آموزش

آموزش دیسک درایورها Driver Pack Solution 2017 برای آپدیت و نصب درایورها

آموزش دیسک درایورها Driver Pack Solution 2017 برای آپدیت و نصب درایورها

آموزش دیسک درایورها Driver Pack Solution 2017 برای آپدیت و نصب درایورها
برای دانلود این دیسک چند راه وجود دارد اما بهترین روش از طریق سایت رسمی driverpack.io است که از پایین صفحه سایت می توانید زبان Language مورد نظر خود را انتخاب کنید زبان اصلی سایت ظاهرا اسپانیایی است به انگلیسی تغییر دهید، متاسفانه زبان فارسی ندارد.
بعد از ورود به سایت در یک کادر سبز رنگ عبارت “Install all required drivers” را میبینید که برای دانلود تمامی درایورهای مورد نیاز می باشد که در واقع برای دانلود نسخه کوچکی از دیسک می باشد و نصب درایورها به صورت آنلاین از طریق اینترنت به طور مستقیم صورت میگیرد نه از طریق کامپیوتر یا چیزی که معروف به offline است.اگر کمی پایین تر بروید همان کادر سبز را با همان عبارت میبینید منتهی زیر آن عبارت “Other DriverPack versions” نیز مشاهده خواهید کرد که برای دانلود نسخه های قدیمی و نسخه های دیگر می باشد.

Install all required drivers

بعد از اینکه نسخه سبک از دیسک Online را دانلود کردید باز کنید تا قطعات نصب شده روی کامپیوتر را شناسایی کند.

Driver Pack Solution
بعد از آن با دو گزینه روبرو خواهیم بود یکی “Configure The Computer Automatically” که به طور اتوماتیک درایورها را نصب میکند که البته این گزینه را انتخاب نمیکنیم چون مشکلاتی شاید برای ما به بار آورد و برنامه هایی ناخواسته را نصب کند لذا گزینه دوم که در تصویر مشخص شده را انتخاب میکنیم.

با صفحه ایی مواجه می شویم که درایورهای موجود در دیسک را نشان میدهد و همچنین برنامه های جانبی که در صورت عدم دسترسی به اینترنت به آنها نیاز خواهیم داشت ، ما توصیه نمیکنیم که از روی دیسک برنامه نصب کنید چون برخی از آنها با تبلیغات و چیزی شبیه به آن همراه خواهند بود.

Essential drivers
قبل از اینکه به نصب درایورها بپردازید برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل از نصب برنامه های ادغام شده در دیسک ، به بخش برنامه بروید و تیک همه برنامه را بردارید تا برنامه ایی نصب نشود.

تیک همه برنامه را بردارید

بعد از آن به بالا رفته و درایورهایی که می خواهید را انتخاب کنید ، دو گزینه دارید یکی برای درایورهای اصلی و دیگری آپدیت درایورهای موجود در سیستم می باشد بنابراین در درایورهای اصلی از شما می خواهد که نصب کنید اما در بخش درایورهای بروزرسانی از شما می خواهد update کنید.

نصب درایورها

درایورهای اصلی که می خواهیم را نصب می کنیم ، دقت داشته باشید که موقعه نصب یا آپدیت درایورها تیک کنار گزینه خورده باشد بعد از انتخاب ، روی کلید نصب Install everything می زنیم.

آپدیت و نصب درایورها
اما اگر بخواهید یک درایور مخصوصی را نصب کنید تیک آن را بزنید و روی همان درایور کلیک کنید و به خط دوم رفته روی Install بزنید ، نقطه بازیابی برای سیستم که به منظور حفاظت می باشد ، ایجاد می شود تا تغییراتی که در سیستم عامل ایجاد می شود اگر با مشکل روبرو شد قابل بازیابی باشد که نکته مهمی است لذا وقتی که بعد از نصب درایورها با مشکل روبرو شوید می توانید تنظیمات سیستم را برای بار دیگر برگردانید.

Install

برای آپدیت درایورهای موجود نیز از بخش بروزرسانی درایورها اقدام کنید که البته اگر نیاز داشتید انجام دهید چون برخی درایورها بعد از بروزرسانی مشکلاتی به بار می آورند لذا تا نیاز نداشتید اقدام به بروزرسانی نکنید ، اینجا هم نقطه بازیابی سیستم عامل ایجاد خواهد شد.

خیلی راحت توانستیم درایورهای مورد نیاز را نصب کنیم.