آموزش, ویندوز

یافتن شماره تلفن با گوگل پلی

یافتن شماره تلفن با گوگل پلی

مهم نیست که از چه موتور جستجویی استفاده می کنید، Google تقریباً برای هر کاری داده های مفید زیادی خواهد داشت. به همین دلیل، می توانید شماره های تلفن را به راحتی با Google پیدا کنید. شایان ذکر است که اگر شماره تلفن را از قبل می دانید، می توانید به سادگی جستجوی شماره معکوس را انجام دهید. در این مقاله، یافتن شماره تلفن با گوگل پلی را به شما آموزش خواهیم داد.

چگونه می توان از Google برای یافتن شماره تلفن استفاده کرد؟

توجه: در حالی که ما روش های ساده پیدا کردن شماره تلفن در Google را ذکر کرده ایم ، نمی توان جزئیات مربوط به هر فرد / مشاغل را بدست آورد. برخی اطلاعات خصوصی خود را خصوصی نگه می دارند و احتمالاً هرگز اطلاعات خود را به صورت آنلاین به اشتراک نگذاشته اند – بنابراین ممکن است نتوانید جزئیات مربوط به آن ها را بدست آورید.

یافتن شماره تلفن با گوگل پلی توسط نام

یافتن شماره تلفن با گوگل پلی توسط نام

به جای یک فرد، فقط باید نام تجاری یا مارکی را که می خواهید برای آن شماره تلفنی پیدا کنید وارد کنید.

فقط می توانید از همان قالب ذکر شده در بالا پیروی کنید تا آدرس یا Pincode را به نام ضمیمه کنید و به سادگی جستجو در Google را انجام دهید.

یافتن شماره تلفن با گوگل پلی توسط سایت

یافتن شماره تلفن با گوگل پلی توسط سایت

بیشتر وب سایت های موجود در اینترنت را می توان در Google یافت، مگر اینکه موارد غیرقانونی باشد. بنابراین، اگر می دانید فرد/ مشاغل مورد نظر شما با یک وب سایت خاص مرتبط است، می توانید در یک قالب خاص تایپ کنید تا شماره تماس را پیدا کنید.

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، شما فقط باید نام یا نام تجاری را تایپ کنید، سپس “site: xyz.com” را ضمیمه کنید.

اگر لیست را در یک وب سایت جستجو می کنید، به قالبی که در بالا ذکر شد بپیوندید و اگر می خواهید در چندین وب سایت با پسوند دامنه مشابه جستجو کنید، باید به جای ذکر کل دامنه، “site: *. edu” را به جستجوی جستجو اضافه کنید.

به عنوان مثال – “نام سایت: ubergizmo.com”

گفتاورد : ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *