آموزش, نرم افزار

نحوه ساخت اکانت و ایجاد کانال در یوتیوب (YouTube)

ساخت اکانت یوتیوب

ساخت یک اکانت یوتیوب (YouTube) رایگان، سریع و آسان است. یوتیوب می تواند علاوه بر تفریح و مشاهده ویدئوها در هر زمینه ای به صورت آنلاین و اشتراک آن ها با دوستان و مخاطبین، یک مرکز تجاری بسیار بزرگ و پر سود برای عده ای به حساب آید. بسیاری از کاربران یوتیوب ماهانه درآمد بسیار بالایی از طریق کانال یوتیوب خود دارند. جالب است بدانید که وب سایت یوتیوب به ویدئوهای پربازدید مبالغی را پرداخت می کند. در این مقاله می خواهیم نحوه ساخت اکانت یوتیوب و ایجاد کانال در یوتیوب را به شما آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ساخت اکانت یوتیوب

یوتیوب متعلق به شرکت گوگل می باشد به همین دلیل تمام افرادی که جیمیل دارند، می توانند حسابی در یوتیوب داشته باشند. می توانید از مرورگری که جیمیل شما به آن متصل است، به وب سایت یوتیوب مراجعه کرده و تمام امکانات و ویدئوهایی که یوتیوب به شما نمایش می دهد را ببینید.

اگر حساب جیمیل ندارید و می خواهید یک اکانت در یوتیوب بسازید مراحل زیر را دنبال کنید.

1. به سایت YouTube.com بروید و روی ثبت نام (Sing in) کلیک کنید. لینک ثبت نام در بالا سمت راست صفحه است. این لینک شما را به صفحه ایجاد حساب کاربری YouTube هدایت می کند.

ساخت اکانت یوتیوب با زدن گزینه Sing in

2. در این صفحه آدرس جیمیل خود را وارد کنید.
اگر جیمیل ندارید بر روی “Create Account” کلیک کنید و فرم اطلاعات مربوط به آن را کامل کنید. تا بتوانید یک حساب کاربری گوگل ایجاد کنید.

وارد کردن آدرس جیمیل برای ساخت اکانت یوتیوب

3. در مرحله بعد رمز عبور جیمیل خود را وارد کنید.

وارد کردن رمز عبور جیمیل

نحوه ساخت کانال در یوتیوب

بعد از اینکه ساخت اکانت یوتیوب را یاد گرفتید و انجام دادید، برای بارگذاری ویدئو نیاز به ساخت کانال در یوتیوب دارید. با ایجاد کانال یوتیوب می توانید فیلم آپلود کنید، کامنت ارسال کنید و کارهای دیگر.

در یوتیوب می توانید یک کانال شخصی یا یک کانال تجاری ایجاد کنید. اگر می خواهید یک کانال تجاری برای کسب و کار خود ایجاد کنید، می توانید موضوع فعالیت و روند کارتان را در آن توضیح دهید.

با این کار کاربران احساس نزدیکی بیشتری با شما کرده و احتمال اینکه شما را دنبال کنند بیشتر است. معمولا خود شما هم جذب حساب هایی می شوید که فعالیت منظم و حساب شده دارند. پس خودتان را به کاربرانتان معرفی کنید. در ادامه نحوه ساخت کانال در یوتیوب را به شما خواهیم گفت.

نحوه انجام کار:

  1. برای ساخت کانال وارد اکانت خود در یوتیوب شوید.
  2. در قسمت بالا سمت راست صفحه، روی پروفایل خود کلیک کرده و سپس گزینه “Create a Channel” را بزنید.
ایجاد کانال یوتیوب با زدن گزینه Create a Channel

3. در صفحه بعد گزینه “GET STARTED” را بزنید.
سپس صفحه ای برایتان باز می شود که باید یک نام برای کانال مورد نظر خود انتخاب کنید.

انتخاب نام برای ایجاد کانال یوتیوب

4. این صفحه به شما می گوید که کانال ایجاد شده است. از قسمت Upload Picture می توانید یک تصویر برای پروفایل کانال خود انتخاب کنید.

انتخاب عکس پروفایل برای کانال یوتیوب با زدن گزینه Upload Picture

5. در این صفحه می توانید از قسمت “CUSTOMIZE CHANNEL” کانال خود را ویرایش کرده و برخی تنظیمات مربوط به آن را انجام دهید.

ویرایش تنظیمات کانال یوتیوب با زدن گزینه CUSTOMIZE CHANNEL

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *