آموزش, سخت افزار

نقد و بررسی کارت گرافیک ایسوس مدل GT1030 – SL-2G-BRK ‎

کارت گرافیک ایسوس مدل GT1030-SL-2G-BRK ‎

امروز ما نگاهی می اندازیم به کارت گرافیک ایسوس مدلGT1030 -SL-2G-BRK ‎ که در سال 2020 منتشر شده است. کارت گرافیک ایسوس مدل GT1030 بکی از نمونه های میان رده با توان پردازشی بالا است. تصور کنید بودجه کمی برای خرید کارت گرافیک در اختیار دارید و ممکن است این کارت گرافیک برای همه افراد مفید نباشد.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را با اطلاعاتی در مورد این کارت گرافیک آشنا کنیم.

بررسی کارت گرافیک GT1030 -SL-2G-BRK

GT1030

این کارت گرافیک یک نمونه کوچک و بی صدا از شرکت ایسوس است. افراد می توانند از این نوع کارت گرافیک ها به منظور استفاده در کیس هایی که از اندازه کوچکی برخوردار هستند، کامپیوتر های موجود در کتاب خانه ها که نیاز به یک سیستم بی سر و صدا دارند استفاده کرد.

مناسب برای بازی های گوناگون

کارت گرافیک ایسوس مدل GT1030-SL-2G-BRK ‎

بیشتر خانواده ها ترجیح می دهند برای بازی های کامپیوتری فرزندان خود از کنسول های بازی استفاده کنند. باید اشاره کرد که با خرید یک سیستم کامپیوتر که دارای کارت گرافیک ایسوس مدلGT1030 -SL-2G-BRK ‎ می باشد، می توانند بازی های کامپیوتری را با سرعت بالا و کیفیت ایده آل در اختیار فرزندان خود قرار دهند و به خرید کنسول بازی نیازی نداشته باشند.

برخی تحقیقات نشان می دهند که کارت گرافیک هایی مانند GeForce GT 1030 که زیر 100 دلار قیمت دارند قادر هستند بیش از 60 فریم در ثانیه را به شما ارائه بدهند. همچنین این مدل از کارت گرافیک ها در بازی Fortnite کیفیت 1080p را ارائه می کند و برای بازی هایی از این قبیل مناسب است.

کارت گرافیک ایسوس مدل GT1030 -SL-2G-BR ‎ فقط 30 دلار از کارت گرافیک مدرن GTX1050 ارزان تر است. توصیه می کنیم پول های خود را پس انداز کنید و کارت های گرافیک گران تری را برای نیاز های خود تهیه نکنید چون کارت گرافیک ایسوس مدل GT1030 -SL-2G-B ‎ می تواند نیاز های شما را برآورده کند.

همه کارت های گرافیک GT 1030 یکسان نیستند. شما می توانید GT 1030 بخرید که در Fortnite با سرعت 1080p بیش از 60 فریم بر ثانیه کار کند و خواسته های شما را در جهت استفاده از یک کارت گرافیک خوب برآورده سازد.

به این نکته توجه داشته باشید که همه کارت های گرافیک GT 1030 تشابه آن چنانی ندارند اما کمپانی انویدیا قصد دارد مشتریان خود را به اشتباه بیاندازد و به آن ها خاطر نشان کند که کارت های گرافیک GT 1030 همانند هم هستند و هیچ تفاوتی بین آن ها نیست.

برند انویدیا، GT 1030 را درسال 2017 به عنوان مقرون به صرفه ترین پردازنده گرافیکی در سری GeForce 10 ،MSRP معرفی کرد و قیمتی معادل با 70 دلار را به آن اختصاص داد.

این کارت گرافیک با 384 هسته CUDA با فرکانس تقویت 1.47 گیگاهرتز و حافظه GDDR5 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز ارائه شده است و با استفاده از یک حافظه 64 بیتی، پهنای باند 48 گیگابایت بر ثانیه ارائه می شود.

درگاه های خروجی این کارت گرافیک

درگاه های خروجی کارت گرافیک GT1030-SL-2G-BRK
درگاه های خروجی کارت گرافیک ایسوس مدل GT1030 -SL-2G-BRK ‎

هنگام خرید کارت گرافیک توجه به درگاه های خروجی کارت گرافیک از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه به درگاه های خروجی کارت گرافیک از این جهت اهمیت دارد که این درگاه ها باید با مانیتور شما سازگاری داشته باشند و در غیر این صورت استفاده از کارت گرافیک برای شما مقدور نیست. کارت گرافیک ایسوس مدل GT1030 -SL-2G-BR ‎ تنها دارای دو پورت خروجی است.

این درگاه ها عبارتند از: درگاه DVI-D و درگاه HDMI که از قابلیت HDCP پشتیبانی می ‌کنند. متاسفانه عیب کارت گرافیک ایسوس مدلGT1030-SL-2G-BR ‎ این است که این کارت گرافیک فاقد پورت VGA می‌باشد.

مطالعه بیشتر …

جهت اطلاع از قیمت روز کارت گرافیک GT1030 2G روی لینک مشخص شده کلیک کنید

خنک کننده کارت گرافیک ایسوس مدل GT1030 -SL-2G-BRK ‎

شما با استفاده از این کارت گرافیک براحتی می توانید یک سینمای خانگی کامپیوتری را درست کنید که هیچگونه سر و صدایی ندارد. حرارت گیر های اختصاصی ایسوس با سطح بزرگ خود به طور موثری کارت ‌های گرافیک را به آرامی خنک می‌ کنند، بنابراین هنگام کار کردن مطلقاً هیچ صدایی تولید نمی ‌کنند و برای یک سینما خانگی کامپیوتری و موسسات چند رسانه ای بسیار ایده آل هستند.

قابلیت Auto-Extreme

کارت‌های گرافیک ایسوس با فناوری Auto-Extreme تولید می‌شوند

کارت‌های گرافیک ایسوس با فناوری Auto-Extreme تولید می‌شوند که اولین شیوه 100 درصد مکانیزه خط تولید است و در بخش تولید آن از مواد اولیه بسیار عالی استفاده می شود که استاندارد جدیدی را در کیفیت تشکیل می‌ دهند.

فناوری Auto-Extreme کیفیت ساخت کارت گرافیک و همچنین عملکرد و دوام آن را تضمین ‌می‌ کند. این شیوه تولید جدید، دوست دار طبیعت است و استفاده از مواد شیمیایی خطرناک و مصرف برق را تا 50% کاهش داده است.

مقایسه کارت گرافیک ایسوس مدلGT1030 ‎ با سایر رقبا

Battle fid1این کارت گرافیک را در بازی Battle fid1 با سایر رقبا مقایسه کنید
preyاین کارت گرافیک را در بازی prey با سایر رقبا مقایسه کنید
Far cry 5این کارت گرافیک را در بازی Far cry 5 با سایر رقبا مقایسه کنید
Dirt 4این کارت گرافیک را در بازی Dirt 4با سایر رقبا مقایسه کنید
Fort niteاین کارت گرافیک را در بازی Fot niteبا سایر رقبا مقایسه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *