معرفی محصول

خنک کننده لپ تاپ اسپیکردار و معرفی نمونه ای از آن

خنک کننده لپ تاپ اسپیکردار

لپ تاپ ها به سبب محدوديتي که در اشغال فضا و همچنين وزن دارند، معمولا از خنک کننده هاي پر قدرتي استفاده نمي کنند. اين عامل سبب مي شود تا در هنگام انجام محاسبات پيچيده و يا اجراي برنامه هاي سنگين، پردازنده اين دستگاه ها به شدت گرما توليد کند و حتي در برخي شرايط، موجب صدمه زدن به ساير قسمت هاي لپ تاپ نيز شود. از اين رو استفاده از خنک کننده هاي جانبي در لپ تاپ ها توصيه مي شود. ما در اين بخش قصد داريم تا دسته خاصي از اين خنک کننده ها را به شما معرفي کنيم که به خنک کننده لپ تاپ اسپیکردار معروف مي باشد.

خنک کننده لپ تاپ اسپیکردار

این روزها برخی از افراد از لپ تاپ ها برای انجام کارهای خود به جای سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند. این افراد از طرفی با گرم شدن و بالا رفتن دمای لپ تاپ خود مواجه می شوند که عملکرد و کارایی لپ تاپ را پایین می آورد. برای مقابله با این مشکل از خنک کننده های لپ تاپ استفاده می شود که قادرند با سرعت بيشتري جريان هواي گرم درون لپ تاپ را به بيرون منتقل کنند.

این خنک کننده ها این روزها بسیار باب شده اند و کمپانی های مختلفی به تولید این خنک کننده ها روي آورده اند. چند نمونه از شرکت هایی که می توان برای تهيه و خريد خنک کننده لپ تاپ از محصولات آن ها استفاده کرد، دیپ کول، هترون، گرین و….می باشند.

بازار رقابتي سبب شده است تا توليد کنندگان اين گونه محصولات، محصولات جديد خود را با برخي ويژگي هاي خاص روانه بازار کنند که از آن جمله مي توان به عرضه خنک کننده هايي همراه با اسپيکر، اشاره کرد.

اسپيکر

خنک کننده هاي لپ تاپ اسپیکردار نوع خاصي از خنک کننده ها هستند که علاوه بر ايجاد امکان گردش هوا در لپ تاپ، باعث افزايش ارتفاع لپ تاپ از سطح زمين نيز شده و زاويه ديد بهتري را نيز به کاربر ارائه مي دهند.

اما در اين ميان برخي از خنک کننده هاي لپ تاپ داراي امکانات گسترده تري مثل اسپيکر و پخش کننده صدا نيز دارند که باعث مي شود تا اين دستگاه ها، از کاربردهاي بيشتري برخوردار شوند. اين خنک کننده ها داراي ورودي AUX بوده و کاربر مي تواند با متصل کرده خروجي aux لپ تاپ خود به آن، صداي لپ تاپ را از طريق اسپيکرهاي تعبيه شده در خنک کننده، با کيفيت بسيار بالايي گوش کند.

بررسی خنک کننده لپ تاپ اسپیکردار دیپ کول

خنک کننده لپ تاپ دیپ کول مدل M3 :

این خنک کننده لپ تاپ دیپ کول اسپیکر دار بوده و برای لپ تاپ های 15 اینچی طراحی شده است و یک محصول خوش قیمت در بین محصولات دیپ کول است. کمپانی دیپ کول با ارائه بهترین خدمات به دنبال رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود است و با ارائه این محصول توانسته است مشتریان خود را چند برابر کند.

خنک کننده اسپیکردار ديپ کول مدل M5

این خنک کننده دارای وزن بسیار کم و کم مصرف است و فنی که در آن بکار رفته است سرعتی معادل 1100 دوردر دقیقه ایجاد می کند.

دیپ کول یکی از بهترین ومحبوب ترین برندهای موجود در بازار است. که دارای کول پد های منحصر به فردی را به بازار ارائه می کند. یکی از بهترین وپر طرفدار ترین محصولات دیپ کول این خنک کننده می باشد که علاوه بر خنک کنندگی لپ تاپ دارای اسپیکر نیز می باشد.

اگر به دنبال یک محصول خوب و با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما خرید خنک کننده از کمپانی دیپ کول است. مشخصات و ویژگی های محصولات این برند نشان از بالا بودن کیفیت محصولات این کمپانی است.

خريد کول پد اسپیکردار

فروشگاه اينترنتي تک يک، يکي از نمايندگان رسمي محصولات کمپاني ديپ کول در شرق کشور مي باشد و شما مي توانيد از طريق گزينه زير، همين حالا خنک کننده اسپیکردار M3 کمپاني DeepCool را با بهترين قيمت خريداري کنيد.

پیشنهاد ما به شما خرید از محصولات با کیفیت کمپانی دیپ کول است.

خنک کننده لپ تاپ اسپیکردار
خنک کننده لپ تاپ دیپ کول مدل M3
  • تغذيه توسط کابل USB و کابل Audio
  • پنل آلومينيومي محافظ اسپيکرها
  •  فن خنک کننده 14 سانتي
  • قابليت استفاده همزمان و مجزا از فن و اسپيکر
  • مناسب براي لپ تاپ هاي 15.6 اينچي و پايينتر
  •  3 اسپيکر با کيفيت بالا و تفکيک صداي عالي
  • قابليت تنظيم سرعت فن از 700 تا 1100 دور در دقيقه
  • 2 پورت USB و کليد روشن و خاموش

ویژگی های دیگر این خنک کننده در جدول زیر بیان شده است.

مشخصات فيزیکی پایه خنک کننده DeepCool M3
ابعاد 360*327*54 ميلی متر
مناسب برای لپ تاپ های 15.6 اينچی و پایین تر
تعداد فن 1
نوع سيستم خنک کننده مجهز به یک فن

کيفيت صداي DeepCool M3

سوالي که ممکن است براي علاقه مندان به خريد اين محصول پيش آمده باشد، ممکن است ميزان بلندي و کيفيت صداي اسپيکرهاي اين محصول باشد. ما در ويديوي زير، به آزمايش کيفيت صداي اسپيکرهاي اين خنک کننده پرداخته ايم و شما مي توانيد قبل از اقدام به خريد، از طريق اين ويديو، حداقل اطلاعات لازم را در خصوص کيفيت صدا و خنک کنندگي اين کول پد را بدست آوريد.

معرفی خنک کننده لپ تاپ دیپ کول M3
معرفی خنک کننده لپ تاپ دیپ کول M3