مجله تکنولوژی

تولید نسل جدید حافظه های ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 سامسونگ!

حافظه های ۱۶ گیگابایتی LPDDR5

بر اساس نسل دوم پردازش کلاس 10 نانومتری سامسونگ، حافظه های ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 سامسونگ بالاترین عملکرد و بزرگترین ظرفیت صنعت را ارائه می دهد.

سامسونگ الکترونیکس، رهبر جهان در فناوری پیشرفته حافظه، اعلام کرد که تولید اولین بسته DRAM تلفن همراه 16 گیگابایتی GB) LPDDR5) صنعت را برای تلفن های هوشمند برتر نسل بعدی آغاز کرده است.

به دنبال تولید انبوه اولین صنعت 12 گیگابایتی LPDDR5 در ژوئیه 2019، پیشرفت جدید 16 گیگابایتی منجر به بازار حافظه همراه برتر با ظرفیت اضافه شده می شود که قابلیت های 5G و AI پیشرفته از جمله بازی های غنی از گرافیک و عکس های هوشمند را امکان پذیر می کند.

حافظه های ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 سامسونگ

سامسونگ متعهد شده است تا فناوری های حافظه را به برترین ها برساند تا به مشتریان اجازه دهد از تجربیات شگفت انگیز دستگاه های تلفن همراه خود لذت ببرند.

ما خوشحالیم که با این راه حل جدید و پیشرفته تلفن همراه برای تولید کنندگان دستگاه های جهانی، به آن تعهد وفادار مانده ایم. در اواخر امسال، با معرفی یک سری محصولات جدید مبتنی بر فناوری پردازش نسل بعدی ما، سامسونگ قادر خواهد بود به طور کامل تقاضای حافظه آینده از مشتریان جهانی را برطرف کند.

سرعت انتقال داده برای حافظه های ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 سامسونگ با 5،500 مگابیت در ثانیه ارائه می شود، تقریبا 1.3 برابر سریعتر از حافظه تلفن همراه قبلی (LPDDR4X ،4266 مگابایت بر ثانیه) است.

در مقایسه با بسته 8 گیگابایتی LPDDR4X ،DRAM موبایل جدید بیش از 20 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی دارد در حالی که ظرفیت دو برابر را فراهم می کند.

بسته DRAM موبایل 16 گیگابایتی LPDDR5 سامسونگ متشکل از هشت تراشه 12 گیگابایتی (گیگابایت) و چهار تراشه 8 گیگابایتی است که تلفن های هوشمند ممتازی را با دو برابر ظرفیت DRAM مجهز می کند که امروزه در بسیاری از لپ تاپ ها و رایانه های شخصی رده بالاتر یافت می شود.

در کنار عملکرد سریع، بزرگترین ظرفیت صنعت از بازی پویا و ریسپانسیو و همچنین گرافیک با وضوح فوق العاده بالا در تلفن های هوشمند برتر برای تجربه های بسیار جذاب بازی های موبایل پشتیبانی می کند.

در حالی که سامسونگ به توسعه تولید DRAM موبایل LPDDR5 در سایت Pyeongtaek خود ادامه می دهد، این شرکت قصد دارد در نیمه دوم سال جاری مطابق با توسعه، محصولات 16 گیگابایتی LPDDR5 مبتنی بر نسل سوم پردازش کلاس 10 نانومتری (1 z) را به تولید انبوه برساند.

از یک چیپ ست 6،400Mb / s انتظار می رود چنین نوآوری بی امان سامسونگ را در موقعیت خوبی قرار دهد تا برتری رقابتی خود را در بازار هایی مانند دستگاه های همراه برتر، رایانه های شخصی پیشرفته و برنامه های خودرویی تقویت کند.

بیشتر بدانیم…

منبع : samsung

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *