مجله تکنولوژی

بهترین آنتی ویروس سال 2020‎ و معرفی چند نمونه از آنتی ویروس های برتر

بهترین آنتی ویروس

داشتن یکی از بهترین آنتی ویروس ها روی کامپیوتر یا لپ تاپ برای شما یک ضرورت است. استفاده از لپ تاپ، تلفن و فناوری های دیگر بدون محافظت از ویروس بسیار خطرناک است. داشتن یکی از بهترین آنتی ویروس ها می تواند به امنیت سیستم شما کمک بسیار زیادی کند.

جرایم سایبری سالانه به طور قابل توجهی در حال رشد است، به این معنی که باید بیشتر از گذشته حواسمان به آنتی ویروس سیستم هایمان باشد.

ممکن است شما با نام هایی مانند نورتون، مک آفی و AVG بیشتر آشنا باشید، اما آیا آن ها واقعاً بهترین هستند؟ خوب، خوشبختانه، ما آخرین بسته ها را از بزرگترین اسامی در امنیت سایبری، بررسی کردیم. شما می توانید با مطالعه این مقاله بهترین راه حل را برای محافظت و امنیت دستگاه های خود پیدا کنید.

سازندگان بدافزارها و ویروس ها همیشه روش های جدیدی برای دستیابی به کامپیوتر های شخصی و سایر دستگاه های فعال شده اینترنت (همراه با تلفن همراه و تبلت شما) ارائه می دهند. خوشبختانه، شرکت های امنیتی نرم افزار آنلاین نیز به طور مداوم بسته های نرم افزاری امنیتی خود را به روز می کنند تا در برابر کلاهبرداری فیشینگ، باج افزار و سایر انواع ویروس ها و بدافزارها از سیستم شما محافظت کنند.

در حال حاضر، ما فکر می کنیم که آنتی ویروس Bitdefender Plus بهترین آنتی ویروس موجود است، زیرا ابزارهای امنیتی را با مجموعه ای از دیگر ویژگی های امنیتی عالی ترکیب می کند. همچنین استفاده از آن بسیار آسان است و از همه مهمتر، ارزش بسیار خوبی دارد.

اگر به دنبال محافظت همه جانبه در برابر آخرین تهدیدات سایبری هستید، پس سرمایه گذاری در استفاده از بهترین آنتی ویروس را فراموش نکنید زیرا بهترین راهکاری است که می توانید به آن امیدوار باشید. همچنین اگر می خواهید از سیستم خود مراقبت کنید، بهترین برنامه های ضد ویروس تجاری را نیز داریم.

این بدان معنا نیست که شما مجبور به صرف هزینه های کلانی هستید، زیرا بسیاری از نرم افزار ها با قیمتی مناسب امکانات بسیار بالایی را به شما می دهد. با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین آنتی ویروس ها را برای شما معرفی کنیم.

بهترین آنتی ویروس 2020 با یک نگاه:

  1. Bitdefender Antivirus Plus 2020
  2. Norton AntiVirus Plus
  3. Webroot SecureAnywhere AntiVirus
  4. ESET NOD32 Antivirus
  5. F-Secure Antivirus SAFE
  6. Kaspersky Anti-Virus

1) Bitdefender Antivirus Plus 2020

بهترین آنتی ویروس

سیستم عامل: فقط ویندوز | حداکثر دستگاه های تحت پوشش: 1 | ویژگی های برجسته: حفاظت و اصلاح باج افزار، ابزارهای حریم خصوصی، VPN Safepay

ویژگی مثبت

  • دقیق
  • اشتراک ارزان

ویژگی منفی

  • استفاده زیاد از منابع سیستم

توجه: برای بررسی Bitdefender Antivirus Plus، نسخه 2019 را آزمایش کردیم. این مورد در ماه ژوئیه امسال به روز شد و به سال 2020 تغییر نام داد.

در هر رده بندی آنتی ویروس مستقل بزرگ، خواهید دید که محصولات امنیتی Bitdefender همیشه در بالا ترین سطح است.

Bidefender تمایل دارد که در تشخیص ویروس، قابل اعتماد و دقیق باشد. داشتن فیلتر وب برای جلوگیری از دسترسی به سایت های مخرب، همچنین یک مرورگر ایمن که باعث می شود معاملات بانکی و خرید آنلاین شما ایمن باشد، فاقد اعتبار است.

بعلاوه، یک مدیر گذرواژه وجود دارد که اطلاعات کارت اعتباری را به صورت خودکار تکمیل می کند. همچنین برای ماژول ضد فیشینگ عالی، امتیاز بالایی دارد که شما را از وجود پیوندهای مخرب در نتایج موتور جستجو آگاه می سازد و دسترسی به سایت های خطرناک را مسدود می کند.

یک یا دو موضوع وجود دارد: این منابع، منابع بیشتری را از حد متوسط ​​دریافت می کند و ممکن است با برخی از برنامه ها در تضاد باشد. اما آنتی ویروس Bitdefender Plus هنوز هم یک بسته دوست داشتنی است که با داشتن نرخ تشخیص و عملکردی عالی، توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند. امنیت اینترنت Bitdefender بر روی AVP ساخته شده است.

2) Norton AntiVirus Plus

Norton AntiVirus Plus

سیستم عامل: فقط ویندوز | حداکثر دستگاه های تحت پوشش: 1 | ویژگی های برجسته: امنیت حریم خصوصی پیشرفته، امنیت مالی، شبکه اطلاعاتی غیرنظامی جهانی

ویژگی مثبت

  • حتی بد افزارهای جدید را بلاک می کند
  • تأثیر کم بر منابع سیستم

ویژگی منفی

  • موارد اضافی افزودنی مرورگر قابل اعتماد نیستند

این آنتی ویروس یک شکارچی بد افزار با کیفیت عالی است که می تواند بطور خودکار از کامپیوتر شخصی شما به تنهایی محافظت کند.

پس دقیقاً چه کاری انجام می دهد که Plus آن را انجام نداد؟ فقط چند مورد وجود دارد: این یک نسخه پشتیبان تهیه ابر و یک مدیر رمزعبور به ارزش 2 گیگابایتی اضافه می کند. اگر مورد قبلی را ندارید ، ارزش دوم را دارد ، اگرچه نمی تواند با قدرت Dashlane و دیگر رهبران بازار مطابقت داشته باشد.

با برخی از برنامه های افزودنی مرورگر می توانید مشکلی ایجاد کنید. به عنوان مثال ، ما فهمیدیم که نسخه Chrome بعضی اوقات بدون هیچ دلیل مشخصی کار را متوقف می کند. ما بسیاری از داوران را دیدیم که مشکلات مشابهی را گزارش می دهند ، بنابراین به نظر می رسد در اینجا یک مسئله واقعی وجود دارد.

عملکردهای اصلی Norton AntiVirus Plus در تمام جنبه ها ارائه می شود: استفاده از آن آسان است، گزینه های پیکربندی لازم را برای متخصصان دارد. کاملاً دقیق طراحی شده است تا کمترین تأثیر را در عملکرد سیستم شما داشته باشد.

3) Webroot SecureAnywhere AntiVirus

Webroot SecureAnywhere AntiVirus

سیستم عامل: ویندوز و مک | حداکثر دستگاههای تحت پوشش: 1 | ویژگی های برجسته: امنیت همیشه روشن، محافظت از هویت، ضد فیشینگ در زمان واقعی، مانیتور فایروال

در این آنتی ویروس در کنار محافظت از هسته، نظارت بر رفتار هوشمند، فایروال و مانیتور اتصال به شبکه، ضد باج افزار پیشرفته و سایر امتیازات جالب وجود دارد.

مقایسه صحت Webroot با رقابت آسان نیست، زیرا آزمایشگاه های بزرگ آزمایش به ندرت محصولات این شرکت را ارزیابی می کنند. با این حال، هنگامی که آنها بررسی می شوند، به طور کلی نمره بالایی می دهند.

4) ESET NOD32 Antivirus

ESET NOD32 Antivirus

سیستم عامل: فقط ویندوز | حداکثر دستگاه های تحت پوشش: 5 | ویژگی های برجسته: Ransomware Shield، اسکنر UEFI ،Exploit Blocker، اسکن ابری

ویژگی مثبت

  • بسیار قابل تنظیم است
  • کنترل دسترسی دستگاه

ویژگی منفی

  • نسبتاً گران است

اگر در مورد لیست ویژگی های این آنتی ویروس قضاوت کنید، ممکن است کمی نا امید کننده باشد. هیچ فایروال، مدیر رمز عبور، اسکنر آسیب پذیری یا هر کدام از پاداش های همراه که در اغلب آنتی وروس های دیگر هست را ندارد.

این بدان معنا نیست که بسته بندی در مصرف انرژی کوتاه است. این فقط بیشتر روی اصول تمرکز دارد. ESET NOD32 با محافظت از بدافزار در زمان واقعی، برخی از بهترین تشخیص های اکتشافی در اطراف و سوء استفاده از محافظت، فیلتر URL برای مسدود کردن وب سایت های مخرب و ماژول ها برای جلوگیری از حملات با استفاده از PowerShell و اسکریپت های مخرب همراه است.

فقط بخاطر داشته باشید که آنتی ویروس ESET NOD32 مبتدی نیست و کاربران با تجربه از قدرت و قابلیت تنظیم ESET، قدردانی می کنند.

5) F-Secure Antivirus SAFE

F-Secure Antivirus SAFE

سیستم عامل: Windows ،Mac ،Android ،iOS | حداکثر دستگاه های تحت پوشش: 3 | ویژگی های برجسته: مرور و محافظت از بانکداری، محافظت از باج افزار

ویژگی مثبت

  • بسیار کاربر پسند
  • با ارزش

ویژگی منفی

  • Prone to false positives

مجموعه ای عالی از ابزارهای آنتی ویروس است و با اینکه کمی ارزان تر از برخی دیگر از نرم افزارهای ضد ویروس در این لیست است، اما تعدادی از ویژگی های این نرم افزار باعث می شود که این آنتی ویروس دارای ارزش بالاتری باشد.

با استفاده از آنتی ویروس F-Secure SAFE، در کنار محافظت بانکی برای خرید آنلاین ایمن، ابزار ایمنی برای دستگاه هایی که به شما امکان می دهد دستگاه Android یا iOS از دست رفته خود را ردیابی کنید و در صورت نیاز، از راه دور نیز استفاده کنید، را قفل و یا حذف کنید.

این بسته به طور معمول حداکثر نمرات را برای محافظت از AV-Test دریافت می کند. نحوه تأثیرگذاری شما بسته به نحوه استفاده از کامپیوترتان متفاوت خواهد بود.

رابط کاربری یک مزیت مهم است، زیرا استفاده از آن بسیار آسان است و در بیشتر موارد، فقط می توانید برنامه را رها کنید تا به تنهایی مراقب کامپیوتر شخصی خود باشید. این برنامه تأثیر کمتری بر عملکرد سیستم شما دارد و در صورت نیاز به مداخله، می توانید به طور کلی هر دو مورد را با چند کلیک حل کنید.

6) Kaspersky Anti-Virus

Kaspersky Anti-Virus

سیستم عامل: فقط ویندوز | حداکثر دستگاه های تحت پوشش: 5 | ویژگی های برجسته: اسکن خودکار، مدیریت امنیتی ساده

ویژگی مثبت

  • یکی از بهترین بسته های امنیتی که عملکرد خوبی دارد
  • بسیار آسان برای استفاده

ویژگی منفی

  • Kaspersky’s full suites are better value

یک بسته امنیتی سلب شده است که بر روی ضروریات امنیتی اصلی متمرکز است: فیلتر وب آن URL های خطرناک را مسدود می کند، یک موتور دقیق است که می تواند تهدیدات را شناسایی و از بین ببرد، فناوری های نظارت هوشمند عملکردهای مخرب را ردیابی و معکوس می کند.

این برنامه نیز بسیار آسان برای استفاده است. رابط کاربری بی عیب و نقص طراحی شده و فقط گزینه های اصلی را دارد.

اگر شما فقط به محافظت از بدافزارهای دقیق، مطمئن و مداوم نیاز دارید، آنتی ویروس کسپرسکی به خوبی در خدمت شما خواهد بود.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *