مجله تکنولوژی

گرافیکی ترین بازی های کامپیوتر 2022‎

در این مقاله سعی داریم بهترین و گرافیکی ترین بازی های کامپیوتر سال 2022 را به شما معرفی کرده و آن ها را بررسی کنیم.

عناوین جذاب و مورد انتظار زیادی نیز مثل بازی های محبوب The Day Before و یا Stalker 2 در لیست ما حضور دارند که طرفداران زیادی را تنها از طریق تریلر و یا اخبار پیشین منتشر شده کسب کرده اند و همچنین عناوین جذاب پیش رو در سال 2023 که با احتمال زیاد سالی پربار برای گیمر ها خواهد بود در لیست حضور دارند.

امروزه کاربران با توجه به پلتفرم دلخواه شان و همچنین بازار داغ بازی های ویدیویی، به دنبال تجربه بازی هایی با گیمپلی جذاب و به ویژه جلوه های گرافیکی واقع گرایانه هستند. ما در این پست به نقد و بررسی مختصر و معرفی برخی از این بازی ها خواهیم پرداخت.

مقالات مرتبط

شما می توانید برای مشاهده مقالات مرتبط بر روی نام های زیر کلیک کنید:

1) بازی های گرافیکی پلی استیشن

2) بازی های گرافیکی ایکس باکس

3) گرافیکی ترین بازی های اندروید و آی او اس

1) A Plague Tale: Requiem

A Plague Tale: Innocence یک بازی ماجراجویی مبتنی بر روایت های افسانه ای را با عناصر مخفیانه ارائه می کند. در قرون وسطی اتفاق می افتد، بازیکنان نقش دختر جوانی به نام آمیسیا را بازی می کنند که از برادر کوچکترش به نام هوگو مراقبت می کند. در اوایل بازی، هوگو یک نفرین خونی عجیب دارد که اساسا طاعون سیاه را کنترل می کند. به دنبال استفاده از این قدرت، نیروهای تفتیش عقاید فرانسه برای یافتن هوگو به هر وسیله ای که لازم باشد، نقشه می کشند. این یک خط داستانی احساسی است و در نهایت با تلاش خواهر و برادرها برای یافتن یک خانه جدید آرام به پایان می رسد. با این حال، با A Plague Tale: Requiem، در حال دریافت یک خط داستانی جدید هستیم که در آن دو نفر به دنبال جزیره‌ای مرموز هستند که ممکن است کلید درمان هوگو را داشته باشد.

بازی های کامپیوتر سال 2022

2) Gotham Knights

این بازی بر روی نزدیک ترین متحدان بتمن، Batgirl، Robin، Red Hood و Nightwing تمرکز دارد. در اینجا، گروه قهرمانان ما وظیفه دارند تا شهر گاتهام را با وجود هجوم تبهکارانی که وارد صحنه شده اند، ایمن نگه دارند. هر شخصیت ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین احتمالاً می خواهید شخصیت های مختلف را آزمایش کنید. در همین حال، ما مطمئناً علاقه مندیم که ببینیم شهر گاتهام چگونه امن وامان می شود بدون اینکه بتمن چشم مراقب خود بر شهر باشد. این نسخه از بازی نسبت به عناوین قبلی مرتبط با سری بتمن کم نقص تر است این نکته را از شخصیت پردازی های جذاب بازی و همچنین خط داستانی مثال زدنی بازی می توان فهمید. گیمپلی بازی نیز به گشت و گذار در شهر گاتهام برای انجام ماموریت های اصلی و جانبی و همچنین شخصی سازی کاراکتر ها خلاصه می شود. قبل عرضه بازی استودیو سازنده این عنوان یعنی WB Montreal این وعده را داده بود که بزرگ ترین شهر گاتهام را در تاریخ بازی های ویدیویی پیاده سازی خواهد کرد. که همینطور هم بود ولی به قیمت بی روحی شهر و همچنین کسل کننده شدن اتمسفر داخلی و مکانیک های داخلی گاتهام.

بازی های کامپیوتر سال 2022

3) The Quarry

شرکت Supermassive Games با انتشار مکرر بازی های باکیفیت خود و داستان سرایی همه جانبه و تعاملی را وارد سطح جدیدی کرده است. The Quarry این سنت جدید را ادامه می‌دهد و تجربه‌ای سینمایی را با طراحی‌های واقعی شخصیت‌ها، دیالوگ‌های خاص و البته داستانی به یاد ماندنی ارائه می‌دهد. یکی از نکات جذاب در مورد بازی The Quarry تنوع بالای شخصیت پردازی و خط داستانی خاص برای معرفی هر کاراکتر است. این سبک از بازی ها که امروزه آن ها را فیلم های تعاملی نیز معرفی می کنند با بازخورد های بسیار مثبتی از سوی گیمر ها مواجه شده است به طوری که شما در طول گیمپلی بازی در دوراهی های زیادی قرار خواهید گرفت و انتخاب دیالوگ ها، نتایج کوتاه مدت و یا بلند منحصر ب خود را خواهند داشت. با وجود همه این مکانیک های جذابی که گفته شد این بازی آن چنان که انتظار می رفت نمی تواند مخاطب و یا بازیکن را بترساند زیرا که اولین چیزی که با خرید و یا حتی باز کردن منو بازی با آن مواجه خواهید شد یک بازی ژانر ترسناک است که شما انتظار هیجان، ترس و اضطراب را از آن خواهید داشت.

بازی های کامپیوتر سال 2022

4) F1 2022

به طور کلی دو نوع مختلف از بازی های مسابقه ای وجود دارد. مسابقه‌های کارتونی کودکانه، سرگرم کننده و سپس مسابقات واقعی مانند سری Forza Motorsport. اما حتی در میان این مسابقات واقعی، F1 2022 برای ارائه یک تجربه همه جانبه اختصاص یافته است. این عنوان جدید از فرنچایز F1 دارای فیزیک واقع گرایانه، مسیرهای دنیای واقعی، و اکنون خودرو های خیره کننده جدید فرمول یک است. هر کدام از برند های معتبر ماشین از جمله ردبول، مرسدس، فراری و … تیم های ساختاری مخصوص به خود را دارند و با رانندگی هر کدام از آن ها به راحتی می توانید تفاوت را احساس کنید. از نکات حیرت برانگیز این بازی واق گرایانه بودن و تاثیر پذیری هندلینگ بازی با توجه به تصادفات و یا آسیب به خودرو شما است. بخش های My Career و My Team توسط بخش جدید از بازی به نام Supercar که تحت عنوان اتومبیل های خاصی که تعداد محدودی هستند قابل دسترسی است.

هوش مصنوعی دیگر کاربران بازی یا همان AI ها که امروزه با واژه بات شناخته می شوند از نقاط قابل توجه این نسخه نسبت به سایر عناوین است که دسخوش تغییراتی شده است که تجربه بازی را برای کابران تازه وارد روان تر خواهد کرد.

بازی های کامپیوتر سال 2022

5) The Day Before

بازی The Day Before یک عنوان بقای MMO در جهان باز است که از گرافیکی ترین بازی های کامپیوتر محسوب می شود که در آمریکای مرگبار و پس از همه‌گیری اتفاق می‌افتد که توسط افراد آلوده گرسنه گوشت و بازماندگانی که یکدیگر را برای غذا، اسلحه و ماشین می‌کشند، تسخیر می‌شود. این بازی در تاریخ 1 مارچ 2023 منتشر خواهد شد و طی گفته طراحان و سازندگان آن انتظار می رود با عنوانی خیره کننده از لحظ گیمپلی و جلوه های گرافیکی سروکار داشته باشیم. در نگاه اول ما با عنوانی در سبک اکشن سوم شخص چند نفره زامبی محور سرکار داریم که این نکته خودش تلنگری به کمپانی سازنده این بازی است زیرا که عناوینی که با این عناصر پیش از این ساخته شده اند با بازخورد قابل قبولی مواجه نشده اند اما طی گفته نویسندگان و توسعه دهندگان بازی The Day Before این بازی قرار است گیمر ها و مخاطبین خود را با گیمپلی خیره کننده خود تحت تاثیر قرار دهد.

بازی های کامپیوتر سال 2022

6) Call of Duty: Modern Warfare 2

این نسخه جدید از سری بازی های محبوب Call of Duty شامل بیش از تعداد انگشت شمار تغییراتی است که برای افزایش جلوه های گرافیکی-بصری بازی ایجاد شده است و با وجود همه مشکلاتش از گرافیکی ترین بازی های کامپیوتری به حساب می آید. فیزیک جدید آب، شنا و فیزیک وسایل نقلیه تنها برخی از تغییرات ایجاد شده برای بهبود این نسخه هستند. همچنین فرنچایز Call of Duty همیشه دارای اسلحه‌ها و همچنین گیمپلی روان و جذاب بوده است.

این نسخه از بازی که با توجه به حضور شخصیت های قدیمی همچون Soap نسخه ریبوتی برای بازی MW2 سال 2009 محسوب می شود تمرکز دو چندانی روی جلوه های مخفی کاری کرده است. اما باید این نکته را در نظر داشته باشیم که در مراحل متعددی از بازی شما در موقعیت های یک به چنده نفره قرار خواهید گرفت که چاره ای جز گذراندن مرحله به صورت Stealth یا همان مخفی کاری نخواهید داشت.

بازی های کامپیوتر سال 2022

7) Ghostwire Tokyo

بازی Ghostwire Tokyo به خاطر تصویری که از شهر واقعی توکیو ارائه می‌کند متمایز است. بازیکنان به خیابان‌های پایتخت ژاپن می‌روند، کوچه‌های پرپیچ‌ و خم را دنبال می‌کنند و با مناظر تاریخی روبرو می‌شوند تا حقیقت ناپدید شدن‌های مرموز در توکیو را کشف کنند. اولین نکته ای که به محض آشنایی با بازی Ghostwire Tokyo متوجه آن خواهید شد سیستم مبارزه منحصر ب فرد این بازی است که بسیاری از گیمر ها نم توانند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند و آن را حوصله سر بر و خسته کننده بنامند. داستان منحصر به فرد بازی که سیستم مبارزاتی آن به طور معمول در کشتن ویزیتور ها خلاصه می شود و همچنین طراحی جذاب شخصیت های بازی از نکات قوت این عنوان به حساب می آید.

بازی های کامپیوتر سال 2022

8) Isonzo

جنگ جهانی اول (یا جنگ بزرگ همانطور که قبل از جنگ جهانی دوم نامیده می شد) معمولاً تحت الشعاع دنباله درخشان تر خود قرار می گیرد. ایسونزو به دنبال اصلاح آن است و عنوانی FPS را به جبهه ایتالیا می آورد. ایسونزو به رویکرد “واقع گرایانه” خود نسبت به نبردهای تاریخی جنگ جهانی اول تا دوم میپردازد و شامل مکان های آلپ و سلاح های جذاب که به شکلی واقع گرایانه طراحی شده اند است. وجود بخش آنلاین و چند نفره در این بازی و همانطور که پیش از این گفتیم جلوه های فوق العاده گرافیکی نقشه های بازی Isonzo از نکاتی است که هر گیمری را مجذوب و وادار به تجربه بازی خواهد کرد.

بازی های کامپیوتر سال 2022

9) The Callisto Protocol

هنگامی که در مورد واقع گرایی در بازی ها بحث می شود، اولین نکته ای که به ذهن گیمر ها و مخاطبین خطور می کند جلوه های بصری و گرافیک بازی ها است. به این ترتیب، حتی زمانی که محیط علمی تخیلی یا فانتزی است، می توانید یک بازی واقع گرایانه داشته باشید. این چیزی است که ما با پروتکل Callisto داریم. از همان ابتدا، توسعه دهندگان علاقه مند به ارائه یک تجربه همه جانبه بودند که به همان اندازه بتواند برای یک عنوان علمی تخیلی نیز کارآمد باشد. زمانی که استودیو محبوب Visceral games در سال 2017 به فعالیت خود خاتمه داد طرفداران سری بازی های های Dead Space منتظر احیای این مجموعه و یا انتشار نسخه ای مشابه عناوین شاهکار Dead Space بودند و در همین حین بود که یکی از توسعه دهندگان مرجع Dead Space یعنی Glen Schofield در استودیویی جداگانه دست به ساخت بازی The Callisto Protocol زد که بسیاری از مخاطبان را یادآورد عناوین خاطره انگیز Dead Space کند.

بازی های کامپیوتر سال 2022

10) Stalker 2

در این بازی گشت و گذار در منطقه وسیع تحت محافظت چرنوبیل پر از دشمنان خطرناک، ناهنجاری های مرگبار و تشعشعات خطرناک را تجربه می کنید. همانطور که به سمت قلب چرنوبیل می روید، از داستان حماسی خود پرده برداری کنید. انتخاب های خود را عاقلانه انجام دهید، زیرا آنها در نهایت سرنوشت شما را تعیین می کنند و در گیمپلی شما موثر اند. جلوه های بقا در بازی در بین هیولا های ناشناخته و همچنین وجود آیتم ها و امکانات شخصی سازی متعدد از نکات قابل توجهی است که تا کنون با توجه به تریلر های منتشر شده از بازی محبوب Stalker 2 در دست است.

بازی های کامپیوتر سال 2022

Gerelateerde berichten

One thought on “ ”

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *