آموزش, اندروید, سیستم عامل, مجله تکنولوژی

چگونه جی پی اس گوشی را روشن کنیم

جی پی اس گوشی

خدمات موقعیت مکانی یا GPS (سیستم موقعیت یابی جهانی) در تلفن شما برای طیف وسیعی از موارد موجود در گوشی شما بسیار مفید است. به عنوان مثال پیدا کردن مکان در نقشه و نشان دادن موقیت خود به افراد. در اینجا نحوه روشن کردن GPS در Android را برای شما بیا کردیم. جی پی اس گوشی یکی از امکاناتی است که کمپانی های تولید کننده برای گوشی ها در نظر گرفته اند.

بسیاری از بهترین برنامه های اندرویدی به مکان شما نیاز دارند تا به طور کامل کار کند. GPS موجود در گوشی شما می تواند موقعیت شما را به طور دقیق مشخص کند تا بتوانید انواع کارها را با انجام دهید. ممکن است بخواهید از یک نقشه استفاده کنید، موقعیت مکانی خود را با یک دوست به اشتراک بگذارید و یا اینکه بخواهید تاکسی بگیرید. اگرچه این به طور کلی برای گوشی ها است، اما برخی از تبلت ها دارای GPS نیز هستند.

مقالات مرتبط

شما می توانید برای مشاهده مقاله مرتبط با نام “نحوه روشن و خاموش کردن بلوتوث” بروی نام مقاله کلیک کنید.

هنگامی که برنامه ای را باز می کنید که به GPS نیاز دارد، باید از شما بخواهد بلافاصله آن را فعال کنید اما دانستن چگونگی روشن و خاموش کردن آن برا شما مهم است. خاموش کردن جی پی اس برای حفظ حریم خصوصی ضروری است. بنابراین بهتر است جی پی اس شما خاموش باشد.

فعال کردن GPS در بعضی از تلفن ها نسبت به سایرین آسان تر خواهد بود. ما سعی کرده ایم که بهترین روش را برای توضیح نحوه روشن کردن جی پی اس برای شما انتخاب کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه روشن کردن جی پی اس را برای شما توضیح دهیم.

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه

روشن کردن جی پی اس گوشی

  1. مرحله 1

    برای باز کردن نوار اعلان خود، از بالای صفحه به پایین انگشت خود را بکشید.

  2. مرحله 2

    اگر تنظیمات سریع دارید فوراً موقعیت مکانی یا GPS را پیدا کنید و به آن ضربه بزنید.

    جی پی اس

  3. مرحله 3

    در غیر اینصورت ممکن است لازم باشد برای دسترسی به تنظیمات سریع در برخی از گوشی ها، مانند هواوی، دوباره به سمت پایین بکشید و به طرف بروید.

  4. مرحله 4

    در صورت عدم موفقیت از صفحه اصلی به سمت آدرس روبه رو حرکت کنید: Apps > Settings >Location
    در غیر این صورت اگر باز هم پیدا نکردید، به آدرس رو به رو بروید:
    Settings > Security & Location

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *