معرفی محصول

بهترین مارک فلش مموری

بهترین مارک فلش مموری

ما در این مقاله به دنبال آن هستیم تا بهترین مارک فلش مموری ها را به شما معرفی کنیم. به طور کلی فلش مموری ها دارای مدل ها و برندهای متنوعی می باشند که در این مقاله بهترین برندهای آن را به شما معرفی می کنیم.

انواع برندهای فلش مموری

Transcend

بهترین مارک فلش مموری

یکی از بهترین برندهای موجود در بازار فلش مموری های ترنسند است. این برند جزو برندهای قدیمی در بازار است. فلش های این کمپانی برای افرادی که به ظاهر فلش اهمیت نمی دهند مناسب می باشد.

این فلش ها دارای ظاهری جذاب نیستند اما کیفیت بالایی دارند. این نکته هم قابل تامل است که قیمت فلش مموری های این کمپانی به نسبت کیفیتی که دارند مناسب می باشد.

SILICON POWER

بهترین مارک فلش مموری
بهترین مارک فلش مموری

این روزها کمپانی سیلیکون پاور توانسته است جای خود را در بازار پیدا و افراد زیادی را به خود جذب کند. فلش های این برند در بیشتر فروشگاه ها دیده می شود و به نسبت کیفیتی که ارائه می دهد دارای قیمت مناسبی می باشد. د رواقع این فلش های این برند جزو ارزان ترین فلش های موجود در بازار می باشند.

یک ویژگی این فلش ها این است که با ضبط خودرو تناسب داشته و به خوبی عمل می کند این در صورتی است که  بسیاری از فلش ها این ویژگی را ندارند یا در صورتی که با ضبط خودرو سازگاری داشته باشند عملکرد خوبی ندارند.

این نکته را حتما در خرید فلش مد نظر داشته باشید، هر فلشی که ظاهر جذاب تری داشته باشد، کیفیت بهتری ندارد.

HP

بهترین مارک فلش مموری

این کمپانی یکی از برترین برندهای موجود در بازاراست که توانسته با تولید محصولات با کیفیت افراد زیادی را به خود جذب کند. اچ پی یکی از برندهایی است که علاوه بر کیفیت دارای مدل ها و شکل های مختلفی می باشد.

کمپانی اچ پی در زمینه تولید فلش مموری های با طراحی و اشکال مختلف پیشرفت زیادی کرده است. و فلش هایی با طراحی های خاص و متنوع به بازار ارائه می دهد.

این کمپانی با وجود اینکه دارای طراحی های مختلف هستند کیفیت های بالایی نیز دارند. کمپانی اچ پی با تولید فلش های بند انگشتی توانسته حرف اول را در بازار بزند. به این دلیل که فلش های این برند از سایر برندها کوچک تر می باشد.

در نهایت می توانید از فلش مموری های متنوع اچ پی استفاده کنید زیرا دست شما را درانتخاب بازگذاشته است.

APACER

بهترین مارک فلش مموری

این برند در مقایسه با سایر برندها چیزی کم ندارد واختلاف چندانی با برندهای بالایی ندارد. این فلش با طراحی فلش هایی که تولید می کند برسر زبان ها افتاده است. این نکته نیز قابل تامل است که از لحاظ قیمت با سایر برندها تفاوت چندانی ندارد. در نهایت این شما هستید که انتخاب می کند واگر به دنبال فلش مموری هایی با طراحی ها و مدل های جذاب هستید، می توانید از فلش های اپیسر استفاده کنید.

SONY

بهترین مارک فلش مموری

این کمپانی که در زمینه ی تکنولوژی بسیار فعال است این روزها توانسته است مشتریان را از محصولات خود بسیار راضی کند. فلش مموری های این کمپانی را می توان تا سال ها استفاده کرد، بی آنکه مشکلی برای شما پیش بیاید.

زیبایی خاص این فلش ها توانسته است بسیاری از افراد را جذب خود کند. از طرفی ممکن است این فلش ها تنوع بالایی نداشته باشند اما کیفیت بالایی دارند.  در واقع هر قدر پول بیشتری هزینه کنید می توانید فلش بهتری بخرید.

ADATA

بهترین مارک فلش مموری

این فلش مموری ها که توسط کمپانی ای دیتا تولید شده اند سرعت خوبی در انتقال دارند اما نسبت به فلش هایی که سایر برندها تولید کرده اند، کمی برگ تر می باشند. فلش های ای دیتا همانند فلش های کمپانی سیلیکون پاور با ضبط خودرو هماهنگ است، این در حالی است که بسیاری از فلش ها این قابلیت را نداشته یا به خوبی عمل نکرده و فایلها را با تاخیر پخش می کنند. اگر به دنبال این چنین فلشی برای خودرو یا موارد دیگر هستید، فلش های این کمپانی برای شما مناسب است.

یادداشت

برای مشاهده فلش های بیشتر می توانید از” فلش های موجود در فروشگاه اینترنتی تک یک ” دیدن نمائید.