آموزش, ترفند, ترفند گوشی, نرم افزار

اضافه شدن ویژگی واقعیت افزوده در Google Map با استفاده از دوربین تلفن

واقعیت افزوده در google map

در کنار راه اندازی Android 11، گوگل ویژگی جدیدی به Live View ، یا حالت واقعیت افزوده در Google Map را برای جهت یابی اضافه کرده است که به شما کمک می کند دوستان خود را در AR پیدا کنید. اما حتی اگر نمی خواهید کسی را ببینید، می توانید به راحتی به حالت AR دسترسی پیدا کنید و خود را به هر مکانی هدایت کنید.

براساس مستندات پشتیبانی Google Maps Live View، این ویژگی در حال حاضر فقط در دستگاه های Android در دسترس است. با این حال، انتظار داریم که iOS نیز در نهایت این گزینه را دریافت کند. در ضمن، یک روش جایگزین برای دسترسی به این ویژگی AR در انتهای این مقاله وجود دارد.

مرحله اول. Google Map را آپدیت کنید.

اولین کار برای دستیابی به این ویژگی به روز رسانی کردن نرم افزار می باشد. از طریق Google Play می توانید App خود را به روزرسانی کنید.

به روز رسانی گوگل مپ

مرحله دوم. با استفاده از Live View مکان را ببینید.

هنگامی که برنامه مکان شما را شناسایی کرد، پوشش های AR شما را به سمت مقصد هدایت می کنند. آدرس و مسافت را با برچسب بالای یک ایستگاه AR مشاهده خواهید کرد. سپس می توانید “Start” را فشار دهید تا پیمایش AR به مکان شروع شود.


مرحله سوم. مکانی را پیدا کنید و بر روی گزینه Live View بزنید.

برای یافتن مقصد خود از نوار جستجو استفاده کنید، یا روی نمای نقشه خود روی یک مکان نزدیک ضربه بزنید. دستگاه های پشتیبانی شده نماد Live View (پین مکان در یک جعبه براکت) را در امتداد لبه سمت راست دقیقاً بالای دکمه مکان یابی می بینند. برای ورود به نمای دوربین و اسکن محیط اطراف خود از طریق دستورالعمل های روی صفحه، روی این نماد ضربه بزنید.

روش جایگزین: پیدا کردن مسیر (Android & IOS)

اگر از تلفنی استفاده می کنید که نماد Live View را روی نمای نقشه ندارد، برای دسترسی به این ویژگی باید وارد حالت ناوبری شوید.

مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه “Directions” ضربه بزنید. با این کار می توانید به صفحه جهت یابی قدیمی بروید. بر روی گزینه مسیرهای راه رفتن ضربه بزنید، در اینجا گزینه Live View را پیدا خواهید کرد. این کار شما را به مرحله 4 می رساند، به استثنای این که به جای مقصد نهایی، درخواست های AR برای مسیرهای مربوط به مکان خود را نیز مشاهده خواهید کرد.

گوگل مپ
تصویر 1
گوگل مپ
تصویر 2
واقعیت افزوده در Google Map
تصویر 3: واقعیت افزوده در Google Map

در صورت پیدا نکردن واقعیت افزوده در Google Map، این احتمال وجود دارد که گوشی شما از این ویژگی پشتیبانی نمی کند.

مطالعه بیشتر:
10 تا از بهترین برنامه های اشتراک گذاری مکان برای اندروید
8 مورد از بهترین برنامه های GPS آفلاین برای اندروید

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *