کنسول بازی, معرفی محصول

بررسی کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Aegis Ti5

MSI MEG Aegis Ti5

شرکت Msi اولین شرکتی است که توانسته آخرین رده در سال 2020 از کامپیوتر های شخصی که به قابلیت گرافیک های Nvidia مجهز است معرفی کند. کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Aegis Ti5 یک محصول جدید از ساخته های یک فرد تایوانی بوده و از طراحی جدید، بروز و منحصر به فردی بهره می برد.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با اطلاعاتی در مورد این کامپیوتر گیمینگ آشنا کنیم.

قدرت و طراحی جدید کامپیوتر MSI MEG Aegis Ti5

کامپیوتر MSI MEG گیمینگ از یک سیستم رفع حرارت بهره می برد که شرکت Msi آن را برای این کامپیوتر طراحی کرده است. Cpu و Gpu و مادر برد از خطر داغ شدن در این سیستم در امان هستند زیرا این سیستم برای قسمت های مختلف خود از جمله: Cpu و Gpu و مادربرد از سیستم های خنک کننده مجزا استفاده می کند.

جدیدترین تکنولوژی های دنیای گیمینگ و بازی در سال 2021

جدا از امکانات سخت افزاری این کامپیوتر گیمینگ، طراحی و شکل ظاهری آن جلوه ای زیبا و قابل توجه به مخاطبان نشان می دهد و آن ها را به سمت تهیه و خرید این سیستم جذب می کند. شکل و طراحی این کامپیوتر به گونه ای است که کاربران در استفاده از آن احساس راحتی می کنند و کنترل بسیار آسان این کامپیوتر گیمینگ در اختیار آن هاست.

دکمه هایی که بر روی پنل جلویی این سیستم قرار دارد به کاربران قابلیت می دهد که آن ها به راحتی بتوانند بین حالت های عملکردی مختلف جابجا شوند.

LED کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Aegis Ti5

مانیتور این کامپیوتر گیمینگ چگونه است؟
LED کامپیوتر گیمینگ MSI MEG Aegis Ti5

نمایش گر این سیستم گیمینگ، LED بوده و شما می توانید به راحتی نور پردازی در صفحه را تنظیم کنید و بتوانید با نور مد نظر خودتان بازی ها را انجام دهید.

قابلیت تشخیص آب و هوا

امروزه به لطف رشد تکنولوژی در صنعت هوش مصنوعی، MSI MEG Aegis Ti5 به راحتی می تواند به کمک استفاده از سیستم هوش مصنوعی مکان کاربر را تشخیص داده و وضعیت آب و هوا را در LED خود نمایش دهد که این قابلیت هم از دیگر قابلیت های عالی و فوق العاده سیستم های گیمینگ محسوب می شود.

ارتباطات صوتی در کامپیوتر MSI MEG Aegi Ti5

این روز ها برای افراد بخصوص گیمرها ارتباطات صوتی در بازی ها از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است. آن ها می خواهند هنگام برقراری ارتباط اینترنتی در زمان بازی از نویز موجود در هوا رنج نبرند، اما هر سیستم موجود در گیمنت ها در هنگام برقراری ارتباط اینترنتی مشکل دارد. کامپیوتر MSI MEG Aegis Ti5 قابلیتی را با نام MSI Sound Tune برای کاربران و گیمر ها فراهم کرده است که بتوانند به راحتی هر چه تمام از بازی های اینترنتی خود بدون ذره ای نویز در صدا لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *