آموزش

اسپیکر بلوتوث UE Wonderboom

Ultimate Ears شرکتی پیشتاز در خصوص تولید ابزار صوتی است که در سال 1995 فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت در سال 2008 لاجیتک این شرکت را به تملک خود در آورد و پس از آن به علاوه‌ ی تولید هدفون‌ های حرفه‌ای آهسته آهسته به تولید کالاهای پرطرفدار مثل اسپیکر بلوتوث پرداخت. UE Wonderboom جدید‌ترین کالای تولید شده توسط این شرکت است که در سال 2017 و به جهت جایگزینی اسپیکر UE Roll‌ به‌ عنوان ارزان‌ قیمت‌ترین اسپیکر Ultimate Ears راهی بازار شد.

 

Wonderboom فرمی استوانه‌ ای دارد تا به راحتی قابلیت پخش 360 درجه‌ ای صدا را داشته باشد.این اسپیکر برای افرادی طراحی شده که در جستجوی خرید اسپیکری با کارایی خوب و قیمتی مناسب هستند.

 

جنس بدنه ی این اسپیکر از پارچه ای زبر و بالا و پایین آن از پلاستیکی محکم تشکیل شده، اما رنگ بندی متنوع و زیبایی دارد.

از دیگر ویژگی های این اسپیکر مقاومت آن در مقابل گرد و غبار که دارای گواهینامه IPX7 میباشد، همچنین مجهز به کلید‌های لاستیکی و بسیار بزرگ کنترل حجم صدا و دکمه ی پخش یا مکث موسیقی و جابه‌جایی بین فایل های موسیقی هم میباشد، این همه بر جذابیت این اسپیکر زیبا افزوده و دوست داران زیادی دارد.

به لطف گواهینامه ی IPX7 از مؤسسه‌ی IEC ،قابلیت مقاومت در عمق یک متری آب تا نیم ساعت را دارد.

 

این اسپیکر ها به حجم صدای بسیار زیاد و صدای فرکانس‌پایین (بم) قدرتمند، شهرت دارند که یک ویژگی مثبت برایشان تلقی میشود.دو درایور اکتیو 40 میلیمتری و 2 رادیاتور پسیو 65×46 میلیمتری واندربوم، حجم صدای بسیار بالایی را تولید میکنند و صدا را به‌صورت 360 درجه پخش میکند. اگر حجم صدای این اسپیکر برایتان راضی کننده نبود،می‌توانید با نگه‌داشتن کلید UE، چند اسپیکر واندربوم را بهم متصل کنید.

شارژ دهی آن تا 10 است. اما پورت USB-C و جک 3.5 میلیمتری ندارد و تنها طریقه ی اتصال به آن بلوتوث است و برای شارژ کردن این اسپیکر هم نیاز به کابل microUSB دارید که زمان گزارش شده برای شارژ آن هم حدود 200 دقیقه است.

به گفته ی شرکت سازنده تا فاصله‌ی 33 متری از منبع پخش موسیقی نیز میتواند به کار خود ادامه دهد.