آموزش

ربات تلگرام چیست؟ 7 مورد از بهترین ربات های تلگرام

ربات تلگرام

ربات های تلگرامی برنامه هایی مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که می توانند کارهای بسیاری انجام دهند: ارسال اطلاعات مربوط به آب و هوا یا مقالات خبری مفید، یادآوری برنامه ها، پخش آهنگ ها، ایجاد لیست کارها و موارد دیگر.

ربات ها به عنوان برنامه های شخص ثالثی که در محیط تلگرام اجرا می شوند، محبوبیت زیادی دارند. می توانید به راحتی ربات ها را بسازید و یا آن ها را تبلیغ کنید. شاید کنجکاو باشید که چگونه از ربات ها در تلگرام استفاده کنید یا اینکه چگونه یک ربات تلگرام برای خود ایجاد کنید. در این مقاله ما بهترین ربات های تلگرام را به شما معرفی می کنیم.

ربات های تلگرام چیست؟

Telegram Bots در سال 2015 معرفی شده است. ربات های تلگرام در اصل حساب های خودکار تلگرام هستند که می توانید با آن ها تعامل برقرار کنید یا به عنوان دوستان به چت ها، گروه ها یا کانال های خود اضافه کنید.

در حالی که سایر برنامه های پیام رسان مانند WhatsApp محدودیت های شدیدی را در مورد آنچه کاربران می توانند ایجاد کنند اعمال می کنند، تلگرام به کاربران خود اجازه می دهد تا تقریباً برای هر چیزی ربات های تلگرام ایجاد کنند. امروز به راحتی می توانید تعداد زیادی ربات مفید تلگرام ایجاد کنید.

کاربران می توانند ربات هایی را ایجاد کنند که برای پخش موسیقی، ارسال ایمیل، سازماندهی کارها، یادآوری برنامه ها یا حتی به عنوان ویترین فروشگاه دیجیتال عمل می کنند. ربات های زیادی وجود دارد که تقریباً هر نیازی را که فکر کنید برآورده می کند. یک سوال متداول این است که آیا ربات های تلگرام بی خطر هستند؟

ربات imdb

اگر به فیلم و سریال علاقه دارید، ربات imdb می تواند به شما در یافتن فیلم های مورد نظرتان کمک کند. اگر می خواهید فیلم یا سریال مورد نظرتان را جستجو کنید، وارد صفحه چت با خودتان شوید و به عنوان مثال عبارت imdb se7en@ را جستجو کرده و سپس می توانید همه جزئیات مربوط به آن را مشاهده کنید.

ربات imdb فیلم و سریال

ربات Gamee

Gamee یکی از بهترین ربات های تلگرام است که به افراد اجازه می دهد بازی کنند، دوستان خود را به چالش بکشند و امتیازات را مقایسه کنند.
کاربران می توانند با تعامل مستقیم با ربات یا فعال سازی آن در چت، بازی را شروع کنند.

به سادگی gamee@ یا gamebot را تایپ کنید و شروع به جستجو کنید تا بتوانید یک بازی پیدا کنید. یکی از بهترین ویژگی های این ربات است که شما قادر به رقابت با دوستان خود و بررسی امتیازات بالا خواهید بود.

ربات نظرسنجی تلگرام VoteBot

با استفاده از ربات VoteBot می توانید در تلگرام نظرسنجی ایجاد کنید. برای استفاده و شروع کار با ربات نظرسنجی تلگرام باید عبارت vote@ را تایپ کرده و وارد ربات شوید. برای شروع کارت start را بزنید و سپس سوال مورد نظر خود را وارد کرده و به تعداد لازم برای آن جواب بفرستید.

وقتی که گزینه های مورد نظر خود را وارد کردید، عبارت done/ را تایپ کرده و ارسال نمایید تا بتوانید پیش نمایش نظرسنجی را مشاهده کنید. با زدن گزینه Publish poll می توانید نظرسنجی را به گروه یا کانال مورد نظر خود بفرستید.

ربات نظرسنجی تلگرام VoteBot

محبوب ترین ربات موسیقی melobot

با ربات ملوبات می توانید آهنگ های مورد نظر خود را به سرعت پیدا کرده و دانلود کنید. برای دسترسی به این ربات عبارت melobot@ را تایپ کنید تا بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. ربات های زیادی برای دانلود آهنگ وجود دارد، اما melobot محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه دارد. دلایل محبوبیت آن عبارت اند از:

  • با نوشتن قسمتی از متن آهنگ می توانید آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • با نوشتن نام خواننده، می توانید لیست آهنگ های او ا پیدا کنید.
  • این ربات نسخه دمو و کاور آهنگ مورد نظر را در اختیارتان قرار می دهد.
  • کیفیت موزیک را به دو صورت 128 و 256 در اختیارتان قرار می دهد.
  • مشخصات آهنگ را در اختیارتان قرار می دهد.

ربات Yandex.Translate

Yandex.Translate یکی از بهترین ربات های تلگرام برای ترجمه پیام ها به زبان دیگر است. اگر با افرادی از کشورهای مختلف چت می کنید و برقرای ارتباط با آن ها برایتان مشکل است، این ربات می تواند به شما کمک کند.

برای دسترسی به این ربات عبارت YTranslateBot@ را تایپ کنید. هر چند ممکن است کیفیت ترجمه درجه یک نباشد، اما ترجمه ماشینی طی سال های اخیر پیشرفت کرده است.

ربات Yandex.Translate

ربات Gif

ربات گیف به شما کمک می کند تا جدیدترین تصاویر متحرک گیف مرتبط با موضوع تان را بیابید و در تلگرام ارسال کنید. به عنوان مثال فرض کنید می خواهید گیف های مرتبط با گل را بیابید.

برای دسترسی به آن باید در پنجره ی گفتگو عبارت Gif flower@ را تایپ کرده و از لیستی که به شما نمایش می دهد تصویر متحرک مورد نظر خود را بیابید.

تبدیل گفتار به نوشتار با ربات Voicy تلگرام

ربات Voicy یک ربات کاربردی است که صوت مورد نظر را به متن تبدیل می کند. این ربات برای متن هایی که طولانی هستند و نوشتن آن ها زمان بر است مناسب است. باید دقت کنید که به صورت شمرده شمرده و به آرامی صحبت کنید تا ربات راحت تر بتواند صدای شما را تشخیص دهد.

جالب است بدانید که این ربات از 50 زبان مختلف دنیا پشتیبانی می کند و فقط به زبان فارسی و انگلیسی محدود نمی شود. برای کار با این ربات عبارت Voicybot@ را تایپ کرده و در صفحه چت خود ارسال کنید تا بتوانید از این ربات استفاده کنید.

امیدوارم مطلب معرفی ربات های کاربردی تلگرام برایتان مفید باشد. موفق و پیروز باشید.

منبع: bitdegree

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *