معرفی محصول

بهترین لپ تاپ ها برای رشته مهندسی عمران 2021

بهترین لپ تاپ برای مهندسی عمران

اگر شما به دنبال بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی عمران هستید،همانطور که می دانید کار ساده ای نیست! انتخاب لپ تاپ برای رشته تحصیلی مهندسی عمران به قدر کافی متنوع و چالش برانگیز است. اگر بخواهیم در مورد رشته های تحصیلی صحبت کنیم، مهندسی عمران یکی از پرطرفدار ترین رشته ها برای دانشجویان است.

به عنوان یک دانشجوی مهندسی عمران برای تکمیل پروژه های خود، به بهترین لپ تاپ برای اجرای تمام نرم افزار های مورد نیازتان مانند Revit، اتوکد، 3ds Max  ، STAAD Pro، Google Sketchups  و… نیاز دارید.

برای کمک به شما جهت پیدا کردن بهترین لپ تاپ برای مهندسی عمران من این لیست را ایجاد کرده ام به طوری که می توانید لپ تاپ را به سادگی و بدون اتلاف وقت انتخاب کنید.

بهترین لپ تاپ مناسب مهندسی عمران

البته لازم است هنگام خرید به یک سری از فاکتور ها توجه داشته باشید، ما در ادامه در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد. با توجه به بررسی های انجام شده، تقریبا در اغلب دانشگاه ها حداقل لپ تاپ های مورد نیاز دانشجویان مهندسی عمران فاکتور های یکسانی دارند.

مشخصات بهترین لپ تاپ برای مهندسی عمران

حداقل نیازمندی های سیستمنیازمندی های پیشنهادی
CPUCore i5 اینتل نسل دهمCore i7 اینتل نسل نهم
RAM8GB16GB
حافظه256GB SSD512GB SSD
صفحه نمایش14 اینچی FHD (1920 x 1080)15.6 اینچی FHD IPS (1920 x 1080)
گرافیک2GB NVIDIA GeForce MX3504GB NVIDIA GeForce GTX 1050 یا بهتر
باتری+4 ساعت+8 ساعت

ما نمی خواهیم شما لپ تاپی بخرید که هنگام استفاده از نرم افزار CAD تجربه کند و کسل کننده ای را ارائه دهد. به همین دلیل ما حداقل سیستم مورد نیاز 13 نرم افزار مختلف را که برای کار های مختلف مانند مدیریت، مدل سازی، تجزیه و تحلیل و غیره استفاده می شود، آزمایش کردیم.

  • برای مدیریت: MS Project (بخشی از Microsoft Office) ، Smarta ، Project Kick Start Primavera و غیره.
  • تحلیل / طراحی: Strap، GTS ، Staad Pro ، ETABS ، NISA ، MicroStation ، Struds ، Xsteel ، Sap2000 و غیره.
  • مدل سازی: AutoCad Revit ، AutoCAD 3D Civil ، ArchiCad ، D Studio Max ، PDS Tekla Structures و غیره

لیست بهترین لپ تاپ ها برای مهندسی عمران

شما می توانید لیست بی پایانی از محصولاتی را که می توانند شما را در زمینه نیاز های مهندسی عمران کمک کنند جستجو کنید و بدست آورید، اما اگر به دنبال بهترین ها هستید با ما باشید. ما مشخصات 13 نرم افزار مختلف مهندسی عمران را بررسی کرده ایم و با 14 مهندس حرفه ای مصاحبه کرده ایم تا به شما در یافتن بهترین لپ تاپ کمک کنیم.

1. بهترین از هر نظر: MSI Prestige 15

پردازنده1.1GHz Intel Core I7-10710U
رم16 گیگابایت
باتری+16 ساعت
حافظه512GB SSD
صفحه نمایش15.6 اینچی FHD (1920 x 1080)
کارت گرافیک4GB NVIDIA GeForce GTX 1650
MSI Prestige 15 از بهترین لپ تاپ های مناسب مهندسی عمران

اگرچه این لپ تاپ از پردازنده رده بالای Intel Core i7-10710U استفاده می کند، اما سرعت کلاک آن تنها 1.1 گیگاهرتز است و به بیشتر ماندن در دوام باتری کمک می کند. با این حال در صورت نیاز به قدرت اضافی، همان تراشه می تواند تا 4.6 گیگاهرتز ارتقا یابد. برای تکمیل این قدرت در برنامه های شتاب دهنده GPU ، MSI نسخه NVIDIA GeForce GTX 1650 Max-Q را که از 4 گیگابایت GDDR5 VRAM تشکیل شده است، اضافه کرده است.

اگرچه 8 گیگابایت RAM برای اجرای بیشتر برنامه هایی که مهندسان عمران استفاده می کنند کافی است، رم 16 گیگابایتی DDR4 موجود در دستگاه هنگام انجام multi-tasking به شما کمک می کند. از آنجا که MSI نسخه بدون نرم افزار ویندوز 10 را اجرا می کند، به لطف فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی SSD، می توانید انتظار سرعتی بسیار بالا و راه اندازی سریع را داشته باشید. در مجموع بخش RAM و حافظه این لپ تاپ در مهندسی عمران عملکردی عالی و بهترین نوع را دارند.

با در نظر گرفتن ضخامت 0.63 اینچ و وزن کلی 3.64 پوند، لپ تاپ MSI Prestige 15 قطعاً بهترین نوع در بین سایر لپ تاپ های متمرکز بر عملکرد است که در بازار پیدا می کنید. فارغ از اینکه یک لپ تاپ سبک است، شما 2 پورت USB Type-A و 2 پورت USB Type-C با Thunderbolt 3 و 1 پورت HDMI و یک اسلات اختصاصی microSD خواهید داشت.

مزایا

  • طراحی زیبا و سبک
  • حافظه RAM و SSD کافی
  • ویندوز 10 بدون Bloatware
  • GPU سازگار با عملکرد
  • اتصال گسترده ، از جمله Wi-Fi 6

معایب

فضای ذخیره سازی داخلی می توانست بهتر باشد.


2. بهترین لپ تاپ در مقام دوم: Dell XPS 15 7590

پردازنده 2.6GHz Intel Core i7-9750H
رم 16 گیگابایت
باتری+12 ساعت
حافظه256 گیگابایت SSD
صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K UHD (3840 x 2160)
کارت گرافیک 4GB NVIDIA GeForce GTX 1650
Dell XPS 15 7590 از بهترین لپ تاپ های مناسب مهندسی عمران

بهترین ویژگی این لپ تاپ نمایشگر لمسی 15.6 اینچی 4K UHD آن است. درست مانند کاری که در تلفن همراه انجام می دهید، می توانید راحت آن را لمس کنید، ضربه بزنید و صفحه را پیمایش کنید. با کمتر از 6 پوند، این لپ تاپ به عنوان یکی از سبک ترین و بهترین لپ تاپ های با عملکرد بالا برای مهندسی عمران می باشد.

این لپ تاپ با رزولوشن 3840 در 2160، جلوه بصری واضحی را ارائه می دهد که این امر بزرگ ترین امتیاز برای دانشجویان مهندسی است که نیاز به استفاده از نرم افزار طراحی یا طراحی وب و صفحه گسترده را دارند.

این لپ تاپ 2 پورت USB 3.0 را فراهم می کند که اتصال به دستگاه های خارجی را آسان می کند. این لپ تاپ حتی از یک درگاه HDMI، کارت خوان SD و درگاه های earphones نیز بهره می برد. عمر باتری 12 ساعته آن را به نیروگاهی با سرعت فوق العاده و حافظه بزرگ تبدیل می کند. ویژگی نور پس زمینه در صفحه کلید در هر کجا که نور کم است صفحه کلید را روشن می کند و به دانش آموزان اجازه می دهد تا بازدهی خود را حفظ کنند.

مزایا

  • کیفیت ساخت برتر
  • ماندگاری طولانی باتری

معایب

هیچ نکته منفی ندارد!


3. بهترین لپ تاپ با ذخیره سازی دوگانه: ASUS ROG Strix Scar

پردازنده2.2GHz Intel Core i7-8750H
رم 16 گیگابایت
باتری+7 ساعت
حافظه256 گیگابایت SSD + یک ترابایت HDD
صفحه نمایش17.3 اینچی FHD (1920 x 1080)
کارت گرافیک6GB Nvidia GeForce GTX 1060
ASUS ROG Strix Scar از بهترین لپ تاپ های مناسب مهندسی عمران

Asus ROG Strix Scar یک لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی عمران که از گیمینگ و همچنین برنامه های سخت مرتبط با مطالعه و کار لذت می برند، مناسب است. به دلیل طراحی، اندازه، سیستم صوتی و ویژگی های خاص گیمینگ روی این بهترین لپ تاپ گیمینگ، بسیار مناسب پردازش های سخت رشته مهندسی عمران و گیمر ها می باشد.

این لپ تاپ با یک سطح رویی آلومینیومی با رنگ خاکستری، مانند سلاحی زیبا می درخشد. کناره ها از پلاستیک ساخته شده اند. همراه با 16 گیگابایت رم DDR4 که قابل ارتقا است. یک SSD حدودا 256 گیگابایتی دارد که باعث می شود سرعت بارگیری و نوشتن از روی دیسک حتی از HDD های معمولی سریع تر باشد.

از آنجا که دانشجویان مهندسی عمران ممکن است لازم باشد لپ تاپ های خود را برای ارائه به پروژکتور متصل کنند، این دستگاه دارای پنج پورت USB 3.0، پورت اترنت، اسلات کارت خوان SD، پورت HDMI و جک هدفون است.

با وزن 6.33 پوند این لپ تاپ می تواند کمی سنگین به نظر برسد اما در نظر بگیرید که اندازه آن از سایر لپ تاپ ها بزرگ تر است. با یک سال ضمانت این یکی از ارزان ترین لپ تاپ های دانشجویان مهندسی است که عملکرد بالایی را ارائه می دهد.

مزایا

  • سیستم صوتی عالی
  • صفحه نمایش بزرگ

معایب

کمی سنگین است

ممکن است علاقه مند شوید:


4. بهترین لپ تاپ برای دانشجویان: ASUS VivoBook K570UD

پردازنده1.8GHz Intel Core i7-8550U
رم 16 گیگابایت
باتری+9 ساعت
حافظه256 گیگابایت SSD + یک ترابایت HDD
صفحه نمایش15.6 اینچی FHD IPS (1920 x 1080)
کارت گرافیک4GB NVIDIA GeForce GTX 1050
ASUS VivoBook K570UD از بهترین لپ تاپ های مناسب مهندسی عمران

لپ تاپ گیمینگ ASUS VivoBook K570UD برای دانشجویان مهندسی عمران که لپ تاپی با قابلیت های بصری چشمگیر را ترجیح می دهند بسیار مناسب است. با صفحه نمایش 15.6 اینچی و Full HD این لپ تاپ یک تجربه بازی عالی را ارائه می دهد و همچنین تجربه نرم افزار و نمایش را برای دانشجویان و مهندسان عمران افزایش می دهد.

علاوه بر این، فناوری های داخلی نمایشگر آن رنگ های واضح و دقیق تری را ارائه می دهد که باعث افزایش تجربه بصری می شود. رم 16 گیگابایتی آن با سرعت 1.8 گیگاهرتز باعث می شود که multi-tasking برای دانشجویان راحت باشد.

ویژگی برنده این لپ تاپ عمر باتری آن است که حداکثر 9 ساعت طول می کشد و در عرض 50 دقیقه تا 60٪ شارژ می شود. جلوه های چشمگیر آن شامل رنگ مشکی با اندکی رنگ آبی در امتداد لبه ها است. این لپ تاپ با پردازنده 1.8 گیگاهرتزی Intel Core i7-8550U یکی از سبک ترین VivoBook های با عملکرد بالا است.

کلید های دارای نور پس زمینه، دارای کنترل نور محیط هستند تا به دانشجویان کمک کند تا در تمام ساعات روز بهره وری خود را حفظ کنند. حتی دارای حسگر اثر انگشت است. برای آن دسته از مدیران پروژه های مهندسی عمران و دانشجویانی که نیاز به استفاده از لپ تاپ برای ارائه و اتصال به دستگاه های خارجی مانند پروژکتور دارند، چهار پورت USB آن مفید است، 2 پورت USB 2.0 و 2 پورت USB 3.0. با درایو HDD 256 گیگابایت SSD + 1 ترابایت، به راحتی تعداد زیادی فایل سنگین را ذخیره می کند.

مزایا

  • سبک و حمل آن آسان است
  • دارای کیفیت نمایش گرافیکی عالی
  • دوام باتری بسیار خوبی دارد

معایب

هیچ نکته منفی ندارد!


5. بهترین و ارزان ترین لپ تاپ: Asus TUF FX504

پردازنده2.2GHz Intel Core i7-8750H
رم 16 گیگابایت
باتری+5 ساعت
حافظه256 گیگابایت SSD + یک ترابایت HDD
صفحه نمایش15.6 اینچی FHD (1920 x 1080)
کارت گرافیک6GB NVIDIA GeForce GTX 1060
Dell i7577 از بهترین لپ تاپ های مناسب مهندسی عمران

این لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت Asus TUF FX504 از صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن حداکثر 1080 1920x برخوردار است. در کنار قیمت آن برخی از ویژگی هایی که از مهم ترین نکات برجسته آن می باشد که ممکن است دانش آموزان را به خود جلب کند عبارتند از: کاملاً از پلاستیک ساخته شده و دارای الگو های هندسی هوشمند در سطح آن است و دارای accents رنگی است که ظاهر آن را بهبود می بخشد. با 256 گیگابایت حافظه SSD و 1 ترابایت HDD فضای ذخیره سازی کافی برای فایل هایی را که ممکن است دانشجویان برای ذخیره آن ها نیاز داشته باشند فراهم می کند.

چندین پورت برای اتصال خارجی فراهم می کند: 1 پورت USB 2.0 و 2 پورت USB 3.0، یک پورت HDMI، پورت اترنت، جک میکروفون و برق. اگرچه این لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی عمران کافی است، اما برخی از پورت های مهم را ندارد مانند درگاه USB Type C و کارت خوان SD.

عمر باتری به دلیل کم بودن خیلی خوب نیست. برای استفاده معمولی با شارژ کامل تا 5 ساعت دوام می آورد و هنگام بازی به سختی یک ساعت دوام می آورد. در مجموع این یک لپ تاپ خوب برای آن دسته از دانش آموزانی است که بودجه کمتری دارند و می توانند برخی از اشکالات مانند دوام ضعیف باتری مدیریت کنند.

مزایا

  • مواد حرارتی خوب
  • عالی به نظر می رسد
  • نمایشگر مناسب نسبت به قیمت

معایب

  • ماندگاری ضعیف باتری

نتیجه گیری

در زمینه رقابت برای بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی عمران، هیچ گزینه ای ضعیف نیست. ما بررسی برخی از مفید ترین لپ تاپ ها با بهترین مشخصات را به اشتراک گذاشته ایم.

برخی از الزامات اصلی را در ذهن داشته باشید. توصیه می شود یک لپ تاپ با جدید ترین سیستم عامل ها را خریداری کنید. اطمینان حاصل کنید که عمر باتری خوب است. برای کسانی که می خواهند لپ تاپی با اهداف گیمینگ داشته باشند، باید به سراغ لپ تاپی بروند که دارای برنامه های بازی باشد.

اگر دانشجو یا والدی هستید که می خواهید یک لپ تاپ خوب برای مهندسی عمران بخرید، پیشنهاد می کنیم این گزینه ها را مرور کرده و انتخاب کنید. بهترین روش برای انتخاب لپ تاپ از بین گزینه های بالا این است که نیاز های خود را از لپ تاپ اولویت بندی کرده و سپس بهترین را انتخاب کنید.

منبع: freedom251.com