معرفی محصول

لپ تاپ مخصوص کودکان

لپ تاپ مخصوص کودکان

ما در این مقاله با نام “لپ تاپ مخصوص کودکان” لپ تاپ هایی برای کودکان شما معرفی می کنیم و به شما در خرید لپ تاپ کمک می کنیم. این روزها تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی پیشرفت کرده و کودکان نیز از این تکنولوژی دور نمانده اند در واقع این پیشرفت تکنولوژی افراد کم سن وسال را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.

لپ تاپی که برای این گروه سنی تهیه می شود بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که به چشم کودک شما آسیب نرساند. از طرفی برای سنین مختلف کودکان لپ تاپ های مناسب آن سن باید خریداری شود.همچنین این لپ تاپ باید مطابق با نیاز کودک شما باشد. اغلب لپ تاپ هایی که خانواده ها بری کودکان خود تهیه می کنند برای بازی، تماشای فیلم یا انجام کارها و پروژه های مدرسه است که نیاز به سخت افزار قوی ندارد.

از طرفی این لپ تاپ ها برای کودکان باید به گونه ای باشد که قابل حمل و سبک بوده تا کودکان بتوانند ازاین لپ  تاپ ها در مدرسه نیز استفاده کنند.

حال به بررسی لپ تاپ مخصوص کودکان می پردازیم :

انواع لپ تاپ ها

Inspiron Chromebook 14

لپ تاپ مخصوص کودکان
Inspiron Chromebook 14

مدل Inspiron Chromebook 14 شرکت Dell دستگاه ۲در۱ بسیار جذابی است که هم از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و هم دارای یک قلم است. این دستگاه دارای دستگاه نمایشگر ۱۴ اینچی ۱۰۸۰p، پردازنده Core i3، رم ۴ گیگی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی می باشد.

در واقع این لپ‌ تاپ تقریباً همان چیزی است که طرفداران سیستم عامل Chrome OS منتظرش بودند زیرا ویندوز ۱۰ در حالت تبلت اصلاً کارایی زیادی ندارد ولی به خاطر این که Inspiron Chromebook 14 از اندروید نیز پشتیبانی می‌کند.

از صفحه نمایش بزرگی بهره می‌برد و کیبورد آن را هم می‌توانیم جدا کنیم، بسیاری از افراد به خرید و استفاده از آن رغبت پیدا کرده‌اند.

 Lenovo IdeaPad 120S

لپ تاپ مخصوص کودکان
Lenovo IdeaPad 120S

این روزها تولید کنندگان لپ تاپ در طراحی این لپ تاپ ها به تمام نکات توجه می کنند یکی از این مدل ها لپ تاپ  Lenovo IdeaPad 120S می باشد که کمپانی لنوو سازنده آن است. این لپ‌ تاپ که دارای صفحه‌ نمایش 11.6 اینچی دارد و دارای ضخامت 1.7 سانتی‌متری و وزن 1150 گرمی، می باشد. همچنین به دلیل وزن سبک، برای کودکان مناسب است. نکته ی دیگری که در خرید این لپ تاپ وجود دارد این است که این لپ تاپ از پلاستیک ساخته شده و قیمت آن پایین آمده است.ظاهر جذاب این لپ تاپ خریداران را مجذوب خود می کند البته قابل ذکر است که این لپ تاپ دارای مقاوت خوبی در برابر ضربه و خش می باشد و همچنین دارای پردازنده‌ی مرکزی Celeron N3350 اینتل، پردازشگر گرافیکی آنبرد، 4 گیگابایت رم DDR4 و 500 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می باشد. ازطرفی باتری دو سلولی این محصول عملکرد خوبی دارد.

 Acer Chromebook Spin 11

لپ تاپ مخصوص کودکان
Acer Chromebook Spin 11

این دستگاه از 10 لمس همزمان روی صفحه‌ی نمایش پشتیبانی می‌کند ودارای پردازنده‌ی مرکزی Celeron شرکت اینتل که از سری ولتاژ پایین بوده و همچنین حافظه داخلی آن از نوع SSD بوده و این لپ تاپ یک باتری 3 سلولی لیتیوم-پلیمری دارد که تا 8:30 ساعت کار با این لپ تاپ راتضمین می کند. صفحه نمایش 11.6 اینچی مالتی تاچ به کار گرفته شده در ساخت این محصول دارای روکش براق است که رنگ‌ها را روشن و شفاف به تصویر می‌کشد.

Acer Chromebook 15

لپ تاپ مخصوص کودکان
Acer Chromebook 15

Chromebook 15 تنها ۲.۲ کیلوگرم وزن دارد که می تواند برای کودکان مناسب و قابل حمل باشد. سیستم عامل کروم همراه با ویژگی های امنیتی داخلی عرضه شده و به صورت منظم به روزرسانی می شود.

این لپ تاپ دارای ظاهری جذاب بوده که می تواند افرادی را که از علاقه مندان به کمپانی ایسر هستند را به خود مجذوب کند.

 Transformer Mini T102HA-A 

لپ تاپ مخصوص کودکان
 Transformer Mini T102HA-A 

این محصول توسط کمپانی ایسوس طراحی شده است که دارای ظاهری جذاب می باشد. تبلت «Transformer Mini» دارای وزن 790 گرم و ضخامت 8.2 میلی‌متری است. پردازنده‌ی مرکزی این تبلت از نوع Intel Atom Z8350 است. این پردازنده روی تراشه‌ی شرکت اینتل با فرکانس 1.44 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. در کنار این پردازشگر پردازنده‌ی گرافیکی قرار گرفته است. این پردازنده توسط کمپانی اینتل تولید شده است و نسخه‌ی 400 سری گرافیک‌های HD این کارخانه است. همچنین این لپ تاپ دارای حافظه ی 4 گیگابایتی می باشد. صفحه‌ نمایش این تبلت از نوع LED-backlit IPS و سایز این صفحه‌ نمایش 10.1 اینچ است.

 MacBook Air

لپ تاپ مخصوص کودکان
MacBook Air

اپل در سری 2017 آلترابوک MacBook Air از پردازنده‌های سری   Core اینتل استفاده کرده و طبیعتا پردازشگر گرافیکی آنبرد آن هم از سری Intel HD Graphics 6000 است. رم 8 گیگابایتی از نوع 1600 MHz LPDDR3 و حافظه داخلی 128 تا 512 گیگابایتی از نوع SSD هم از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این مدل جدید هستند و تنها تغییری که نسبت به مدل قبلی اعمال شده افزایش میزان رم پیش فرض از 4 به 8 گیگابایت است. این کانفیگ مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. صفحه‌ی نمایش این دستگاه در دو اندازه 11.6 و 13.3 اینچی با وضوح پیش‌فرض 1366 در 768 و 1440 در 900 پیکسل موجود است.

بیشتر بخوانید

این مقاله با هدف معرفی و بررسی نمونه هایی از لپ تاپ مخصوص کودکان نوشته شده است. این لپ تاپ ها نمونه هایی است که برای کودکان مناسب می باشد شما میتوانید با بررسی فروشگاه اینترنتی تک یک با مدل های دیگر این لپ تاپ ها آشنا شوید.