مجله تکنولوژی

شروع فروش محصولات پیشرو سامسونگ

محصولات پیشرو سامسونگ

طرفداران سامسونگ شاد باشید چرا که Samsung Galaxy Z Fold 3, Samsung Galaxy Z Flip 3 , Samsung Galaxy Watch 4 , و Samsung Galaxy Watch 4 Classic به بازار عرضه شدند!

اگر آن ها را از قبل سفارش داده اید، به زودی به دست شما خواهد رسید. هرچند گزارش هایی از تاخیر در تحویل این محصولات وجود دارد. به طور مثال در استرالیا این دستگاه ها در 10 سپتامبر آماده عرضه می شوند.

فروشندگان زیادی این محصولات جدید را خریده و در انبار نگه داری می کنند. شما می توانید با خرید این محصولات از نمایندگی های سامسونگ، برخی لوازم جانبی و خدمات دیگری را به عنوان اشانتیون دریافت کنید. مثلا نمایندگی سامسونگ با خرید Samsung Galaxy Z Fold 3 در انگلستان، یک کیت راه اندازی اولیه به ارزش 79 پوند و چهار ماه اشتراک رایگان در YouTube Premium ارائه می دهد، یا در آمریکا یک گارد رایگان هدیه می گیرید.

ویژگی محصولات جدید

اگر می خواهید یکی از این محصولات را خریداری کنید و ویژگی های آن ها را نمی دانید، در این متن به توضیح ویژگی های این محصولات جدید می پردازیم.

Samsung Galaxy Z Fold 3

گوشی Samsung Galaxy Z Fold 3
Samsung Galaxy Z Fold 3

اگر شما به دنبال خرید یک گوشی تاشو هستید، اکنون زمان خرید است. اگر پول کافی دارید احتمالا می توانید Samsung Galaxy Z Fold 3 را انتخاب کنید.

طبق بررسی های ما این گوشی با رتبه 4.5 به عنوان بهترین گوشی تاشو که تا کنون به بازار عرضه شده است، انتخاب شده است. مدل Samsung Galaxy Z Fold 3 با پشتیبانی از قلم S Pen در صفحه نمایش 7.6 اینچی پشتیبانی می کند. همچنین با مقاومت در برابر آب طراحی با دوام تری نسبت به مدل های گذشته دارد.

صفحه نمایش اصلی با اندازه 1768 * 2208 و با رفرش ریت (سرعت تعویض فریم) 120 هرتز است، صفحه دوم، یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با اندازه 832 * 2268 است که رفرش ریت آن نیز 120 هرتز می باشد، بنابراین هر دو صفحه نمایش این گوشی، کیفیت بالایی دارد.

این کیفیت تنها به صفحه نمایش ختم نمی شود، چرا که سامسونگ Galaxy Z Fold 3 دارای چیپست قدرتمند Snapdragon 888 است. اما دوربین ها تفاوت چندانی با مدل Galaxy Z Fold 2 ندارند.

Samsung Galaxy Z Flip 3

گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3
Samsung Galaxy Z Flip 3

اگر نمی توانید هزینه Galaxy Z Fold 3 را بپردازید، اما هنوز هم گوشی تاشو می خواهید، بهتر است سامسونگ Galaxy Z Flip 3 را در نظر داشته باشید. این گوشی تنها دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی 1080 * 2640 و با رفرش ریت 120 هرتز است، که می توان آن را به نصف تا کرد تا گوشی واقعاً کوچک شود.

هنگامی که Z Flip 3 را تا می کنید، یک صفحه نمایش 1.9 اینچی 260 * 512 برای شما باقی می ماند که کاربرد آن محدود است و هیچ دوربین تله فوتویی در تنظیمات دو لنز آن وجود ندارد، اما طراحی آن برای عکس های سلفی بسیار مناسب است. همچنین در این گوشی از چیپست Snapdragon 888 استفاده شده است.

Samsung Galaxy Watch 4 و Samsung Galaxy Watch 4 Classic:

Samsung Galaxy Watch 4
Samsung Galaxy Watch 4

اگر بیشتر از گوشی به ساعت های هوشمند جذب می شوید، Samsung Galaxy Watch 4 یا Galaxy Watch 4 Classic می توانند گزینه های وسوسه انگیزی باشند.

هر دو ساعت از چیپست جدید Exynos W920 استفاده می کنند که دارای قدرت چشمگیری است. این ساعت ها در دو اندازه صفحه نمایش 1.4 اینچی یا 1.2 اینچی عرضه می شوند.

تفاوت این دو مدل در اندازه قاب است، که در Samsung Galaxy Watch 4 Classic بزرگتر است؛ چرا که دارای طراحی کاملاً متفاوتی با مدل دیگر است. این نکته نیز حائز اهمیت است که؛ Galaxy Watch 4 استاندارد، شیک تر و اسپرت تر است.

Samsung Galaxy Watch 4
Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Samsung Galaxy Watch 4 Classic از یک قاب قابل چرخش بهره می برد که می تواند به برقراری تماس ها کمک کند. در Galaxy Watch 4 استاندارد، به منظور صرفه جویی در فضا، به یک قاب مجازی محدود هستید.

قبل از خرید هر یک از این ساعت ها، توجه داشته باشید که با iPhone سازگار نیستند و اگر گوشی اندرویدی غیر از سامسونگ دارید، برخی از عملکرد ها مانند ECG و مانیتور فشار خون را از دست خواهید داد.

منبع: techradar.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *