معرفی محصول

بهترین کیبورد گیمینگ برای انجام بازی

بهترین کیبورد گیمینگ

ما در این مقاله با نام ” بهترین کیبورد گیمینگ برای انجام بازی ” ، بهترین کیبوردهای مخصوص بازی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین کیبوردها را خریداری کنید. وسایل و تجهیزاتی که برای یک سیستم گیمینگ لازم است، بسیار مهم می باشد زیرا باید بتوانند حس واقعی بازی را در گیمرها ایجاد کنند.

گیمرها هنگام بازی بیشتر با کیبورد و ماوس در ارتباط هستند و به همین دلیل این دو قسمت از وسایل و تجهیزات کامپیوتر برای آنها بسیار مهم می باشد.

ما در این بخش بهترین کیبوردهای موجود را معرفی می کنیم تا شما بتوانید راحت تر خرید کنید و به عنوان یک گیمر از کیبوردتان هنگام بازی لذت ببرید.

انواع بهترین کیبوردهای گیمینگ برای انجام بازی

Razer Huntsman Elite       

بهترین کیبورد گیمینگ
بهترین کیبورد گیمینگ

این کیبورد که توسط کمپانی ریزر به تازگی رونمایی شده است دارای تکنولوژی تازه و جذابی است که بازخورد کلیکی کیبوردهای مکانیکی را با تکنولوژی مبتنی بر مادون قرمز ادغام می کنند تا تشخیص فشرده شدن کلید با سرعت بسیار بیشتری صورت بگیرد. این ویژگی که سبب سرعت بالای پاسخ می شود برای گیمرها بسیار مهم است. این کیبورد که دارای سوئیچ های اپتو مکانیکال است. این کیبورد دارای نورپردازی در بخش زیرین می باشد که زیبایی خاصی به کیبورد شما می دهد. این کیبورد هردو ویژگی اعم از زیبایی و راحتی را دارد. بنابراین دیگر مجبور به انتخاب یکی از این دو مورد نیستیم و می توانیم هر دو این کیبورد ها را با هم داشته باشیم. این کیبورد ها هم اکنون توسط وب سایت کمپانی آن فروخته می شود.

Roccat Vulcan 120 Aimo

بهترین کیبورد گیمینگ
بهترین کیبورد گیمینگ

این کیبورد یکی از بهترین و برترین کیبوردهای موجود در بازار برای گیمرها می باشد. که می تواند احساسبازی را به طور کامل برای فرد ایجاد کند. همچنین سرعت این کیبورد بالا می باشد که به گیمر در بازی کمک می کند. از طرفی این کیبورد به این دلیل که دارای کلید های مخصوص است در شب برای سایر افراد و هم اتاقی های شما مشکلی از بابت سرو صدا ایجاد نمی کند.

Logitech G513

بهترین کیبورد گیمینگ
بهترین کیبورد گیمینگ

این کیبورد دارای وزن 962 گرم می باشد و همچنین دارای ورودی USB می باشد. جنس بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم منیزیم است. این کیبوردها بخش استراحتگاه مچ دست دارد و طول کابل آن دو متر است که دارای روکش بافت شده هستند. این کیبورد دارای 104 عدد کلید می باشد و مدت زمان پاسخ دهی این کیورد یک میلی ثانیه می باشد.

Alienware Pro Gaming Keyboard AW768

بهترین کیبورد گیمینگ
بهترین کیبورد گیمینگ

این کیبورد دارای صفحه کلید مکانیکی می باشد که کار با این کیبورد را بسیار راحت کرده و از طرفی دارای دکمه های زیبای و نرم است. کیبورد گیمینگ دل یکی از بهترین محصولات این کمپانی می باشد و به نسبت کیبوردی که ارائه داده است دارای قیمت مناسبی می باشد. این کیبورد دارای وزن 3.11 پوند می باشد و از طرفی این کمپانی با ابعاد 19.54 * 6.93 * 1.32 اینچ توانسته است بهترین کیبورد را به بازار ارائه دهد. این کیبورد سیمی بوده و دارای نور پشت زمینه می باشد.

Logitech K840

بهترین کیبورد گیمینگ
بهترین کیبورد گیمینگ

اگر به دنبال خرید کیبورد راحت هستید تا شما را از بازی کردن خسته نکند می توانید به کیبورد K840  اعتماد کنید. این کیبورد که یکی از محصولات کمپانی لاجیتک است، توانسته است با استفاده از ویژگی مکانیکی بودن خود طرفداران زیادی را جذب خود کند. در وقع اگر به نبال یک کیبورد مکانیکی با کیفیت و زیبا هستید می توانید این کیبورد را تهیه نمائید و از استفاده از آن لذت ببرید. این کیبورد دارای 910 گرم وزن می باشد که درعین سادگی صفحه کلید دارای طراحی زیبا و مدرن می باشد. این کیبورد از جنس آلومینیوم است که استحکام مناسبی به آن بخشیده است.

در نهایت بعد از معرفی بهترین کیبوردهای گیمینگ برای انجام بازی ، این شما هستید که باید انتخاب کنید. هنگام خرید کیبورد دقت کنید که آن را تست کرده و کار با آن برای شما لذت بخش باشد.

فروشگاه تک یک

فروشگاه آنلاین تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر

Gerelateerde berichten