آموزش, نرم افزار

نحوه ی دانلود فایل apk از گوگل پلی

دانلود فایل apk از گوگل پلی

آیا تا کنون برای شما اتفاق افتاده است که بخواهید آخرین نسخه از یک بازی را دانلود کنید اما فضای تلفن همراه شما کم باشد یا این که Google Play تشخیص دهد این بازی با تلفن شما سازگار نیست؟ ما در این مقاله با هدف ” نحوه دانلود فایل apk از گوگل پلی ” همراه شما هستیم با ما همراه باشید.

همان طور که می دانید گوگل پلی یکی از معتبر ترین مارکت های گوگل است، در این مارکت تمامی نرم افزار ها کاربردی و بازی های گوگل موجود است.

اگر دستگاه اندرویدی شما دارای فضای کمی است و قصد دارید در سراسر محدودیت های کشور کار کنید، شما می توانید به راحتی فایل های APK را به طور مستقیم از Google Play دریافت کنید و سپس بر روی موبایل یا رایانه خود نصب کنید. شما می توانید یک مجموعه APK را بر روی دیسک سخت یا حافظه ابری خود ذخیره کنید، سپس هنگامی که به آن نیاز داشته اید برنامه را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

حتما شما از این موضوع مطلع هستید که برای دانلود از این مارکت می توانید از گوشی تلفن همراه خود اقدام کنید. اما شاید شما نیز بخواهید یکی از نرم افزار های این مارکت را در کامپیوتر خود دانلود کنید. یک سرویس آنلاین جدید با نام APK Downloader به شما امکان می دهد تا یک فایل apk را از Google Play مستقیماً در دسک تاپ و دستگاه خود بارگیری کنید.

دانلود سریع  فایل APK

یکی از ویژگی های که گوگل پلی دارد این است که در همه دستگاه ها قابل دسترس است و تمامی کاربران می تواند از این فروشگاه چه در گوشی های تلفن همراه و چه در کامپیوتر خود آن را به اجرا در بیاورند. یکی از مشکلاتی که کاربران دارند ذخیره نشدن فایل APK است. این به معنی این است که فایل دانلود می شود به طور خودکار نصب می شود و در هیچ پوشه ای به شکل خام ذخیره نمی شود تا کاربر بتواند آن را نصب کند و یا به جای دیگر منتقل کند.

ما در این مقاله به شما نحوه دانلود فایل apk را به شما آموزش خواهیم داد تا به راحتی بتوانید این نرم افزار ها را به شکل فایل APK در در تلفن هوشمند و تبلت خود دریافت کنند و دسترسی کامل را به فایل دانلود شده ی خود داشته باشند. برای این کار راه های زیر را دنبال کنید.

مرحله اول : وارد سایت APK Downloader شوید.

دانلود فایل apk از گوگل پلی

مرحله دوم : وارد صفحه ی دانلود نرم افزار در گوگل پلی شوید و لینک آن صفحه را کپی کنید.

مرحله سوم : سپس لینک را دریافت کنید و وارد صفحه ی نرم افزار شوید و لینک خود را در کادر پیس کنید و بر روی دکمه ی Generate Download Link کلیک کنید.

دانلود فایل apk از گوگل پلی

مرحله آخر: لینک دانلود مستقیم فایل برای شما ظاهر می گردد و می توانید از آن بهره ببرید.

نکته : فقط لازم به ذکر است که این وب سایت تنها لینک دانلود اپلیکیشن های رایگان را در اختیار کابران قرار می دهد.

در پایان امیدواریم این مقاله نیز همانند سایر مقالات این وب سایت برای شما مفید و آموزنده باشد.