نرم افزار

کدام اپلیکیشن ها را می توان جایگزین اینستاگرام کرد؟

نرم افزار های جایگزین اینستاگرام

اینستاگرام یک پیام رسان محبوب و بی نظیر در بین افراد تمام جوامع می باشد که بالا ترین میزان دانلود در بین نرم افزارها را به خود اختصاص داده است. ما قصد داریم شما را با چند نرم افزار جایگزین و مشابه برای اینستاگرام آشنا کنیم که اگر زمانی به پیام رسان اینستاگرام دسترسی نداشتید بتوانید به کمک این نرم افزارها جای خالی پیام رسان اینستاگرام را پر کنید.

نمونه ای از اپلیکیشن های جایگزین برای اینستاگرام

اپلیکیشن ELLO

اپلیکیشن ELLO یکی از اپلیکیشن های جایگزین برای اینستاگرام محسوب می شود

این اپلیکیشن یک سرویس کاملا مشابه با پیام رسان اینستاگرام را در اختیار شما قرار خواهد داد. هدف اصلی این اپلیکیشن به اشتراک گذاری عکس ها و ویدیو ها است که شما می توانید همانند اینستاگرام، عکس ها و ویدیو های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Oggl

یکی از بهترین جایگزین های اینستاگرام

این اپلیکیشن هم از دیگر اپلیکیشن های مشابه با پیام رسان اینستاگرام است. شاید شما نتوانید در این اپلیکیشن به تمام قابلیت های موجود دراینشتاگرام دسترسی داشته باشید اما می توانید با فعالیت درون آن عکس های خود را بصورت استوری با دوستان و خانواده و… خود به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Retrica

اپلیکیشن Retrica  از دیگر اپلیکیشن هایی است که می تواند جایگزین خوبی برای پیام رسان اینستاگرام باشد

این اپلیکیشن یک اپلیکیشن ویرایش عکس بوده و از طرفداران خاص و ویژه ای برخوردار است. در کنار قابلیت ویرایش عکس امکان به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها همانند اینستاگرام وجود دارد. این اپلیکیشن جایگزین مناسبی برای اینستاگرام است و افرادی که به دنبال نرم افزار جایگزین برای اینستاگرام می گردند می توانند ازن اپلیکیشن استفاده کنند.

اپلیکیشن نزدیکا

اپلیکیشن نزدیکا هم از نمونه های دیگریی است که پیام رسان اینستاگرام را شبیه سازی کرده و به نیاز کاربران پاسخ می دهد

اپلیکیشن نزدیکا یک اپلیکیشن ایرانی است که می تواند جایگزین مناسبی برای اینستاگرام باشد وانتظارات شما را در جهت فعالیت های اینستاگرامی برطرف نماید. اپلیکیشن نزدیکا شباهت بسیار زیادی به پیام رسان اینستاگرام دارد و شما امکان به اشتراک گذاری عکس و فیلم ها را در آن دارید.

اپلیکیشن Flickr

بجا اینستاگرام از اپلیکیشن فلیکر استفاده نمایید

فلیکر یک برنامه موبایل است که به عنوان یک شبکه اجتماعی با تمرکز بالا بروی به اشتراک گذاری تصاویرشناخته می شود. همچنین شما می توانید با استفاده از این شبکه اجتماعی عکس های جدید را براحتی در حساب فلیکر خود بارگزاری نمایید. توصیه می کنیم افرادی که به دنبال نرم افزار جایگزین برای اینستاگرام هستند، از این نرم افزار استفاده نمایند.

چه نرم افزار هایی را می توان جایگزین واتساپ کرد؟

اپلیکیشن Muzy

اپلیکیشن Muzy شاید دقیقا شبیه اینستاگرام نباشد اما می توان آن را اپلیکیشنی مناسب برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم خطاب کرد و آن را از نظر به اشتراک گذاری عکس ها و تصاویر شبیه و جایگزین به اینستاگرام دانست.

اپلیکیشن ویسگون

اپلیکیشن ویسگون یکی از  بهترین جایگزین های پیام رسان اینستاگرام در ایران است که اپلیکیشن تولید داخل محسوب می شود

این اپلیکیشن یکی دیگر ازاپلیکیشن های داخلی و ایرانی است که توانسته بستر اینستاگرام را شبیه سازی کند. پیام رسان ویسگون هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق نسخه وب برای کاربران قابل دسترسی است و می تواند جایگزین مناسبی برای پیام رسان اینستاگرام باشد.

اپلیکیشن Snapchat

اپلیکیشن snap chat از نمونه های دیگری است که می توان آن را جایگزین اینستاگرام قرار داد

بستر Snapchat در سال 2011 منتشر شد و پا به عرصه رقابت گذاشت. این پیام رسان اجتماعی پس از انتشار در بین جوامع و افراد مختلف به یکی از محبوب ترین پیام رسان های اجتماعی تبدیل شد. نسخه های موجود از این برنامه هم برای اندروید و هم برای ios طراحی شده است. می توان از این پیام رسان به منظور پیام رسان مشابه اینستاگرام استفاده کرد.

اپلیکیشن فیس نما

این اپلیکیشن داخلی هم از محبوب ترین اپلیکیشن هایی است که توانسته خود را در عرصه رقابت با اپلیکیشن های داخلی قرار دهد، این اپلیکیشن می تواند جایگزین خوبه برای اینستاگرام باشد. اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی خوب داخلی هستید که بتواند جایگزین مناسبی برای اینستاگرام باشد می توانید از این اپلیکیشن استفاده نمایید.

اپلیکیشن Facebook

از دیگر اپلیکیشن هایی که می توان آن را  جایگزین مناسبی برای اینستاگرام دانست اپلیکیشن Face book است

فیسبوک یکی از قدیمی ترین شبکه های اجتماعی در سرتاسر جهان است که توانست خود را به عنوان اولین پیام رسان در سطح اینترنت معرفی کند و بتواند کاربران بسیاری را جذب کرده و در جهت ارسال پیام در سطح اینترنت حمایت کند. با این وجود اپلیکیشن فیسبوک می تواند جایگزین خوبی برای پیام رسان اینستاگرام تلقی شود و بستری همانند اینستاگرام برای کاربران فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *