معرفی محصول

بهترین بازی های سال 2021 مخصوص کامپیوتر و pc

بهترین بازی کامپیوتر

اگر به دنبال بهترین بازی کامپیوتر هستید این مطلب برای شماست. ما در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های کامپیوتری را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌ های گوناگون سخت افزاری، بازی های کامپیوتری با ژانرهای متفاوتی افزایش یافته اند و ممکن است گیمرها برای انتخاب بهترین بازی کامپیوتری دچار سردرگمی شوند. از این رو ما تصمیم گرفتیم 8 مورد از بهترین بازی های کامپیوتر و PC را به شما معرفی کنیم.

یکی از پارامترهای مهمی که یک گیمر به آن توجه زیادی می کند گرافیک بازی است. گیمرها دوست دارند که بازی واقعی تر به نظر بیاید؛ زیرا حس هیجان بیشتری را به آن ها منتقل می کند. گرافیک بالا نیازمند داشتن یک سیستم قدرت مند است. بنابراین گرافیک جزو آن دسته از پارامتر هایی است که لذت بازی را برای گیمر دو چندان می کند.

ما بهترین بازی های رایانه ای را از ژانرهای مختلف انتخاب کردیم و لیستی از آن را برای شما تهیه کردیم تا انتخاب بازی برای شما راحت تر شود.

کامپیوتر ها یکی از بهترین پلتفرم های بازی در جهان هستند، اما کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس را نیز فراموش نکنید.

امروزه که سری کارت های گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2080 Ti و Nvidia Super RTX و هم چنین پردازنده های Cafe Lake Refresh اینتل روی کار آمده اند، زمان بهتر و مناسبی برای ورود به بازی های جدید است.

بهترین بازی های کامپیوتری ژانرهای متفاوتی را شامل می شود، از بازی های داستانی کلیک نقطه ای برای حرکت در بازی گرفته تا سایر موارد برای یک پارچه سازی با سیستم عامل و بازی های تیراندازی و….

معرفی بهترین بازی های کامپیوتر

The Witcher 3: Wild Hunt

یک جهان کامل برای کاوش. شما گرالت ریویا هستید، قاتل هیولای مزدور. شمشیرهای برنده، ترکیب های کشنده، تیرهای کمانه ای مخفی و جادوی جنگی قدرتمند در اختیار شماست. قبل از ایستادن در قاره جنگ زده و در مقابل هیولا، می توانید به میل خود اکتشاف کنید. قرارداد فعلی شما؟ ردیابی فرزند نبوت، سلاحی زنده که می تواند شکل جهان را تغییر دهد.

نام بازیThe Witcher 3: Wild Hunt
تاریخ انتشار 28 ژانویه 2021
پلتفرم
Microsoft Windows, PlayStation 4, PlayStation 5
Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch
رده سنی+18
سبکاکشن، ماجراجویی، رول پلی

Ghostrunner

Ghostrunner یک هلی کوپتر FPP هاردکور است که همراه با یک عمل سریع، در یک ابر سازه سایبرپانک وحشتناک تنظیم شده است. بعد از یک فاجعه در پایان جهان، از برج دارما، آخرین پناهگاه بشریت صعود کنید. از پایین به بالا صعود کنید، با Keymaster مستبد مقابله کنید و انتقام خود را بگیرید.

نام بازیGhostrunner
تاریخ انتشار09 دسامبر 2021
پلتفرم
PlayStation 4, Xbox One
Microsoft Windows, Nintendo Switch
Amazon Luna, PlayStation 5, Xbox Series X/S
رده سنی مناسب برای همه سنین
سبکاکشن، ماجراجویی

Control

پس از حمله یک آژانس مخفی در نیویورک توسط تهدید اخروی، شما مدیر جدیدی می شوید که برای به دست آوردن دوباره کنترل خود تلاش می کند. از طرف توسعه دهنده Remedy Entertainment، این ماجراجویی 3 نفره فوق العاده طبیعی شما را به چالش می کشد تا در حالی که در یک دنیای عمیق و غیر قابل پیش بینی مبارزه می کنید، به ترکیبی از توانایی های فوق العاده، بارهای قابل تغییر و محیط های واکنش پذیر تسلط داشته باشید.

نام بازیControl
تاریخ انتشار2 فوریه 2021
پلتفرم
Microsoft Windows, PlayStation 4
Xbox One, Luna
Nintendo Switch, PlayStation 5
Xbox Series X/S, Stadia
رده سنی +16
سبکاکشن

Hitman 3

به عنوان مأمور 47، شما نقش یک ضارب آرام و محاسبه گر را بازی می کنید که وظیفه او این نیست که مانند بسیاری از بازی ها فرار از بین افراد بد را اجرا کند. در عوض، شما مانند یک مانور انگلیسی در نقشه های بزرگ حرکت می کنید تا اهداف خود را بی سر و صدا و شناسایی نشده پیدا کنید و از بین ببرید.

نام بازیHitman 3
تاریخ انتشار20 ژانویه 2021
پلتفرمMicrosoft Windows
Nintendo Switch, PlayStation 4
PlayStation 5, Stadia
Xbox One, Xbox Series X/S
سبکاکشن
رده سنی+18

Monster Hunter World

با عملکرد مکانیکی پرسرعت از این سیاره دفاع کنید. وقتی ماه از هم پاشید، آسمان از نور قرمز خونریزی کرد و عصر جدید آخرالزمانی را آغاز کرد … و برای زنده ماندن، باید بجنگید. به عنوان یک مزدور، در یک سری مأموریت ها از کابین خلبان آرسنال خود، مکانیکی کاملاً قابل تنظیم، از طریق نبرد سریع با ربات های خراب از زمین دفاع کنید.

نام بازیMonster Hunter World
تاریخ انتشار26 مارس 2021
پلتفرمPlayStation 4
Xbox One
Microsoft Windows
سبکاکشن
رده سنی+16

Ruined King

Ruined King: A League of Legends اولین بازی Riot Forge است که شما را به کاوش در جهان League of Legends دعوت می کند و توسط سبک هنری هنرمند افسانه ای کتاب های مصور جو مادوریرا، سازندگان بازی Battle Chasers and Darksiders ساخته شده است.

نام بازیRuined King
تاریخ انتشار2021
پلتفرم
سبکرول پلی(Roll play)

 The Medium

The Medium یک بازی ترسناک روانشناختی سوم شخص است. توانایی های روانی منحصر به فرد اختصاص داده شده را جوش دهید. بین واقعیت ها سفر کنید و یا همزمان هر دو را کاوش کنید. از تجربه خارج از بدن برای بررسی مکان هایی که خود دنیای واقعی شما قادر به رفتن نیست استفاده کنید. برای زنده ماندن در جهان روح و خطرات اخروی آن، سپر های انرژی ایجاد کنید و انفجار های قدرتمند روح را تحویل دهید.

نام بازی The Medium
تاریخ انتشار28 ژانویه 2021
پلتفرم
Microsoft Windows
Xbox Series X/S
PlayStation 5
رده سنی+18
سبکترسناک

 Cozy Grove

Cozy Grove، یک بازی در مورد اردو زدن در یک جزیره خالی از سکنه و همیشه در حال تغییر است. به عنوان یک Scout روح، هر روز در جنگل جزیره گشت می زنید، اسرار پنهان جدید پیدا می کنید و به آرامش ارواح محلی کمک می کنید. با کمی وقت و کاردستی زیاد، رنگ و شادی را به Cozy Grove برگردانید!

نام بازی Cozy Grove
تاریخ انتشار8 آوریل 2021
پلتفرم Nintendo Switch, PlayStation 4,
Xbox One, Microsoft Windows,
Macintosh operating systems
رده سنیمناسب برای همه رده های سنی
سبکماجراجویی، شبیه سازی، پازل، سبک زندگی

Gerelateerde berichten