نرم افزار

معرفی 5 تا از بهترین ویرایشگر های PDF در سال 2021

بهترین ویرایشگر های PDF

فرمت سند قابل حمل (portable document format) یا به اختصار PDF در سال 1993، ابداع و استفاده از آن رایج شده و در سال 2008 استاندارد سازی شده است. در حالی که Adobe ممکن است شرکتی بوده باشد که PDF غنی از محتوا را به جهان ارائه کرده است، اما اکنون سایر شرکت ها به طور آزادانه قادر به ارائه خدمات بیشتر از جمله ایجاد، ویرایش و امضا فایل های PDF هستند. از محصولات معروف Adobe گرفته تا رقبای جاه طلب از جمله Foxit و Nitro، بهترین ویرایشگر های PDF به طور مداوم ویژگی ها و کیفیت های جدیدی را اضافه می کنند تا بهترین تجربه را به کاربران ارائه دهند.

حال ممکن است سوال کنید که بهترین ویرایشگر PDF کدام است و کدام را دانلود کنیم؟ ما در این مقاله، مزایا و معایب هر نرم‌ افزار را فهرست کرده‌ ایم که به شما این امکان را می‌ دهد تا به طور آگاهانه بهترین ویرایشگر PDF را انتخاب کنید.

بهترین ویرایشگر های PDF

بهترین ویرایشگر های PDF خواندن، بررسی، امضا و ویرایش PDF ها را ساده و آسان می کنند و بهترین آن ها از نظر آسانی در استفاده عبارت اند از:

  1. Adobe Acrobat
  2. Foxit PDF
  3. Nitro Productivity
  4. Sejda
  5. PDF Expert

 1. بهترین ویرایشگر PDF – نرم افزار Adobe Acrobat

با توجه به نقش مهم این شرکت در شکل گیری PDF، تعجبی ندارد که Adobe همچنان پیشرو باشد. Adobe Acrobat نرم افزار اصلی ای بود که به کاربران امکان خواندن، بازبینی، چاپ و ویرایش این فرمت فایل را می داد. Adobe ادعا می کند که بیش از پنج میلیون کسب و کار در سراسر جهان از Acrobat استفاده می کنند.

برنامه Acrobat Reader به کاربران امکان مشاهده، امضا، یادداشت برداری و به اشتراک گذاری فایل های PDF را از گوشی های خود می دهد. ویژگی‌ های پیشرفته این نرم افزار از جمله: ویرایش، خروجی گرفتن، و ترکیب فایل‌ ها فقط با اشتراک Acrobat Pro DC در دسترس هستند. Acrobat Pro DC در هر دو دستگاه ویندوز و مک کار می کند. توجه داشته باشید که نسخه استاندارد DC آن فقط ویندوز است.

نقاط قوتنقاط ضعف
پر از ویژگی های ویرایش DC استاندارد فقط برای ویندوز
گردش کار پیچیده مبتنی بر ابر
نرم افزار موبایلی قوی
یکی از بهترین ویرایشگر PDF نرم افزار Adobe Acrobat می باشد.

2. دومین ویرایشگر PDF نرم افزار Foxit PDF Editor

جایی که Foxit با نرم افزار PDF Editor خود فوراً Adobe را پشت سر می گذارد، قیمت مناسب آن است. یک مجوز واحد در حال حاضر ارزان تر از اشتراک سالانه Acrobat Pro DC است.

امتیازات برای کاربرانی که نسخه Business 10 آن را انتخاب می کنند، شامل: حالت ویرایش مجدد است که تجربه ویرایش ساده‌تری شبیه به استفاده از پردازشگر کلمه را ارائه می‌دهد. همچنین، گزینه‌های پیشرفته‌ای از جمله ویرایش تصویر و سایه‌زنی اشیا و افزایش ویژگی‌های امنیتی مانند: توانایی ویرایش بخش‌های متن را دریافت خواهید کرد. با این حال، همه نسخه ها شامل مجوز های رمز عبور، ایجاد قالب و دارای امکان افزودن واترمارک هستند. همچنین می توانید سایر فرمت های سند را به PDF تبدیل کنید.

نقاط قوتنقاط ضعف
آزمایش رایگان گنجانده شده استبرای هر دستگاه دارای یک مجوز است
پرداخت یک بار در دسترس است
دارای ویژگی های امنیتی مفید
دومین ویرایشگر PDF

3. Nitro Pro

کاربران مک ممکن است بخواهند از این یکی صرف نظر کنند. زیرا، نرم افزار دسکتاپ Nitro’s Pro منحصراً برای سیستم عامل های ویندوز طراحی شده است. این ویرایشگر را مانند ویرایشگر PDF Foxit می توان یک بار خریداری کرد. Nitro این طرح اولیه را در ازای حداکثر 20 مجوز مورد می فروشد و همچنین برای چندین خرید تخفیف ارائه می دهد. بنابرین، برای مشاغلی که به بیش از 20 مجوز نیاز دارند، Nitro تیم سفارشی Suite و برنامه های سازمانی خود را توصیه می کند.

توجه داشته باشید که با انتخاب آن ممکن است هزینه در مقایسه با رقبا معقول به نظر برسد که یک مجوز تنها برای استفاده توسط یک کاربر، حداکثر در دو دستگاه معتبر است. با این وجود، اگر فقط می‌خواهید فایل‌ های PDF را از یک یا دو کامپیوتر دسکتاپ ویرایش کنید، Nitro Pro تعداد زیادی ویژگی مفید را ارائه می‌کند.

شما می توانید فایل های PDF را ویرایش، حاشیه نویسی و با هم ادغام کنید و همچنین از گردش کار امضای الکترونیکی که با چندین دستگاه سازگار است، استفاده کنید. از آنجایی که این نرم افزار فقط ویندوزی است، یکپارچه سازی با ابزار های برتر مایکروسافت از جمله آفیس و وان درایو نیز وجود دارد.

نقاط قوتنقاط ضعف
ویژگی های امضای الکترونیکی فقط قابل استفاده بر روی ویندوز
ادغام با مایکروسافت آفیس
خرید یکباره
نرم افزار دسکتاپ Nitro's Pro منحصراً برای سیستم عامل های ویندوز طراحی شده است.

4. Sejda

در صورت استفاده از این ویرایشگر، گزینه های ویرایش دسکتاپ و وب کاملا رایگان هستند. در حالی که این نرم افزار چندین امکان ویرایشی محدود را در نسخه آزمایشی رایگان ارائه می‌ کند، Sejda با امتیاز بالایی که دارد، بدون شک نسخه‌ ای پرمیوم از نرم‌ افزار خود را نیز به همراه دارد. همچنین به عنوان یک نرم افزار دسکتاپ و یک سرویس آنلاین وب ارائه می شود. اما توجه داشته باشید که این نرم افزار هنوز هم یک مدل آزمایشی رایگان است و کاربران باید برای حذف برخی از محدودیت‌ های نسخه اصلی، هزینه پرداخت کنند. این ها شامل محدودیت انجام سه کار در روز و اندازه فایل بزرگتر از 50 مگابایت یا 200 صفحه است.

این محدودیت‌ ها ممکن است Sejda را به عنوان یک گزینه مناسب برای کسب و کار های کوچک یا فریلنسر هایی که نیاز به ویرایش PDF معمولی دارند، تبدیل کند. اما به عنوان یک راه حل اساسی و ابزاری همه کاره، ممکن است این نرم افزار خیلی مناسب نباشد؛ مگر این که بخواهید از بسته برتر آن، که شامل عملکرد های فشرده سازی، استخراج، برش و ادغام صفحه است، استفاده کنید.

نقاط قوتنقاط ضعف
نسخه استاندارد آن کاملاً رایگان ویرایش متن اولیه
راه حل دسکتاپ و آنلاین
قیمت گذاری انعطاف پذیر در نسخه پریمیوم
Sejda یکی از 5 ویرایشگر برتر است.

5. PDF Expert

استفاده از این نرم افزار برای دستگاه های اپل بسیار مناسب است. خواه مک، آی پد یا آیفون داشته باشید، کاربران اپل می توانند از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه PDF Expert استفاده کنند. این ویژگی زمان کافی برای آزمایش مزایای یک ابزار ویرایش PDF که به طور خاص برای دستگاه های اپل طراحی شده است، را فراهم می کند. برای استفاده از این ابزار عمدتاً می توانید از طریق دو برگه با نام‌ های Annotate و Edit اقدام کنید که در زیر هر گزینه طیف وسیعی از ابزار ها ثبت شده است.

در بخش دوم گزینه‌ های ویرایش متن و تصویر، افزودن لینک و ویرایش را خواهید یافت، با ابزار های برجسته‌ سازی، واتر مارک، یادداشت‌ ها و امضا نیز می توانید پیشرفته تر ویرایش کنید. این نرم‌ افزار روی آی‌ پد ها، وقتی با Apple Pencil کار می‌ کنید، به خوبی سازگار است. هزینه های آن نیز مناسب است. این نرم افزار با یک بار خرید به کاربران امکان دسترسی مادام العمر را می دهد.

نقاط قوتنقاط ضعف
قابلیت استفاده برتر در iPad و iPhoneبا ویندوز سازگا ر نیست
دوره آزمایشی رایگان
ارزش عالی
استفاده از PDF Expert برای دستگاه های اپل مناسب می باشد.

منبع:

www.techradar.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *