معرفی محصول

بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان

بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان

در این مقاله در رابطه با بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان صحبت خواهیم کرد، ما بر حسب نیاز و بودجه شما موارد تاثیر گذار در خریدتان را در این مقاله بررسی کرده ایم.

لازم است که هنگام خرید لپ تاپ بسیار دقت کنید، زیرا بسیاری از سودجویان هستند که در این بین همیشه آماده ارائه تخفیفات عجیب غریب هنگام معاملات نامتعارف هستند تا دانش آموزان را تحریک کنند.

بنابرین هنگام خرید بسیار دقت کنید تا به جای لپ تاپ مورد علاقه ی خود یک لپ تاپ رده پایین و معمولی خریداری نکنید در حالی که پول لپ تاپ ایده آل خود را پرداخت کرده اید!

سعی کنید حتما از فروشگاه های معتبر و یا فروشگاه های اینترنتی خرید کنید، اغلب فروشگاه های اینترنتی معتبر دارای تضمین اصالت کالا برای محصولات خود هستند.

علاوه بر این تنوع بالا و صرفه جویی در اتلاف وقت نیز از نکات مثبت هنگام خرید اینترنتی است.

بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان:

آیا لپ تاپ قبلی شما پس از مدتی استفاده با مشکلاتی مواجه شده؟ شما می توانید دوره ی تحصیلی جدید خود را با یک لپ تاپ جدید و فوق العاده آغاز کنید.

بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان

البته انتخاب یک لپ تاپ دانش آموزی بسیار هم کار ساده ای نیست! هر شخص نیاز های متفاوتی دارد پس در واقع پیکر بندی یک لپ تاپ طبیعتا باید متناسب با نیاز های شما باشد.

به طور مثال دانش آموزی که رشته تحصیلی گرافیکی دارد، طبعا نیازمند لپ تاپی است که از یک کارت گرافیک قوی بهره ببرد.

و یا فردی که مشغول به تحصیل در رشته ادبیات و ریاضیات است به یک لپ تاپ بسیار قوی نیازی ندارد.

بسیاری از لپ تاپ هایی که به تازگی روانه بازار شدند، بسیار ظریف هستند و وزن سبکی دارند، این موضوع برای افرادی که نیاز به یک لپ تاپ قابل حمل دارند بسیار مهم و ضروری است.

وزن سبک، سخت افزار قوی و قابل حمل بودن از فاکتور های یک لپ تاپ خوب است.

اگر شما فقط نیاز به یک لپ تاپ برای چک کردن مقالات اساسی دارید، یک لپ تاپ متوسط نیاز شما را رفع خواهد کرد پس نیازی به صرف هزینه اضافی نخواهید داشت.

به طور مثال یک لپ تاپ با پردازنده ی Core i3، رم 4 گیگابایتی و یک هارد دیسک 1 ترابایتی برای فعالیت های این چنینی گزینه ی بسیار مناسبی است.

در ادامه به بررسی موارد جزئی تر در مورد بهترین لپ تاب برای دانش آموزان خواهیم پرداخت.

بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان

نمایشگر

اگر شما به طور مداوم و طولانی مدت از یک لپ تاپ استفاده می کنید، به شما توصیه می کنیم نمایشگر آن را بسیار جدی بگیرید.

اگر شما بسیارمقاله می نویسید یا کارهای گرافیکی انجام می دهید یک لپ تاپ با صفحه نمایش 15 اینچی برای شما مناسب است.

پردازنده

پردازنده ها در واقع مغز یک سیستم هستند، پس مهم است که دقت کنید آن را برای چه نوع فعالیت هایی می خواهید؟

زیرا مدل آن تاثیر به سزایی در سرعت پردازش اطلاعات شما خواهد داشت، در واقع هر رده از پردازنده ها توانایی پردازش حجم مشخصی از داده ها را دارند.

به طور مثال یک پردازنده Core i3 توانایی پردازش فعالیت های سنگین گرافیکی را نخواهد داشت و قطعا به کندی پردازش آن صورت می گیرد.

اگر بخواهیم یک تقسیم بندی کلی در مورد پردازنده ها انجام دهیم به این صورت می شود که:

پردازنده Core i3 برای فعالیت های سبک و روزمره، پردازنده Core i5 برای انجام فعالیت های محاسباتی و نیمه سنگین و پردازنده Core i7 برای فعالیت های فوق حرفه ای و سنگین مناسب است.

بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان

رم

در واقع رم ها فضای تصادفی حافظه کوتاه مدت یک سیستم هستند، سیستم ها از رم به عنوان نگهدارنده اطلاعات در حال اجرا بر روی پردازنده استفاده می کنند، زیرا سرعت خواندن و نوشتن بالایی دارند.

این نکته را در نظر داشته باشید که به محض خاموش شدن سیستم، اطلاعات از روی حافظه رم پاک خواهد شد. پس با توجه به میزان نیاز و رشته تحصیلی خود مقدار رم را انتخاب کنید.

فضای ذخیره سازی

اصولا فضای ذخیره سازی دارای دو بخش هارد HDD و هاردSSD می باشد که البته در همه ی موارد نیازی به هر دو هارد نیست.

اما لازم است بدانید، هارد های SSD از سرعت بالایی برخوردارند و این موضوع کار شما را هنگام انجام امور سنگین و حرفه ای بسیار آسان می کند، اما در عین حال نسبت به هارد هایHDD قیمت بالاتری هم دارند.

پس هنگام خرید، فضای ذخیره سازی خود را با توجه به حجم اطلاعات و نرم افزار های خود، انتخاب کنید.

کارت گرافیک

وظیفه ی کارت گرافیک ارتباط برقرار کردن بین پردازنده و نمایشگر است، کارت گرافیک به طور مستقیم بر روی تصویر تاثیر می گذارد و داده های دیجیتالی پردازنده را برای نمایش آماده می کند.

کارت گرافیک ها دارای مقداری حافظه هستند که برای امور گرافیکی تعبیه شده اند، پس اگر فعالیت هایی از این قبیل انجام می دهید پس لازم است حتما یک کارت گرافیک برای لپ تاپ خود در نظر بگیرید.

بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان

در این مقاله به بحث و گفتگو درباره ی بهترین لپ تاپ مناسب دانش آموزان پرداختیم، شما با مطالعه و بررسی این مقاله با دید باز تری می توانید هنگام خرید لپ تاپ ایده آل خود تصمیم بگیرید.

Gerelateerde berichten