ترفند, ترفند کامپیوتر

معرفی راهکاری برای مخفی کردن ایمیل

مخفی کردن ایمیل

یکی از موارد مهم برای بالا بردن امنیت وب سایت استفاده از مرورگر های خوب است. مرورگر های وب نقش پررنگی در امنیت آدرس IP شما دارند. افرادی که بر روی اطلاعات خود حساس هستند، بهتر است از روش هایی مانند مخفی کردن ایمیل استفاده کنند.

راه های مخفی کردن ایمیل

استفاده از ایمیل ناشناس

این نکته را مد نظر داشته باشید که اگر قصد دارید به صورت فردی ناشناس به شخصی پیام دهید، بهترین راه استفاده از یک مرورگر ناشناس می باشد.

یکی از صفحات امن مرورگر Onion Router می باشد که در سیستم مرورگر موزیلاست. این مورد یکی از بهترین راه ها برای ناشناس ماندن است.

نحوه تغییر موتور جستجوی پیش فرض در مرورگر های مختلف

شما می توانید برای مشاهده مقاله “نحوه تغییر موتور جستجوی پیش فرض در مرورگر های مختلف” بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

استفاده از یک اکانت جدید

برخی از افراد بر روی اطلاعات خود حساس می باشند. این افراد بهتر است از یک اکانت جدید استفاده کنند و هنگام طراحی نیز همه چیز را به دلخواه خود تغییر دهید و وارد کنید، مانند اسم، شماره تلفن و غیره.

برای ساخت ایمیل ناشناس بهتر است به این نکته توجه کنید که از عبارات کوتاه تر مانند abcd66@gmail.com استفاده کنید  و یا اینکه از برخی از مرورگر ها استفاده نکنید.

 استفاده از هاشمیل

یکی از مواردی که که هاشمیل را محدود می کند، پولی بودن آن است. هزینه اشتراک سالانه آن براساس آخرین اطلاعات 49/98 دلار، برای 10 گیگابایت حافظه داخلی است.

شما می توانید برای دسترسی به این سرویس به آدرس hmamail.com مراجعه کنید. این سرویس برای گوشی های اندروید و ای او اس نیز قابل استفاده می باشد.

استفاده از هاشمیل برای مخفی کردن ایمیل

استفاده از Guerrilla Mail

یکی از بهترین راه ها برای در امان ماندن از دست مزاحم ها استفاده از Guerrilla Mail است به این دلیل که به راحتی قابل پنههان کردن است.

استفاده از استفاده از Guerrilla Mail برای مخفی کردن ایمیل

یکی از ویژگی های دیگر این سامانه این است که آرس های ایمیل آن به طور اختصاصی است و برای همیشه به نام شماست.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *