معرفی محصول

3 مورد از بهترین لپ تاپ های اپل (مک بوک) که در سال 2020 می توان خرید

بهترین لپ تاپ های اپل

ما در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ های اپل را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی سری جدیدی از لپ تاپ ها روانه بازار شدند که از قدرت پردازش بالایی برخوردارند. شرکت اپل یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ بوده است که تا به امروز لپ تاپ های مک بوک پرو و مک بوک ایر را روانه بازار کرده است. همانطور که می دانید تمامی لپ تاپ های این شرکت از سیستم عامل اختصاصی این شرکت (مکینتاش) برخوردار هستند.

برای خرید یک لپ تاپ خوب چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟

لپ تاپی که سرعت، قدرت، طول عمر باطری بالایی داشته باشد معمولا ارزش خرید و هزینه کردن دارد.

امروزه اگر هزینه بیشتری را صرف خرید یک لپ تاپ کنید از امکانات بیشتری استفاده می کنید در این صورت شما می توانید انتظار یک لپ تاپ سبک، قوی و قدرتمند و ظریف را داشته باشید که از امکانات سخت افزاری قدرتمندی بهرمند است. جنس بدنه این محصولات معمولا از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است. کیفیت تصویر آن نیز معمولا سطح بالاتر از سایر لپ تاپ ها باشند و هم چنین حافظه های اس اس دی باید سریع تر و سبک تر باشند.

تمامی ویژگی هایی که در قسمت بالا گفتیم، مهم ترین ویژگی های یک لپ تاپ قدرتمند و خوب است که لپ تاپ های شرکت اپل از تمامی این ویژگی ها برخوردارند.

راهنمای خرید

اگر به تازگی قصد دارید تا یک لپ تاپ خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب “راهنمای خرید لپ تاپ” را که نکات مهمی در این زمینه ارائه کرده است، مطالعه نمایید.

معرفی بهترین لپ تاپ های اپل:

1. لپ تاپ مک بوک پرو 13 اینچ 2020 (MacBook Pro)

 (MacBook Pro 2020 (13-inch
(MacBook Pro 2020 (13-inch

شاید این مک بوک دارای آن تغییرات بزرگی که انتظار داشتید نباشد اما قطعا تغییرات مفید زیادی داشته است که ممکن است شما را غافلگیر کند. این مک بوک به زیبایی آن مدل 14 اینچی ای که شایعه شده بود نیست اما هنوز هم کار های زیادی روی آن انجام شده است. تغییراتی که این دفعه مشاهده می کنیم شامل این دو تغییر عمده است:

  • اول، اپل میزان ذخیره سازی را دو برابر کرده است.
  • دوم، این شرکت صفحه کلید Butterfly را به صفحه کلید ستایش شده Magic تغییر داده است.

با مجهز شدن به نسل 10 پردازنده اینتل، مک بوک پرو 13 اینچی خود را در برابر رقبای دارای رتبه برتر در فضای رقابتی لپ تاپ برتر حفظ کرد و حتی در اکثر مناطق نیز برتری داشت. این لپ تاپ با عملکرد عالی، سرعت انتقال سریع و بیش از 10 ساعت دوام باتری، خود را به عنوان یک لپ تاپ با رده بالا معرفی کرد. این یک نسخه عالی است که طرفداران Mac از آن قدردانی می کنند.

پردازندهنسل دهم Intel Core i5 / Core i7
گرافیک Intel Iris Plus
رم 16GB / 32GB
صفحه نمایش نمایشگر 13.3 اینچی، 2560 در 1600 پیکسل
حافظه SSD 256GB / 512GB / 1TB / 2TB / 4TB
طول عمر باطری10 ساعت و 21 دقیقه
تاچ پددارد
پورت Thunderbolt 3 (USB-C) ports

نکته: تمامی این مدل ها کانفیگ های مختلفی دارد که قیمت های آن بر این اساس تغییر می کند.

2. لپ تاپ مک بوک ایر 2020

(MacBook Air (2020
(MacBook Air (2020

MacBook Air جدید و بهترین مک بوک برای کسانی است که به هزینه اهمیت می دهند. این مدل نه تنها با قیمت 999 دلار پایین تر از مدل قبلی خود شروع می شود بلکه هم اکنون از صفحه کلید Magic بهره می برد که نسبت به صفحه کلید سابق قابل اعتماد تر و راحت تر است.

علاوه بر این، جدیدترین CPU های نسل 10 اینتل را دریافت می کند. این مدل هنوز سری Y است، بنابراین انتظار عملکرد شگفت انگیزی را ندارید، اما نسبت به مدل قبلی یک درجه بالاتر است. مزیت دیگر مدل جدید این است که این مدل با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود.

هر چیز دیگری در مورد مدل 2020 مربوط به آنچه شما از MacBook Air انتظار دارید می باشد. این یک لپ تاپ باریک و زیبا است که فقط 2.8 پوند وزن دارد و ضخامت آن 0.6 اینچ است. این شماره ها هیچ رکوردی را نمی شکند اما حمل این مک بوک را آسان می کند. عمر باتری این مدل نیز خوب است؛ 9 ساعت و 31 دقیقه و بلندگوها به وضوح خوبی دارند.

پردازنده نسل دهم اینتل Y-Series Core i5
گرافیک Intel Iris Plus
رم 8GB 
صفحه نمایش نمایشگر 13.3 اینچی 2560 در 1600 پیکسل
حافظه SSD 256GB / 512GB / 1TB / 2TB 
طول عمر باطری 9 ساعت و 31 دقیقه
پورت   Thunderbolt 3 (USB-C) ports

3. لپ تاپ مک بوک پرو ( MacBook Pro 16-inch, 2019)

( MacBook Pro (16-inch, 2019
( MacBook Pro (16-inch, 2019

لپ تاپ مک بوک پرو جدید، جدیدترین عضو خانواده MacBook با صفحه کلید بهبود یافته، بلندگوهای قدرتمند و نمایشگر بزرگتر و بهتر، مدل 15 اینچی که اکنون دیگر متوقف شده است را از هر لحاظ بهبود می بخشد. این مدل بزرگتر و کمی سنگین تر است، اما هنگامی که چشم به صفحه نمایش بسیار زیبای MacBook Pro با رزولوشن 16 اینچ که حاشیه های نازکی دارد، میوفتد فراموش می کنید که کمی سنگین تر است!

با ادامه سنت قبلی، مک بوک پرو 16 اینچی به لطف پردازنده های Core i7 یا Core i9 نسل نهم، حداکثر 64 گیگابایت رم، حداکثر 8 ترابایت حافظه داخلی و گرافیک AMD یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های اپل است. گرافیک Radeon Pro 5500M بهترین در لپ تاپ های اپل در طول سال های گذشته است.

پردازنده نسل نهم Intel Core i7 / Core i9
گرافیک AMD Radeon Pro 5300M/5500M
رم 16GB / 32GB / 64GB
صفحه نمایش نمایشگر 16 اینچی 3072 در 1920
حافظه SSD 512GB / 1TB / 2TB / 4TB / 8GB