ترفند, نرم افزار

بهترین نرم افزار ادیت فیلم برای ویندوز در سال 2021 (رایگان)

بهترین نرم افزار ادیت فیلم

از نرم افزار ادیت فیلم می توان برای ایجاد فیلم هایی با کیفیت حرفه ای استفاده کرد. با استفاده از این ابزار نرم افزاری، می توانید فیلم های عروسی، فیلم های جشن تولد، کلیپ های سفر، فیلم های بازی و موارد دیگر را ویرایش کنید. ما در این مقاله “بهترین نرم افزار ادیت فیلم در ویندوز در سال 2021 (رایگان) را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین در ادامه به برخی از سوالات متداول در مورد بهترین نرم افزار ادیت فیلم پاسخ خواهیم داد و نکاتی را در مورد انتخاب بهترین برنامه ویرایش ویدیو برای اهداف مختلف ارائه خواهیم داد.

شما می توانید پس از خواندن بر اساس نیاز خود بهترین نرم افزار ادیت فیلم را انتخاب کنید. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

سوالات متداول

نرم افزار ادیت فیلم چیست؟

نرم افزار ادیت فیلم برای ویرایش ویدئوهای خام ضبط شده از هر منبع استفاده می شود. این نرم افزار از ویژگی های ویرایش غیر خطی (NLE) برای ویرایش فیلم ها استفاده می کند.
NLE یک نوع ویرایش آفلاین است که در آن محتوای اصلی دست نخورده باقی می ماند. فرایند ویرایش با ویرایش ویدئویی خطی سنتی که در آن منبع ویدئوی اصلی ایجاد می شود، متضاد است.

برنامه های ویرایش ویدیو چه کاربرد هایی دارد؟

می توانید از یک برنامه ویرایش ویدئو برای ویرایش فیلم های ضبط شده با دوربین فیلم برداری خود یا ضبط شده روی صفحه تلویزیون استفاده کنید. از این برنامه می توان برای تغییر رنگ، افزودن جلوه های بصری و افزایش کیفیت فیلم استفاده کرد.
همچنین می توانید از یک برنامه ویرایش ویدئو برای تبدیل فایل های ویدئویی خام به فرمت فشرده برای موبایل، DVD یا ذخیره سازی آنلاین استفاده کنید.

ویژگی های کلی ابزار ادیت فیلم چیست؟

ویرایشگرهای ویدئو دارای ویژگی های مختلف هستند. شما می توانید کارهایی فراتر از ادیت فیلم ها انجام دهید. با نرم افزار ویرایش ویدئو می توانید برش و برش بخش روشنایی را تنظیم کنید. فیلم ها را برش داده یا بچرخانید و به فیلم ها بپیوندید.
همچنین، برخی از برنامه های ویرایش ویدیو به شما امکان ویرایش و بارگذاری آنلاین فایل های ویدئویی را می دهند. برنامه های ویرایش ویدئو همچنین به شما امکان می دهد کلیپ ها را دوباره دنبال کنید و صداها و جلوه های ویژه را اضافه کنید.

تفاوت بین رمزگذارهای ویدیویی و نرم افزار ویرایش ویدیو چیست؟

رمزگذارهای ویدیویی با برنامه ویرایش ویدیو متفاوت هستند. رمزگذارها فقط برای تبدیل فیلم ها از یک فرمت به فرمت دیگر استفاده می شوند. در مقابل، می توانید از نرم افزار ادیت فیلم برای انجام عملکردهای مختلف جدا از تبدیل فرمت ویدئو استفاده کنید.

بررسی بهترین نرم افزار های ادیت فیلم

در اینجا بهترین نرم افزار ادیت فیلم را مورد بررسی قرار می دهیم.

1. Filme Video Editor

بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم "Filme Video Editor"
بهترین نرم افزار ادیت فیلم

بهترین گزینه برای تبدیل و ویرایش اسلایدهای خود به عنوان کلیپ و مطابقت با بهترین الگو برای رسانه شما، نرم افزار ” Filme Video Editor” است.

صفحه اصلی Filme به تازگی طراحی شده است و راحتی بیشتری را برای مدیریت پیش نویس ارائه می دهد. این شامل تمام عملکردهای اصلی ویرایش مانند: وارد کردن، ادغام، برش، تقسیم، حرکت آهسته و غیره است. این می تواند شما را در ساخت فیلم های اسلاید شو راهنمایی کند.

همچنین، این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که فیلم ها را در سیستم عامل هایی مانند: فیس بوک، توییتر، یوتیوب، Vimeo و غیره با یک کلیک بارگذاری کنید. علاوه بر این، ویژگی های مختلف مانند: تغییر صدا، جداسازی آهنگ، زنجیره سنگین خودکار و غیره را ارائه می دهد. دارای یک قالب جایگزین موسیقی با یک کلیک است.

از جمله ویژگی های آن:

  • عملکرد اسلاید به ویدئو برای تبدیل و ویرایش اسلایدها به صورت کلیپ.
  • عملکرد ایجاد خودکار آن می تواند بهترین الگو را با رسانه شما مطابقت دهد.
  • موجودی منابع الهام بخش خلاقیت شما خواهد بود.
  • عملکرد ویدئویی سریع دارد.
  • دارای قابلیت ضبط صفحه

این دستگاه از دستگاه های بی سیم برای وارد کردن منابع (دستگاه های iOS و Android) و وارد کردن از طریق اسکن ( استفاده از کد QR) پشتیبانی می کند.

2. Leawo Prof. Media 11

Leawo Prof. Media 11

Leawo Prof. Media 11 یک راه حل رسانه ای 11 در 1 است که دارای قابلیت هایی برای بارگیری، تبدیل، کپی، سوزاندن، پخش، ویرایش و غیره است. این می تواند همه این عملکردها را با سرعت 6 برابر بیشتر انجام دهد. شما می توانید موسیقی آنلاین و همچنین فیلم ها را بارگیری کنید. ویرایشگر ویدئوی داخلی آن به شما امکان می دهد ویدیو را سفارشی کنید.

از جمله ویژگی های آن:

  • Leawo Prof. Media 11 دارای یک ویرایشگر داخلی برای برش اندازه ویدئو، اعمال علامت تصویر یا متن، تنظیم جلوه ویدئو، کوتاه کردن طول فیلم، حذف نویز و غیره است.
  • دارای ویژگی های تنظیم پارامترهای ویدئویی و صوتی مانند: کرک ویدئو، کیفیت، نرخ بیت، نرخ بیت صدا و غیره است.
  • این ویژگی برای ایجاد فیلم های نمایش اسلاید عکس ارائه می دهد.

Leawo Prof. Media 11 با استفاده از فناوری های مختلف شتاب دهنده GPU مانند: NVIDIA CUDA ،AMD APP و Intel Quick Sync ،6 برابر سرعت تبدیل رسانه را افزایش می دهد. دارای رابط برنامه چند زبانه است.

3. VideoProc

VideoProc

VideoProc یک نرم افزار ادیت فیلم با سرعت کامل GPU است. رابط بصری آن پردازش فیلم ها را آسان تر می کند. برای مشتریانی که برای ادیت فیلم به دنبال نرم افزار سبک، آسان و پایدار هستند، این گزینه خوبی است. همچنین، این نرم افزار به شما امکان می دهد آن را به صورت رایگان بارگیری کنید. VideoProc، بهترین نرم افزار ادیت فیلم برای مربیان، بازیگران، علاقه مندان به زندگی، دوستداران ورزش و غیره.

VideoProc یک نرم افزار ویرایش ویدئو با کاربری آسان و در عین حال قدرتمند است که دارای قابلیت هایی برای ویرایش، تبدیل، تغییر اندازه و تنظیم فیلم ها، فایل های صوتی و DVD است. این امکان را به شما می دهد تا بر اساس شتاب GPU کامل، بدون دردسر با فیلم های بزرگ/4K/8K کار کنید.

این ویژگی قابلیت پردازش و لمس فیلم بزرگ HD را فراهم می کند. نه تنها می تواند فیلم ها را ویرایش کند. بلکه به شما امکان تبدیل، بارگیری و ضبط فیلم ها را نیز می دهد.

از جمله ویژگی های آن:

  • پشتیبانی از هر گونه فیلم از جمله: فیلم های 4K ،HD ،3D ،360 درجه VR و فیلم های با سرعت بالا.
  • برش، تقسیم، برش و ادغام فیلم ها، تغییر اندازه، اضافه کردن زیرنویس ها/ جلوه ها/ گذاشتن واتر مارک، Gif ،GOP.
  • تثبیت،پاک کردن، خنثی سازی، تغییر قاب، چرخش/آینه، تنظیم سرعت فیلمبرداری، همگام سازی A/V نیرو و غیره
  • می توانید فیلم های 4K/HD را که با iPhone ،GoPro ،DJI و دوربین فیلمبرداری می شوند را به سرعت پردازش کنید.
  • تبدیل ویدئو/صدا/DVD با هر فرمت، با 410+ پروفایل خروجی ؛ 4k تا 1080/720P
  • شما را قادر می سازد تا از 1000+ سایت، فایل صوتی آنلاین را بارگیری کنید.
  • شما می توانید صفحه کامپیوتر خود را در 3 حالت ضبط کنید.

معایب این نرم افزار:

این نرم افزار بدون نسخه موبایل می باشد و فقط برای Windows و Mac است.

4. Aiseesoft Video Converter Ultimate

Aiseesoft Video Converter Ultimate

این نرم افزار برای ویرایش قدرتمند بهترین گزینه است. استفاده از این مبدل ویدیویی همه کاره آسان است. فقط در سه مرحله ساده می توانید فایل صوتی/تصویری را ویرایش کنید. این نرم افزار ویژگی های قدرتمندی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد فیلم های حرفه ای را ویرایش کنید.

استفاده از نرم افزار Aiseesoft Video Converter Ultimate یک راه حل همه کاره برای ویرایش ویدئو است. قابلیت تبدیل هر نوع ویدئویی را دارد. این برنامه بیش از 1000 فرمت ویدئویی یا صوتی را برای تبدیل پشتیبانی می کند. این ویژگی ویرایش قدرتمند را ارائه می دهد. دارای مجموعه ای از فیلترهای ادیت فیلم است.

از جمله ویژگی های آن:

  • Aiseesoft Video Converter Ultimate به شما امکان می دهد به راحتی فیلترهایی مانند: ستاره، گرم، فیلترهای طرح دار و غیره را اضافه کنید.
  • این برنامه عملکردهایی را برای افزودن و تنظیم زیرنویس ها و آهنگ های صوتی ارائه می دهد.
  • دارای ویژگی هایی برای افزودن جلوه سه بعدی به فیلم است.
  • این ویژگی های بیشتری برای ویرایش فیلم ها مانند: برش و چرخش، افزودن علامت و غیره ارائه می دهد.

معایب این نرم افزار:

  • عدم وجود قابلیت های داخلی برای رایت فیلم تبدیل شده به DVD.

5. CyberLink PowerDirector

 CyberLink PowerDirector

Cyberlink Power Director ممکن است برای ویرایش ویدئوهای خانگی مقرون به صرفه نباشد. اما، وقتی صحبت از ویرایش حرفه ای ویدیو می شود، مطمئناً این ابزار می درخشد. این نرم افزار از تعداد زیادی ویژگی پشتیبانی می کند که آن را برای فریلنسرها و استودیوهای فیلمسازی کوچک ایده آل می کند.

Cyberlink PowerDirector شامل بسیاری از ویژگی های پیشرفته با رندر سریع است. نرم افزار ویندوز در مقایسه با سایر ابزارهای ویرایش ویدیو می تواند جلوه ها را به سرعت بارگذاری کند. می توانید فیلم های 360 درجه با کیفیت خیره کننده ایجاد کنید. همچنین، این برنامه از نمایش اسلاید، ویرایش سه بعدی، ابزارهای طراحی متحرک و ضبط صفحه پشتیبانی می کند.

از جمله ویژگی های آن:

  • عناوین متحرک و موشن گرافیک.
  • اشیاء با شکل دلخواه
  • ویدیوی مربع برای رسانه های اجتماعی.
  • ویرایش کلید کروم چند کلیدی.

معایب این نرم افزار:

رابط کاربر پیچیده است.

6. Wondersahre Filmora

 Wondersahre Filmora

این نرم افزار برای ویرایش ویدئو های حرفه ای و مشاغل بهترین است. Wondershare Filmora یک ویرایشگر ویدیوی آسان و شیک است. این به شما کمک می کند تا داستان های خود را تقویت کنید. Filmora دارای ابزار های مختلف ویرایش مانند FilmoraPro .Filmora9 یک ویرایشگر ویدئو برای همه سازندگان است.

این ویرایشگر به شما کمک می کند داستان های پیچیده ایجاد کنید. از سیستم عامل های Windows و Mac پشتیبانی می کند. Filmora9 شامل ویژگی های جدید رندر ارتقا یافته، جلوه های جدید داخلی و غیره است.

از جمله ویژگی های آن:

  • FilmoraPro ویژگی هایی را برای ویرایش حرفه ای ویدئو مانند همگام سازی خودکار صدا، کمپرسور صدا، کاهش نویز صدا، انتقال صدا و غیره ارائه می دهد.
  • Filmora یک ابزار ویرایش ویدیویی آسان برای مشاغل دارد که به شما در نمایش محصولات و خدمات و ارتباط با مشتریان کمک می کند.
  • Filmora9 دارای ویژگی هایی برای لایه بندی کلیپ ها و استفاده از جلوه های ساده روی صفحه سبز است.
  • این نرم افزار ویژگی هایی برای تنظیم کلید، حذف نویز پس زمینه و غیره دارد.

Wondershare Filmora راه حل های مختلف ویرایش را ارائه می دهد. راه حل تجاری آن راهی آسان برای برقراری ارتباط با نام تجاری شما است. این نرم افزار دارای قابلیت های حرفه ای ویرایش ویدئو است که به شما این امکان را می دهد که هر روز فیلم های شگفت انگیزی ایجاد کنید.

 7. OpenShot

OpenShot

این نرم افزار مناسب فریلنسر ها و تدوین فیلم خانگی است. OpenShot یک برنامه ویرایش ویدیو رایگان با هزاران ویژگی عالی است. این برنامه دارای رابط کاربری ساده ای است که به شما امکان می دهد فیلم های زیبایی ایجاد کنید. با استفاده از این برنامه، می توانید آهنگ های نامحدود را ویرایش کنید.

ویرایشگر ویدیویی چند پلتفرمی از ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می کند. احتمالاً بهترین ویژگی این برنامه جلوه های آهسته سازی است که فقط در برنامه های ویرایش گران قیمت یافت می شود.

از جمله ویژگی های آن:

  • انیمیشن سه بعدی
  • عنوان ها و زیرنویس ها
  • ویرایش و بازسازی ویدئو/صدا
  • واتر مارک
  • جلوه های ویدئویی یعنی معکوس کردن رنگ ها، تنظیم روشنایی، حذف تصویر پس زمینه، حرکت آهسته و غیره.

معایب نرم افزار:

  • سرعت رندر ویدئو کند است.
  • تغییر جلوه های اضافه شده به کلیپ ها سخت است.

OpenShot یکی از بهترین ابزار های ویرایش ویدئو است که بسیاری از ویژگی های مختلف را فقط در برنامه های گران قیمت ارائه می دهد. اکثر مشتریان رابط کاربری ساده و آسان را دوست دارند. اما، بسیاری از مردم نیز شکایت دارند که این برنامه می تواند کند باشد مگر این که شما یک کامپیوتر سطح بالا با رم زیاد داشته باشید.

8. Adobe Premiere Pro

 Adobe Premiere Pro

Adobe Premiere Pro شامل بسیاری از ویژگی های هوشمند برای ایجاد فیلم هایی با کیفیت حرفه ای است. این برنامه گسترده برای ویرایش فیلم و فیلم های تجاری مناسب است. اما، قیمت بالای این نرم افزار، آن را برای ویرایش ویدئو های خانگی مناسب نمی کند.

این نرم افزار برای ویرایش فیلم های پر فروش از جمله: Terminator DarkFate و Deadpool استفاده شده است و شامل مجموعه ای از ویژگی هاست که شامل ابزار نمایش اسلاید حرفه ای (تدوین فیلم) است. شما می توانید از این نرم افزار (Adobe Premiere Pro) برای ویرایش حرفه ای فیلم در Windows و Mac OS استفاده کنید.

همیشه انتخاب یک فرمت ویدیویی مناسب برای فیلم سازان و تدوین گران یک چالش بزرگ محسوب می شود. اما، با داشتن این نرم افزار شما می توانید فیلم ها را با هر فرمتی وارد این نرم افزا کنید. این نرم افزار به شما امکان می دهد جلوه های ویدئویی را تغییر دهید، وضوح تصویر را ویرایش کنید، و ویدیوهای VR 180 ایجاد کنید.

از جمله ویژگی های آن:

  • تقویت صدا، تصویر و متن.
  • بازنگری زمان
  • قاب مجدد خودکار
  • فراداده HDR10

معایب نرم افزار:

  • برای اکثر افراد گران است
  • جلوه های بصری محدود

9. Apple iMovie

Apple iMovie

بهترین برای: ویرایش ویدئوی خانگی – Apple iMoive یکی دیگر از نرم افزار های عالی ویرایش ویدئو برای کاربران iPhone و Mac است. این نرم افزار ویرایش ویدئو به شما امکان می دهد تریلر های حرفه ای و فیلم های 4K با کیفیت بالا ایجاد کنید. می توانید از این برنامه برای تبدیل فیلم های خانگی خود به فیلم های با کیفیت چشمگیر استفاده کنید.

از جمله ویژگی های آن:

  • جلوه های ویژه
  • جلوه صفحه تقسیم شده
  • اثر زمان
  • عنوان ها و زیرنویس ها

معایب نرم افزار:

  • جلوه های بصری محدود
  • محدود به دو آهنگ ویدیویی

این یک ویرایشگر فیلم در سطح ابتدایی است و برای افرادی که می خواهند ویدئوهای خانگی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنند عالی است. می توانید از این برنامه برای ایجاد ارائه یا فیلم برای YouTube استفاده کنید. با این حال، برنامه ویرایش رایگان ویدیو برای ویرایش حرفه ای فیلم مناسب نیست.

10. HitFilm Expre

HitFilm Expre

HitFilm Express یکی دیگر از برنامه های رایگان ادیت فیلم است. مشابه OpenShot، این برنامه به شما امکان می دهد محتوای حرفه ای ایجاد کنید. این برنامه از بسیاری از ویژگی های مختلف از جمله برچسب های رنگی، عنوان ها و زیرنویس ها و الگو ها پشتیبانی می کند. با استفاده از برنامه ویدئویی رایگان در رایانه Windows یا Mac خود می توانید یک شاهکار را هدایت و ایجاد کنید.

از جمله ویژگی های آن:

  • ردیابی لایه
  • جدول زمانی ترکیبی
  • متن متحرک
  • پشتیبانی از چندین جریان

معایب نرم افزار:

  • سیستم مورد نیاز بالا
  • رابط کاربری پیچیده

HitFilm Express برای ویرایش حرفه ای فیلم عالی است. نمی توانید از این نرم افزار بسیار شکایت کنید. زیرا، هم رایگان است و هم این که ویژگی های ویرایش زیادی را ارائه می دهد. این برای ویرایش ویدئوی خانگی و هم برای ویرایش حرفه ای توسط فریلنسر ها ایده آل است.

11. VideoPad

VideoPad

بهترین برای ویرایشگران فیلم مستقل و مناسب مشاغل کوچک! این نرم افزار به شما امکان می دهد به راحتی کلیپ ها را ویرایش کرده و فیلم هایی با کیفیت حرفه ای در Mac و Windows ایجاد کنید. می توانید از نرم افزار ویدیویی برای ایجاد ویدئوهای جذاب استفاده کنید. این نرم افزار می تواند جریان های ویدئویی را به سرعت و به راحتی ویرایش کند. برای ایجاد ویدئوهای غیرتجاری می توانید از یک برنامه ویدیویی با ویژگی محدود به صورت رایگان استفاده کنید. این هزینه برای فیلم های تجاری حرفه ای به طرز شگفت آوری مقرون به صرفه است.

از جمله ویژگی های آن:

  • رابط کاربری آسان و ساده.
  • فیلم های 360 درجه
  • بیش از 150 جلوه بصری
  • بارگذاری و رایت فیلم ها بر روی DVD و Blueray

معایب نرم افزار:

  • فقدان ویژگی های پیشرفته مانند ردیابی حرکت و غیره

Videopad برای مصرف کنندگان حرفه ای بهترین است. اگر می خواهید کلیپ های خود را به یک ویدیو با کیفیت حرفه ای تبدیل کنید، این نرم افزار را دوست خواهید داشت. این نرم افزار همچنین برای مشاوران املاک و مستغلات که می خواهند فیلم های 360 درجه از لیست خود ایجاد کنند بسیار مناسب است.

12. Blender

Blender

هنرمندان حرفه ای گرافیک و فیلم و استودیوهای کوچک _ Blender یک برنامه ادیت فیلم رایگان است که از Windows ، Mac و Linux پشتیبانی می کند. می توانید از برنامه ویرایش ویدئو برای ایجاد جلوه های بصری، فیلم های متحرک و حتی برنامه های سه بعدی استفاده کنید. رابط نرم افزار به خوبی تنظیم شده است. این یک منبع عالی برای انیماتورهای حرفه ای و استودیوهای کوچک است.

از جمله ویژگی های آن:

  • انیمیشن زمان واقعی 2 بعدی و سه بعدی.
  • بسته بندی UV
  • شبیه سازی بدن نرم
  • مجسمه سازی دیجیتال

معایب نرم افزار:

  • رابط کاربری پیچیده

Blender یک برنامه ویرایش ویدئو خوب برای هنرمندان تجسمی حرفه ای است. بهترین نکته در مورد نرم افزار این است که بارگیری آن رایگان است. می توانید از این برنامه برای ویرایش ویدئوهای خانگی، ایجاد بازی ها و ویرایش حرفه ای فیلم استفاده کنید.

13. Corel VideoStudio Ultimate

Corel VideoStudio Ultimate

نرم افزار Corell VideoStudio دارای ویژگی های زیادی از انتقال، انیمیشن و جلوه های ویدئویی است. با استفاده از ویژگی هایی مانند: درجه بندی رنگ، ماسک متن، حرکت تثبیت شده و موارد دیگر می توانید فیلم های جذاب و جذابی ایجاد کنید.

فریلنسرها و استودیوهای کوچک و متوسط – Corel VideoStudio Ultimate یک نرم افزار ویرایش ویدئو با ویژگی های بارز برای ویندوز است. برنامه ویرایش ویدئو سریع است و مجموعه زیادی از جلوه های ویدئویی را دارد. می توانید از این برنامه برای ایجاد فیلم های 4K Ultra HD، انیمیشن های سه بعدی، VR و فیلم های 360 درجه استفاده کنید.

از جمله ویژگی های آن:

  • بازنگری زمان
  • گذارهای پیشرفته
  • انیمیشن های فلش و نمایش اسلاید.
  • چند دوربین و صفحه تقسیم شده.
  • ویرایش فیلم 360 درجه

معایب نرم افزار:

  • از برچسب گذاری کلمات کلیدی پشتیبانی نمی شود.

سخن پایانی

برترین نرم افزار ادیت فیلم در ویندوز دارای ویژگی های متفاوتی است. شما باید برنامه ای را انتخاب کنید که نیازهای دقیق شما را بر آورده کند. برخی عوامل دیگر که هنگام انتخاب برنامه ویرایش ویدئو باید در نظر بگیرید شامل فرمت های فایل پشتیبانی شده، افزونه ها، حداکثر طول ویدیو، انتقال صدا و ویژگی تصویر در تصویر است.

هنگام انتخاب نرم افزار ادیت فیلم، در نظر گرفتن قیمت نیز نکته مهمی است. اکثر برنامه ها ادیت فیلم shareware هستند. به این معنا که به مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس هستند (برای ارزیابی به صورت غیر رسمی توزیع می شوند). اما، پس از آن ممکن است برای ادامه استفاده هزینه ای درخواست شود.

منبع:

www.softwaretestinghelp.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *