آموزش, نرم افزار

بهترین پکیج های نرم افزاری 2020 برای نصب نرم افزار

پکیج های نرم افزاری 2020 را در این مقاله بشناسید

امروزه نرم افزارها بخش عظیمی از زندگی انسان را تشکیل می‌دهند این نرم افزار عبارتند از: نرم افزارهای سیستمی و نرم افزارهای کاربردی که افراد با توجه به نیاز خود از این نرم افزارها استفاده می کنند، اما تنها راهی که افراد برای تهیه این نرم افزار ها می شناسند اینترنت است دراین مقاله با ما همراه باشید تا شما را با روشی دیگر برای تهیه این نرم افزارها آشنا کنیم، این روش استفاده از پکیج های نرم افزاری 2020 است‎.

نمونه های پکیج های نرم افزاری

پکیج های نرم افزاری 2020 را در این مقاله بشناسید
  • پک نرم افزاری گردو:

این پک نرم افزاری، یک مجموعه نرم افزاری ایرانی بوده که قابلیت نصب نرم افزار بروی ویندوز7، ویندوز8، ویندوز8.1 و ویندوز 10 را برای شما فراهم می کند این پک نرم افزاری از بروزترین نرم افزارهای روز دنیا ورژن ایرانی تشکیل شده است.

پکیج های نرم افزاری 2020 گردو تولید ایرانی
  • پک نرم افزاری lord:

مجموعه نرم افزاری lord همواره یکی از بهترین و محبوب ترین مجموعه های نرم افزاری است، این مجموعه نرم افزاری توسط شرکت نوین پندارتوسعه جمع آوری شده است، این شرکت بیشتر تمرکز خود را بروی جمع آوری نرم افزارهای تخصصی و کاربردی است.

پکیج های نرم افزاری 2020 لرد
  • پک نرم افزاری king:

مجموعه نرم افزاری king از نوع آپدیت ترین و جامع ترین پک های نرم افزاری درایران است که شامل بیش از 1200 نرم افزار کاربردی و تخصصی جدید است، که درآن فیلم های آموزشی مربوط به هر نرم افزار موجود می باشد.

پکیج های نرم افزاری 2020 king

قیمت مجموعه های نرم افزاری 2020

  • پک نرم افزاری گردو

این پک با ارائه بروز ترین نرم افزارهای ایرانی که توسط متخصصان برنامه نویس ایرانی ساخته وتولید شده است، با قیمت 198 هزار تومان در بازار ارائه می شود.

پکیج های نرم افزاری 2020 گردو
  • پک نرم افزاری Lord

این پک نرم افزاری که توسط شرکت نوین پندار توسعه جمع آوری شده است، در بازار با قیمت های متفاوتی ارائه می شود که رنج قیمت آن بین ۱۰۱ هزار تومان تا ۱۳۹ هزار تومان می باشد‎.

پکیج های نرم افزاری 2020 lord
این پکیج شامل کلمل ترین و بروزترین نرم افزار های روز دنیا است
  • پک نرم افزاری king

این بسته نرم افزاری شامل ۱۲۰۰ نرم افزار است وبا قیمتی معادل با ۱۳۰هزارتومان به متقاضیان خرید پک نرم افزاری king ارائه می شود‎.

پکیج های نرم افزاری 2020کینگ
این پکیج از بهترین بسته های نرم افزاری در ایران است

ویژگی دانلود آنلاین پکیج های نرم افزاری 2020

بسته های نرم افزاری، ذکر شده دراوایل مقاله ویژگی های بسیار زیادی را دارا می باشند همان طور که ذکرشد این نرم ها از جدیدترین و بروز ترین نرم افزار های روز دنیا هستند، اما گاها پیش می آید نرم افزاری جدید وارد بازار می شود اما در داخل پکیج موجود نیست، شما می توانید با استفاده از قابلیت دانلود آنلاین نرم افزار دراین پک ها نرم افزار های جدید موجود در جهان را دانلود ونصب کنید.

پکیج های نرم افزاری 2020 با قابلیت آنلاین
بسته های نرم افزاری قابلیت دانلود آنلاین هم دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *