سیستم همکاری در فروش تک یک

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه فیزیکی، مستلزم داشتن یک سری پیشنیازها و مجوزهاست که ممکن است هر کسی نتواند به آن دست پیدا کند. علاوه بر همه این ها، فروش هر نوع محصول نیازمند داشتن بودجه کافی جهت انبارش و خرید کالاست که در خصوص محصولات کامپیوتری این مهم، اهمیت بیشتری پیدا می کند، چراکه معمولا قیمت این محصولات بسیار بالاست و از طرفی بدلیل بالا بودن تقاضا، امکان خرید آن با قیمت عمده معمولا برای همه افراد در دسترس نیست.

فروشگاه اینترنتی تک یک، با توجه به این موضوع، جهت افزایش کانال های فروش خود اقدام به ایجاد سیستم همکاری در فروش برای عموم افراد نموده است. شما با ثبت نام و عضویت در این سیستم، بدون داشتن فروشگاه، انبار و یا بودجه، می توانید به عنوان یک فروشنده محصولات تک یک، در هر نقطه ای از ایران، کسب درآمد داشته باشید.

در این سیستم شما می توانید با فروش موجودی محصولات انبار تک یک، بدون هیچ دردسری پورسانت خود را از سود فروش دریافت کرده و از این طریق به راحتی اقدام به کسب درآمد نمایید.

نحوه ی کار سیستم همکاری در فروش تک یک

بعد از اینکه فرم همکاری در فروش تک یک را پر کرده و مدارک لازم را ارسال نمودید، ما اطلاعات شما را بررسی می کنیم و در صورت تایید اطلاعاتتان، برای شما یک لینک رفرال ارسال می کنیم.

از این لحظه شما می توانید به عنوان فروشنده تک یک کار خود را آغاز کنید  کافیست برای هر کدام از مشتریانتان لینک اختصاصی خودتان در تک یک را ارسال کنید تا آن ها با لینک شما وارد سایت شده و خرید خود را تکمیل کنند.

در آخر هر ماه میزان خریدی که از طریق لینک شما از سایت تک یک صورت گرفته را محاسبه شده و طبق قرارداد درآمد شما به حسابتان واریز خواهد شد.

فرم سیستم همکاری در فروش تک یک

به سیستم همکاری در فروش تک یک خوش آمدید لطفا اطلاعات خواسته شده را به دقت کامل کنید.