معرفی محصول

معرفی و بررسی فلش مموری های اپیسر

فلش مموری های اپیسر

ما در این مقاله با نام ” معرفی و بررسی فلش مموری های اپیسر” فلش مموری های اپیسر را بررسی می کنیم تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

یکی از بهترین راه ها برای خرید فلش این است که قبل از خرید اطلاعات کافی برای خرید یک فلش مموری را داشته باشید.

شما می توانید برای داشتن اطلاعات کافی هنگام خرید مقاله ما با نام ” راهنمای خرید فلش مموری ” را مطالعه کنید. حافظه فلش مموری ها متفاوت است و شما می توانید متناسب با کار مورد نظرتان ظرفیت متناسب خود را خریداری کنید.

اپیسر یکی از بهترین کمپانی های تولید کننده فلش مموری می باشد که این روزها توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این کمپانی فلش های خود را با شکل ظاهری و رنگ های مختلف تولید می کند تا بتواند تمام نیاز تمام افراد را برطرف کند.

حال به بررسی انواع این فلش مموری ها می پردازیم.

بررسی انواع فلش مموری های اپیسر :

APACER AH 112

فلش مموری های اپیسر

یکی از بهترین فلش مموری های اپیسر، فلش مموری اپیسر APACER AH 112 32GB  است که دارای درگاه USB2.0 بوده و فلزی می باشد. این فلش به این دلیل که جنس بدنه آن فلزی می باشد دارای استحکام بیشتری در برابر ضربات و … است.

یکی از ویژگی های دیگری که می توان برای این فلش مموری بیان کرد این است که، به این دلیل که دارای زنجیری برای آویزان کردن است، به شما کمک می کند تا آن را گم نکنید. این فلش مموری دارای ظرفیت های مختلف است و شما می توانید متناسب با نیازتان هرکدام را انتخاب کنید.

ابعاد4.5 × 12 × 24.3 ميليمتر
وزن2.5 گرم
جنس بدنهتمام فلز
رابطUSB 2.0 , USB 1.1
نشانگر LED×
سرعت استاندارد انتقال اطلاعات480 مگابیت بر ثانیه
ولتاژ مورد نياز5 ولت
منبع تغذيهپورت USB
سازگار با سيستم عامل‌هایWindows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS 10.4.x or above,Linux Kernel 2.6.33 or above

APACER AH 25B 

فلش مموری های اپیسر

این محصول توسط شرکت اپیسر طراحی و تولید شده است. این محصول یکی از بهترین فلش هایی است که کمپانی اپیسر تولید کرده است و این محصول از حافظه های مختلف پشتیبانی می کند و مسئله دیگری که این فلش مموری را از سایر موارد جدا می کند این است که از 128 گیگابایت حافظه پشتیبانی می کند و حجم بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

فلش ها یکی از ارزان ترین و سریع ترین راه های انتفال هستند. اگر به دنبال فلشی سریع برای انتقال اطلاعات خود هستید، پیشنهاد ما به شما این فلش است.

جنس بدنهفلزی
رابطUSB 3.1
سرعت انتقال اطلاعاتبا رابط USB 3.1 تا 5 گیگابیت بر ثانیه و با رابط USB 2.0 تا 480 مگابیت بر ثانیه
پشتیبانی از سیستم عاملWindows 10/8.1/8/7 Linux Kernel 2.6.x or above MAC OS 10.6.x or above
وزن8 گرم

APACER AH 179

فلش مموری های اپیسر

این فلش یکی از بهترین فلش های موجود در بازار است که دارای ویژگی هایی است که آن را از سایر فلش ها متمایز می کند.

یک سمت این فلش رابط USB TypeA و سمت دیگر آن رابط microUSB وجود دارد ، پس شما می‌توانید آن را به‌ آسانی علاوه‌ بر کامپیوتر، لپ‌ تاپ، تلویزیون و سایر دستگاه‌ هایی که دارای رابط USB هستند، به دستگاه‌ هایی مانند گوشی های هوشمند و انواع تبلت که microUSB  دارند نیز متصل کنید.

این فلش مموری دارای ظرفیت های مختلف است و شما می توانید متناسب با نیازتان هرکدام را انتخاب کنید.

ابعاد8.1 × 12.1 × 32.8 ميليمتر
وزن3.5 گرم
رابطUSB 3.1, micro USB
مقاومت در برابر آب×
مقاومت در برابر گرد و غبار×
سرعت استاندارد انتقال اطلاعاترابط USB 3.1 تا 10 گیگابیت بر ثانیهرابط USB 3.0 تا 5 گیگابیت بر ثانیه
منبع تغذيهپورت USB
سازگار با سيستم عامل‌هایWindows 10, 8.1, 8, 7, XP, Mac OS 10.4.X or above, Linux 2.6.X or above, Android 4.1.X or above (Mobile devices must support OTG function)

APACER AH 111 

فلش مموری های اپیسر

این فلش یکی از زیباترین فلش مموری های کمپانی اپیسر است که دارای طراحی زیبای بدنه می باشد. این فلش که توسط کمپانی اپیسر طراحی و تولید شده است که بسیار کوچک و دارای وزن سبک است.

علاوه بر آن یکی از ویژگی های دیگری که می توان برای این فلش مموری نام برد این است که در برابر آب و گرد و غبار مناسب است. هم چنین دارای ظرفیت های مختلف است و شما می توانید متناسب با نیازتان هرکدام را انتخاب کنید.

ابعاد4.6 × 12.2 × 24.7 ميليمتر
وزن2.5 گرم
رابطUSB 2.0 , USB 1.1
نشانگر LED×
مقاومت در برابر آب
مقاومت در برابر شوک و لرزش
مقاومت در برابر گرد و غبار
ولتاژ مورد نياز5 ولت
منبع تغذيهپورت USB
سازگار با سيستم عامل‌هایWindows 8, Windows 7, Windows XP, Windows Vista, Mac OS 10.4 or Above, Linux Kernel 2.6.33 or Above

Gerelateerde berichten