنند. این تصاویر پس زمینه بسیار عالی عمل می کنند که در پس زمینه محو می شوند، بنابراین باعث حواس پرتی زیاد برنامه ها یا ابزارک ها نمی شوند.

نکات منفی: جنبه های رابط ممکن است گیج کننده باشد و درک برخی از ویژگی های تخصصی برای برخی از کاربران دشوار است.

7. Backgrounds HD

جوانب مثبت: پس زمینه های HD یکی از محبوب ترین برنامه های تصویر زمینه رایگان برای اندروید است که با اثبات این واقعیت که بیش از 2،000،000 نفر آن را در Google Play بررسی کرده اند ثابت شده است.

برنامه تصویر زمینه  Backgrounds HD

این برنامه متنوع شامل فیلم های پس زمینه، تصاویر و ساعت ها است. کاربران حتی می توانند تصاویر پس زمینه خود را بارگذاری کرده و سعی کنند آن را در نسخه پولی Backgrounds HD بفروشند.

نکات منفی: علی رغم محبوبیت ثابت این برنامه، در ماه های اخیر گریپ ها بیشتر به تبلیغات بلندپرواز آن متمرکز شده اند که اغلب زیاد ظاهر می شوند و کاهش آن ها دشوار است.

8. Abstruct

جوانب مثبت: Abstruct یک برنامه کاغذ دیواری منحصر به فرد است که توسط هنرمند Hampus Olsson طراحی شده است و مسئول ایجاد زمینه برای دستگاه های OnePlus است.

برنامه تصویر زمینه اندروید Abstruct

انتخاب خیره کننده تصاویر پس زمینه غیر نمایندگی اولسون در هر دستگاهی شگفت انگیز به نظر می رسد. رابط Abstrukt نیز در نوع خود یک کار هنری است.

موارد منفی: از 300 پس زمینه HD موجود، فقط بخش خاصی رایگان است. بقیه پولی هستند.

9. Walli

جوانب مثبت: Walli به دلیل مجموعه تصاویر پس زمینه ای که توسط گروهی از سازندگان انتخاب شده است، از بقیه برنامه های تصویر پس زمینه رایگان اندروید در بازار متمایز است.

برنامه تصویر زمینه اندروید Walli

گزینه های خیره کننده Walli بهترین و جدیدترین ها را در دنیای هنر دیجیتال نشان می دهد که نتیجه یک برنامه حرفه ای و با کیفیت است.

نکات منفی: نسخه رایگان همراه با تبلیغات و گزینه های محدودی است که ممکن است برخی از کاربران را متقاعد به پرداخت هزینه برنامه برتر کند.

منبع: screenrant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *