معرفی محصول

معرفی و بررسی کیس کامپیوتر سادیتا

کیس کامپیوتر سادیتا

شما باید برای خرید هر محصول، اطلاعاتتان را درباره آن محصول بالا ببرید. ما دراین مقاله به دنبال بررسی و معریف کیس کامپیوتر سادیتا هستیم. در ابتدا برای شما ویژگی های اصلی هر کیس را بیان می کنیم.

شما برای خرید کیس الزامی ندارید، یعنی اگر بخواهید می توانید قظعات را د ر کنار کامپیوترتان و روی یک میز بچینید. اما ما به شم پیشنهاد می کنیم تا حتما از یک کیس مناسب برای سیستم خود استفاده کنید تا بتونید هرجه بهتر از قطعاتتان محافظت کنید.

کیس وسیله ای است که این قطعات کامپیوتری را برای شما جمع آوری و منظم می کند. وجود کیس علاوه بر اینکه به شما در منظم کردن سیستم تان کمک می کند می تواند قطعات داخل سیستم شما را نیز از گرما در امان نگه دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای خرید کیس به آن اشاره کرد این است که می توانیم کیس خود را به خنک کننده مجهز کنیم. این خنک کردن درون کیس به طولانی شدن عمر قطعات داخل کیس کامپیوتر نیز کمک می کند.

علاوه بر آن یکی دیگر از مواردی که می توان برای کیس ها نام برد زیبایی است که به سیستم شما اضافه می کند و از قطعات در برابر ضربه و شوک محافظت می کند.

کیس های کامپیوتر براساس جنس بدنه، قابلیت های برند و…قیمت گذاری می شوند که قیمت آن ها بین چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است. ما در این مقاله کیس های کامپیوتر سادیتا را برسی می کنیم.

درابتدا باید کیس را از لحاظ استاندار بودن بررسی کنیم. این استاندارد بودن به این معنی است که قطعات هرکدام جای مناسبی در کیس داشته باشند و بتوان سیستم های خنک کننده را روی آن به راحتی نصب کرد.

از طرفی جنس آن کیس باید به گونه ای باشد تا از هدف اصلی خرید کیس ما را دور نکند. این نکته نیز قابل توجه است که کیس های بی کیفیت زیادی در بازار وجود دارند که با فشار دست به داخل فرو می روند و دچار تورفتگی می شوند متاسفانه هنوزهم این کیس ها تولید و به بازار ارائه می شوند.

کیس ها در قیمت ها و مدل های متفاوت وجود دارند و شما می توانید با مطالعه در باره هرکدام ازاین برند ها، کیس مورد نظر خود را خریداری کنید.

در ادامه به بررسی انواع کیس کامپیوتر سادیتا می پردازیم :

انواع کیس کامپیوتر سادیتا

SADATA SC104

کیس کامپیوتر سادیتا

این محصول یکی از بهترین محصولات کمپانی سادیتا می باشد و شما می توانید بری خردید این محصول بر روی نام محصول کلیک کنید.این محصول دارای ویژگی های زیر است:

  • از مادربردهای دارای استاندارد ATX پشتیبانی می کند
  • قابلیت نصب 8  هارد 3.5 اینچی
  • دارای جک‌های 3.5 میلیمتری اتصال میکروفون و هدفون است.
  • قابلیت نصب 3 درایو 5.25 اینچی هم در بیرون وجود دارد.


SADATA SC103

کیس کامپیوتر سادیتا

کیس SC103  کالایی از شرکت SADATA است. این کیس که توسط کمپانی سادیتا طراحی و تولید شده است دارای ویژگی هایی است که در زیر برای شما بیان می کنیم. این کیس یکی از کیس هایی است که برای مصارف خنگی اداری مصرف می شود. از ویژگی هایی که می توان برای این کیس در نظر گرفت، ظاهر زیبای آن می باشد.


SADATA SC105

کیس کامپیوتر سادیتا

کیس SC105  توسط شرکت SADATA طراحی و تولید شده است. این شرکت کیس های خود را با ظاهری جذاب تولید می کند تا بتواند افراد بیشتری را به خود جذب کند. دارای فرم فاکتور Mid Tower میباشد و از مادربردهای دارای استاندارد ATX پشتیبانی میکند.


SADATA SC106

کیس کامپیوتر سادیتا

کیس SC106  کالایی از شرکت SADATA میباشد. این کیس ظاهری ساده‌ و در عین حال جذاب دارد.دارای فرم فاکتور Mid Tower میباشد و از مادربردهای دارای استاندارد ATX پشتیبانی میکند.

قابلیت نصب 8  هارد 3.5 اینچی در داخل این کیس وجود دارد که با استفاده از براکت مخصوص میتوان هاردهای 2.5 اینچی و SSD  را هم داخل آن نصب کرد. در پنل بیرونی، 2  پورت USB 2.0 وجود دارد و دارای جک‌های 3.5 میلیمتری اتصال میکروفون و هدفون میباشد.


همچنین قابلیت نصب 2 درایو 5.25 اینچی هم در بیرون وجود دارد که انواع درایوهای نوری DVD و Blu-ray را شامل می‌شود، و نیز سه جایگاه فن در جلو ، کنار و پشت کیس برای خنک‌سازی آن قابل نصب است.

در پایان اگر در جستجوی کیسی برای کامپیوتر های اداری و خانگی خود هستید ، کیس SC106 انتخاب مناسبی برای شما میباشد .

کیس کامپیوتر سادیتا SADATA SC107

کیس SC107  کالایی از شرکت SADATA است.این کیس علاوهبر ظاهر زیبا برای مصارف خانگی استفاده می شود. همچنین این کیس از مادربردهای دارای استاندارد ATX پشتیبانی میکند.

یکی از ویژگی های دیگر این محصولات قابلیت نصب 8  هارد 3.5 اینچی در داخل این کیس است. با استفاده از براکت مخصوص میتوان هاردهای 2.5 اینچی و SSD  را هم داخل آن نصب کرد.

در پنل بیرونی، 2  پورت USB 2.0 وجود دارد و دارای جک‌های 3.5 میلیمتری اتصال میکروفون و هدفون میباشد.همچنین قابلیت نصب 2 درایو 5.25 اینچی هم در بیرون وجود دارد که انواع درایوهای نوری DVD و Blu-ray را شامل می‌شود، و نیز سه جایگاه فن در جلو ، کنار و پشت کیس برای خنک‌سازی آن قابل نصب است.

اگر به دنبال خرید یک کیس کامپیوتر خوب هستید ما این کیس را به شما پیشنهاد می کنیم.

فروشگاه تک یک

فروشگاه آنلاین تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر