معرفی محصول

معرفی بهترین هاب USB

بهترین هاب USB

در مقاله هاب یو اس بی و انواع آن به طور کامل با مفهوم هاب USB آشنا شدید، در این مقاله قصد داریم چند مدل از بهترین هاب USB را به شما معرفی کنیم تا هنکام خرید هاب USB دچار مشکل نشوید. با ما همراه باشید.

ضمن یادآوری مجدد تعریفی از هاب USB را برای شما بازگو می کنیم: هاب یواس بی وسیله ای است که یک درگاه یو اس بی را به چندین درگاه یواس بی تبدیل می کند. 

امروزه به دلیل اینکه بیشتر گوشی های موبایل و سیستم ها دارای پورت USB-C هستند افراد به دنبال خرید بهترین هاب های یو اس بی اند تا علاوه بر اینکه تعداد درگاه های سیستم خود را بیشتر کنند، بتوانند سایر وسایل خود نظیر کابل HDMI و Ethernet و فلش مموری خود را نیز به سیستم متصل کنند.

با توجه به نیاز های مختلفی که کاربران دارند هاب های یو اس بی های متفاوتی توسط کمپانی های معتبر تولید شده است که این یک خبر خوب برای جامعه امروزی است. این مقاله با هدف معرفی بهترین مدل های هاب USB است پس ادامه آن را از دست ندهید.

امروزه تولید کنندگان لپ تاپ ها فقط یک یا دو درگاه در لپ تاپ ها برای اتصالات تعبیه می کنند الخصوص لپ تاپ های شرکت اپل که در محصولات مک بوک کاملا این قضیه دیده می شود.

1) Kingston Nucleum 7-port USB-C

این محصول توسط شرکت کینگستون طراحی و تولید شده است، که یک درگاه را به 7 درگاه تبدیل می کند. اندازه و وزن این محصولبسیار سبک و قابل حمل است. این محصول از درگاه USB A نیز برخوردار است که قابلیت شارژ تلفن همراه و هدفون را به شما ارائه می دهد. درگاه USB-C نیز در این محصول به کار گرفته شده است که نیاز محصولات امروزی را رفع می کند. سایر ویژگی های این درگاه موارد زیر را شامل می شود:

  1. خروجی HDMI
  2. ورودی کابل پاور با توان 60 وات
  3. برخورداری از محل کارت SD
  4. امکان هم زمان شارژ لپ تاپ و تلفن همراه

2) VAVA USB C Hub 8-in-1 Adapter

این محصول توسط شرکت Vava طراحی و تولید شده است، تولید کننده این محصول این مجصول را خیلی سبک و کوچک طراحی کرده است که مناسب برای سفر است و در جیب جا می شود. این محصول یک درگاه را به 8 درگاه تبدیل کرده است. از جمله وبژگی های این پورت:

  1. امکان اتصال به لپ تاپ توسط کابل 15 سانتی متری
  2. برخورداری از پورت type c
  3. برخورداری از USB 3.0 و USB A
  4. برخورداری از خروجی HDMI
  5. برخورداری از پورت Gigabit RJ45 Ethernet
 بهترین هاب USB

3) Targus Dock410 USB-C Docking Station

این هاب نبود درگاه های مختلف لپ تاپ را برطرف می کند معمولا لپ تاپ هایی که از دو درگاه بهره مندند برای انجام همه کار ها از هاب یو اس بی Targus راضی خواهند بود. از جمله ویژگی های این هاب موارد زیر را شامل می شود:

  1. برخورداری از امکان اتصال ماوس، پرینتر، مانیتور، کابل LANو…
  2. برخورداری از USB 3.0
  3. برخورداری از خروجی HDMI
  4. برخورداری از مینی جک برای ورودی و خروجی صدا
 بهترین هاب USB

4) Lenovo USB-C to 4-Port USB 3.0 Data Hub

این محصول توسط شرکت لنوو طراحی و تولید شده است. معمولا برای رفع نیاز یک هارد، فلش و شارژ تلفن همراه مناسب است. قیمت این محصول بسیار مناسب است و قابلیت جابجایی نیز دارد. این هاب یو اس بی 1 درگاه را به 4 درگاه تبدیل می کند. نقاط ضعف این هاب یو اس بی برخوردار نبودن از خروجی HDMI و درگاه USB-C است.

 بهترین هاب USB

5) Satechi Aluminum Type-C Slim Multi-Port Adapter 4K

این هاب یو اس بی جزو اولین هاب یو اس بی هایی است که با لپ تاپ های اپل سازگاری دارد. بدنه این محصول از جنس آلومینیوم است. وزن این محصول بسیار کم است. برخورداری از پورت USB-C اضافی یکی از ویژگی های مهم این محصول است.

 بهترین هاب USB

6) Moshi USB-C Multimedia Adapter

این هاب یو اس بی توسط شرکت Moshi طراحی و تولید شده است. این هاب یو اس بی از دو USB 3.0 و یک محل برای قرار گرفتن کارت اس دی و نیز خروجی HDMI برخوردار است. نبود درگاه USB-C اضافه، امکان شارژ لپ‌تاپ با این هاب یو اس بی نیز وجود ندارد. وزن این محصول 64 گرم است.

 بهترین هاب USB

7) Anker 5-in-1 Premium USB C Data Hub

این هاب یو اس بی توسط شرکت انکر طراحی و تولید شده است. وزن این محصول 52 گرم است. این مبدل یکی از کوچکترین هاب یو اس بی های موجود در بازار است. برخورداری از خروجی HDMI و سه پورت USB 3.0 و برخورداری از آداپتور از ویژگی های این محصول است. این هاب یو اس بی از درگاه USB-C اضافه برخوردار نمی باشد.

 بهترین هاب USB

8) HyperDrive 7.5W Wireless Charger USB-C Hub

شرکت HyperDrive تولید کننده این محصول است که هدف اصلی این شرکت از طراحی این محصول رفع نیاز محصولات اپل است. این محصول از ویژگی های خاصی برخوردار است از جمله: استفاده از آن به عنوان شارژر بی سیم آیفون و اندروید، برخورداری از 3 پورت USB-A و خروجی HDMI و برخوداری ازمحل قرار دادن کابل Gigabit Ethernet از ویژگی های این محصول است.

علاوه بر تمام این ویژگی ها این محصول از یک پایه نگه دارنده برای شارژ گوشی های آیفون برخوردار است.

بهترین هاب USB

9) Moshi Symbus Q

این محصول توسط شرکت Moshi طذاحی تولید شده اسست و همانند مدل قبلی از به عنوان شارژر بی سیم همراه استفاده می شود. این محصول علاوه بر زیبایی که دارد از بدنه مقاوم و محکمی نیز برخوردار است. برخوردار بودن از دو پورت USB-A 3.1 و خروجی HDMI با کیفیت فول اچ دی و نیز امکان شارژ انواع لپ تاپ با یو اس بی تایپ سی از جمله ویژگی های این محصول است.

ضمنا این موضوع را به خاطر داشته باشید که این هاب یو اس به درد کسانی که می‌خواهند در طول سفر گوشی خود را شارژ کنند نخواهد خورد؛ زیرا از منابع اصلی انرژی دریافت می‌کند به همین دلیل حتی اگر نمی‌ خواهید از آن به عنوان شارژر بهره ببرید، باز هم باید به برق وصل کنید.

بهترین هاب USB

10) Lenovo USB-C Hub, Aluminum Type C Adapter

این هاب یو اس بی توسط شرکت لنووو طراحی و تولید شده است. و جزو یکی از بهترین هاب یو اس بی ها است. از ویژگی های این محصول برخوردار بودن از خروجی HDMI، یک پورت Gigabit Ethernet، دو درگاه USB 3.0 و یک محل قرار دادن مموری کارت SD است. از طریق این هاب یو اس بی می توانید لپ تاپ های خود را شارژ کنید.

بهترین هاب USB

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *