معرفی محصول

بهترین لپ تاپ مخصوص حسابداری

بهترین لپ تاپ مخصوص حسابداری

به عنوان یک حسابدار یا یک دانشجوی حسابداری، شما زمان زیادی را صرف تماشای صفحه نمایش با اندازه بزرگ خواهید کرد، اجرای شبیه سازی های عددی و شاید آماده سازی ارائه ها، پس لازم است به دنبال بهترین لپ تاپ مخصوص حسابداری باشید.

همه حسابداران باید به دنبال لپ تاپی باشند که بتواند کار های حسابداری و دفترداری آنان را در اسرع وقت انجام دهد. حسابداری سریع یعنی زمان کمتری برای کار و زمان بیشتری برای جمع آوری پول صرف کنید.

اگر بتوانید آن کارها را در QuickBooks یا Excel ظرف چند ثانیه یا حتی چند میلی ثانیه سریع تر انجام دهید. اگر تمام عملیات شما کمی سریع تر انجام شود، زمان صرفه جویی شده به دقایق شما اضافه می شود، سپس می تواند در طول ماه به ساعت ها و حتی روزهای خالی شما اضافه شود.

اکنون پیدا کردن یک لپ تاپ که بتواند این کار ها را انجام دهد چندان سخت نیست. مخصوصاً لپ تاپ های مدرن. آن ها قدرت زیادی برای نرم افزار های حسابداری دارند و گران نیستند. بنابراین تا زمانی که یک لپ تاپ ساخته شده در یکی دو سال گذشته داشته باشید و حافظه RAM و SSD کافی داشته باشید، به عملکردی که بیش از گذشته داشته اید، خواهید رسید.

به یاد داشته باشید که در این رشته، احتمالا انگشتان شما ساعت ها چسبیده به صفحه کلید هستند و نگاه شما به صفحه نمایش خیره خواهد ماند. بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که به جای توانی که احتمالاً هرگز به طور کامل از آن استفاده نخواهید کرد، کمی بیشتر روی نمایشگر / صفحه کلید سرمایه گذاری کنید.

مشخصات پیشنهادی برای لپ تاپ مخصوص حسابداری

مشخصات بهترین لپ تاپ مناسب حسابداری

اگر می خواهید بدانید که چگونه نرم افزار حسابداری از سخت افزار برای اجرای محاسبات / عملیات استفاده می کند یا می خواهید از تمام جزئیات دلیل توصیه ما به این لپ تاپ ها مطلع شوید، با ما همراه باشید. خلاصه ای از مشخصات پیشنهادی ما در ادامه آمده است.

صفحه نمایش

همانطور که گفتیم قدرت کافی برای حسابداری در رایانه های امروزی وجود دارد. بنابراین به صفحه نمایش توجه بیشتری کنید. حداقل یک لپ تاپ 15 اینچی Full HD برای حسابداری خریداری کنید. چرا؟

این ترکیب مقدار فضای صفحه نمایش موجود را افزایش می دهد تا بتوانید ردیف ها و ستون های بیشتری را مشاهده کنید. رابط ها و نیاز کمتری به پایین رفتن در یک سند، (یا جدول) و استفاده از منو های کشویی خواهید داشت.

صفحه کلید

یک صفحه کلید بزرگ با کلید های F اختصاصی و در صورت امکان یک صفحه کلید عددی برای شما مناسب است. صفحه کلید عددی در لپ تاپ های 13 اینچی وجود ندارد اما می توانید یک صفحه کلید عددی خارجی خریداری کنید.

لپ تاپ های 15 اینچی از قبل دارای صفحه کلید عددی هستند، بنابراین تهیه یک لپ تاپ 15 اینچی بسیار برای شما بهتر است، مگر اینکه واقعاً به چیزی فوق العاده قابل حمل نیاز داشته باشید.

CPU

هر پردازنده مدرنی که در 5 سال گذشته تولید شده است، برای کار شما مناسب است. نگران نباشید فقط مطمئن شوید که از Pentium / Celeron / MY و پردازنده های AMD که تراشه های Ryzen نیستند خودداری کنید. بدیهی است که پردازنده هرچه سریع تر باشد بهتر است. هرچند سرعت کلاک پردازنده شما باید در حدود 4 گیگاهرتز باشد. هر چیزی در محدوده 3.4 تا 4 گیگاهرتز مناسب است.

رم

اگر موردی وجود داشته باشد که تفاوت زیادی ایجاد کند، RAM است. RAM بالا تر به شما کمک می کند تا محاسبات در صفحه گسترده و پایگاه داده بسیار سریع تر انجام شود. حداقل 8 گیگابایت باید داشته باشید اما رم 16 گیگابایت هم دیگر خیلی زیاد است.

حافظه

فضای ذخیره سازی نیز به اندازه RAM بسیار مهم است. لازم نیست زیاد در مورد ظرفیت آن نگران باشید اما در انتخاب نوع آن باید دقت کنید. اساساً دو مورد وجود دارد: HDD ها و SSD ها. مطمئن شوید که یک SSD (Solid State Drive) را خریداری کرده اید. این نوع به پردازش داده ها با سرعت فوق العاده، کمک می کند.

خرید انواع لپ تاپ

برای مقایسه، بررسی و خرید انواع لپ تاپ و اولترابوک های ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی و… می توانید به بخش فروشگاه آنلاین تک یک، وارد شوید.

5 مورد از بهترین لپ تاپ ها برای حسابداری

ما می دانیم که دانشجویان حسابداری هستند که این مقاله را می خوانند و نیز حسابدارانی که هم اکنون سود های کلانی را می گیرند یا تازه شروع به کار می کنند. بنابراین ما لپ تاپ ها را برای هر بودجه ای لیست می کنیم. بدیهی است که هرچه بیشتر روی یک لپ تاپ سرمایه گذاری کنید، مزایای بیشتری خواهید گرفت: نمایشگر های بزرگ تر، صفحه کلید های بهتر، قدرت بیشتر و غیره.

1. لپ تاپ ASUS VivoBook مدل 17 اینچی

بهترین لپ تاپ برای حسابداری

 ASUS VivoBook از بهترین لپ تاپ ها برای حسابداری
  • CPU: برند AMD مدل Ryzen 3 ، 5 ، 7
  • RAM: حدود  8-12 گیگابایت RAM DDR4
  • کارت گرافیک: برند AMD مدل Radeon RX Vega
  • حافظه: 256-512 گیگابایت PCIe NVMe
  • نمایشگر: 17 اینچی full HD TN
  • باتری: 6 ساعت

پشتیبانی از کارت های چند فرمته (SD / SDHC / SDXC)، 1 عدد درگاه صوتی COMBO یک عدد Type-C USB 3.0 (USB 3.1 Gen 1) و یک عدد پورت USB 3.0 نوع A دو عدد پورت USB 2.0 نوع A و یک عدد پورت HDMI و یک micro SD card را در بر دارد.

شگفت انگیز ترین لپ تاپی که برای حسابداری در یک زمان طولانی (از سال 2008) در بازار وجود داشته است. این لپ تاپ نه تنها حرفه ای به نظر می رسد بلکه در واقع کار با آن بسیار راحت است و این بهترین قسمت آن نیست. لپ تاپ ایسوس نازک و سبک وزن دارای صفحه کلید عالی (که شامل صفحه کلید عددی نیز می باشد) می باشد.

کارایی

اگر مشخصات را بررسی کنید، می توانید به سرعت ببینید RAM و SSD که در مورد آن صحبت کردیم در آن موجود است. نه تنها بهترین سری پردازنده را داراست، بلکه جدید ترین سری Ryzen را دارد.

در واقع می توانید CPU ، SSD ، RAM را متناسب با بودجه خود پیکربندی کنید. ما توصیه می کنیم یک پردازنده Ryzen 5 یا 7 با بیش از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی را در نظر بگیرید.

طراحی

طراحی آن به نوعی لپ تاپ حرفه ای با بودجه مناسب است، مانند MacBook آلومینیوم کامل نیست اما برخی قطعات آن از آلومینیوم ساخته شده است. بسته به سخت افزار / اندازه ای که انتخاب می کنید، نازک و سبک است.

صفحه نمایش بهترین قسمت آن است. در تمام تنظیمات این نمایشگر IPS FHD وجود دارد. فضای کاری مناسبی را برای شما فراهم می کند. اگر دائماً در حال جابجایی لپ تاپ خود نیستید، در واقع یک لپ تاپ 17 اینچی مفید تر می باشد زیرا فضای موجود برای multi-tasking بسیار زیاد خواهد بود حتی ممکن است دو صفحه گسترده در کنار یکدیگر قرار دهید.

صفحه کلید

صفحه کلید بسیار responsive است، تا زمانی که تایپ کردن روی آن راحت باشد از بهترین صفحه کلید هاست. اگر مدل های 15-17 اینچی را انتخاب کنید، آن ها دارای کلید های اختصاصی FN و یک صفحه کلید عددی هستند.

2. لپ تاپ Acer مدل Aspire E5

بهترین لپ تاپ ارزان قیمت برای حسابداری

 Acer Aspire E5 از بهترین لپ تاپ ها برای حسابداری
  • CPU: برند AMD مدل Ryzen 3 3200U
  • RAM: حدود  4 گیگابایت DDR4
  • کارت گرافیک: برند AMD مدل Radeon Vega 3
  • حافظه: 128 گیگابایت SSD
  • نمایشگر: 15 اینچی full HD IPS
  • باتری: 7 ساعت

دارای 10/100/1000 گیگابیت اترنت LAN (پورت RJ-45)، وب کم HD (1280 7 720) و یک پورت USB 3.1 Gen 1 و 2 پورت USB 2.0 و 1 پورت HDMI با پشتیبانی HDCP می باشد.

این ارزان ترین لپ تاپ حسابداری در این لیست است، قیمت آن نصف قیمت ASUS VivoBook است اما به هیچ وجه کارایی پایینی ندارد. این لپ تاپ می تواند محاسبات را انجام دهد / اکسل / کتاب های سریع را به همان سرعت مانند هر لپ تاپ دیگری انجام دهد و این مزیت به این دلیل است که PCIe NVMe SSD و 8 گیگابایت RAM را در آن قرار دارد.

پردازنده همانطور که گفتیم تا زمانی که لپ تاپ مدرن باشد مهم نیست. این تراشه Ryzen برای هر چیزی که مربوط به بازی / ویرایش ویدیو نباشد، به اندازه کافی سریع خواهد بود. به هر حال هیچ نقصی در آن وجود ندارد، به تصویر نگاه کنید، این صفحه کلید دارای فاصله زیادی است زیرا ضخیم تر است. صفحه کلید عددی و کلید های اختصاصی FN را نیز در بر دارد.

نمایشگر آن Full HD و دارای پنل IPS است. این نمایشگر 15 اینچی است. اما نکات منفی این لپ تاپ ارزان قیمت چیست؟ کمی سنگین تر و بزرگ تر است اما نه آنقدر سنگین، دانش آموزان برای بردن چنین لپ تاپی به کلاس مشکل دارند.

بزرگ ترین نقطه ضعف این لپ تاپ این است که اگر Windows 10 Home روی آن باشد نسخه کامل را ندارد.

3. لپ تاپ ASUS مدل ZenBook

بهترین لپ تاپ برند ASUS برای حسابداری

ASUS ZenBook از بهترین لپ تاپ ها برای حسابداری
  • CPU: مدل Core i5-8265U با سرعت کلاک 3.4GHz
  • RAM: حدود 8 گیگابایت DDR4
  • کارت گرافیک: اینتل UHD
  • حافظه: 512 گیگابایت PCIe NVMe SSD
  • نمایشگر: 13 اینچی full HD TN
  • باتری: 8 ساعت

ZenBook جدید برند ASUS پر هزینه ترین و قابل حمل ترین لپ تاپ است که می توانید برای حسابداری تهیه کنید. این لپ تاپ برای دانشجو یا حسابداری که در سفر های کاری زیادی شرکت می کند یا کسی که فقط لپ تاپ خود را در همه جا می برد مناسب است.

قطعا شما هزاران لپ تاپ نازک 13 اینچی را دیده اید. چه چیزی این یکی را متفاوت می کند؟ اول اینکه حاشیه های آن بسیار نازک تر از حد مجاز هستند، این بدان معنی است که صفحه نمایش بزرگ تر از لپ تاپ معمولی 13 اینچی است.

دوم این لپ تاپ فوق سبک وزن است، نه فقط یک لپ تاپ 2.5 پوندی سبک وزن! سوم علی رغم اندازه 13 اینچی، دارای صفحه کلید عددی است، احتمالاً این تنها لپ تاپ 13 اینچی از سال 2021 است که صفحه کلید عددی دارد.

سرانجام سرعت آن از بیشتر لپ تاپ های 13 اینچی پرمیوم بیشتر است زیرا شما آن را با پردازنده 10 هسته ای i5 و حتی پردازنده Core i7 نسل 11 مجهز کرده اید، اما هر دو گزینه با جدید ترین فناوری رم که به تازگی منتشر شده است: LPDRR4X مجهز اند. بسیاری از مدل ها از اوایل سال 2021 از این سخت افزار برخوردار نیستند. بهترین قسمت این است که به اندازه MacBook گران نیست.

4. Surface Pro 7

بهترین لپ تاپ قابل حمل برای حسابداری

Surface Pro 7 از بهترین لپ تاپ ها برای حسابداری
  • CPU: مدل های Core m3 , Core i5, Core i7
  • RAM: حدود 4-16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: اینتل HD/Iris
  • حافظه: 128 گیگابایت تا 1 ترابایت PCIe NVMe SSD
  • نمایشگر: 12 اینچی IPS 2736×1824
  • باتری: +11 ساعت

Surface Pro با وزن2.2 پوند بسیار سبک تر از هر لپ تاپی است و به همان اندازه قدرتمند است. از آنجا که این لپ تاپ از یک صفحه لمسی برای یادداشت برداری برخوردار است (با قلم) و برای خواندن / نوشتن / ترسیم / طراحی مانند NoteBook به یک تبلت تبدیل می شود، ما این مدل را به دانش آموزان توصیه می کنیم.

یک دانش آموز به طور مداوم اعداد را خرد نمی کند و احتمالاً هر از گاهی این کار را می کند. او بیشتر با انواع کلاس ها دست و پنجه نرم می کند و Surface Pro در دادن بهترین نتیجه برای دانش آموزان به بهترین وجه عالی است.

اطمینان حاصل کنید که One Note را روی آن نصب کرده اید: بنابراین می توانید صدا، فیلم و یادداشت ها را در بالای اسلاید ها و غیره ضبط کنید. اصولاً این لپ تاپ مناسب دانشجوی حسابداری می باشد.

اگر حسابدار باشید و این ویژگی ها شما را مجذوب خود کنند، در واقع انتخاب بدی نیست و در واقع چند نرم افزار حسابداری وجود دارد که نسخه خاصی از نرم افزار خود را برای Surface Pro طراحی کرده اند.

5. لپ تاپ DELL مدل XPS 15

DELL XPS 15 از بهترین لپ تاپ ها برای حسابداری

بهترین لپ تاپ Dell برای حسابداری

  • CPU: مدل i7-10750H قابل ارتقا تا 4.5GHz
  • RAM: حدود 16-32 گیگابایت DDR4 
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1650 – 2060RTX 4GB vRAM
  • حافظه: 512 گیگابایت تا 2 ترابایت PCIe NVMe SSD
  • نمایشگر: 15.6 اینچی 4k UHD Infinity Edge TouchScreen IPS
  • باتری: 8 ساعت

این لپ تاپ گران ترین لپ تاپ مناسب حسابداری موجود در این لیست است. دلایل خوبی برای آن وجود دارد. این لپ تاپ نازک، با وزن مناسب، از درب کاملا آلومینیومی، دارای بهترین پردازنده مرکزی، فضای ذخیره سازی بیشتر، صفحه کلید عالی با کلید های FN و صفحه کلید عددی را دارد.

این بهترین قسمت آن نیست، رزولوشن 4k دارد! این بدان معناست که تقریباً 1.5 برابر در منطقه صفحه نمایش برای کار افزایش یافته است و شما از قبل می دانید که چگونه می تواند بر گردش کار شما تأثیر بگذارد.

تنها نقطه ضعف واقعی آن پردازنده گرافیکی است، یعنی خوبی GPU در حد متوسط است، اما شما به هیچ وجه برای هر کار مرتبط با حسابداری نیازی به آن ندارید. مدل 13 اینچی آن دارای پردازنده نسل یازدهم است اما برای اهداف حسابداری سریع تر از این مدل نخواهد بود. اگر 13 اینچی را انتخاب کنید به یاد داشته باشید صفحه کلید عددی دریافت نخواهید کرد.

منبع: laptopstudy.com

Gerelateerde berichten