نرم افزار, ویندوز

نرم افزار های کاربردی کامپیوتر که بعد از نصب ویندوز به آن ها نیاز دارید!

نرم افزار کاربردی کامپیوتر

بعد از نصب ویندوز به مجموعه ای از برنامه های ضروری برای رفع نیازهای تان احتیاج دارید. ما در این مطلب بهترین نرم افزار های کاربردی و ضروری کامپیوتر بعد از نصب ویندوز را به شما معرفی کرده ایم.

10 نرم افزار کاربردی و ضروری کامپیوتر بعد از نصب ویندوز

1. نرم افزار امنیتی برای جلوگیری از نفوذ هکرها و تروجان ها به کامپیوتر

Loaris Trojan Remover یک نرم افزار کاربردی برای کامپیوتر است که می توانید توسط آن برنامه های مخرب را حذف کرده و تروجان ها را پاک کنید. کرم ها و ابزارهای تبلیغاتی توسط این برنامه پشتیبانی می شود و می توانید به پاکسازی آن ها بپردازید. شناسایی جاسوس افزارها و تروجان های مزاحم، از قابلیت های دیگر این برنامه است.

نرم افزار امنیتی برای جلوگیری از نفوذ هکرها و تروجان ها به کامپیوتر Loaris Trojan Remover

می توانید از استانداردها و الگوریتم های پیشرفته این برنامه بهره مند شوید. این برنامه به طور موثر می تواند عملیات شناسایی را انجام دهد و کارایی زیادی را برای شما داشته باشد. همواره دیگر برنامه ها در شناسایی تروجان ها موفق نیستند و این برنامه می تواند جایگزین مناسبی برای این منظور باشد؛ این برنامه می تواند تنظیمات خاصی را اعمال کند و عملیات فعال و غیرفعال کردن برخی از تنظیمات را داشته باشد.

2. بهترین برنامه کاربردی برای جستجو در اینترنت Google Chrome

گوگل کروم مرورگری با امنیت بالا می باشد که نسخه های جدید آن از شاخص های امنیتی بسیار مهمی برخوردار است. گوگل کروم از قابلیتی با نام مرور ناشناس (Incognito) بهره مند است که این قابلیت به کاربر اجازه می دهد با مرور در وب سایت ها هیچ رد پایی از خود به جای نگذارد. فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جستجو در سیستم زنده خواهند بود.

برنامه کاربردی برای جستجو در اینترنت Google Chrome

همچنین می توانید از سایر مرورگر های دیگر نیز استفاده کنید.

3. فضای ذخیره سازی ابری Google Drive

شرکت گوگل، به همه کاربران خود یک فضای ذخیره سازی آنلاین با ظرفیت 15 گیگابایت می دهد. استفاده از این فضا که گوگل درایو (Google Drive) نامیده می شود، ذخیره فایل ها در آن رایگان است.

فضای ذخیره سازی ابری Google Drive

شما می توانید با انتقال اطلاعات و فایل های مورد نظر خود به این فضای ذخیره سازی آنلاین، بدون نیاز به هیچ نرم افزاری و فقط با مراجعه به آدرس Drive.Google.Com و وارد شدن با حساب گوگل خود می توانید به این فضا دسترسی داشته باشید و از هر کجای دنیا و با هر وسیله ای که متصل شده اید (موبایل، تلبت، کامپیوتر) فایل های خود را دانلود و آپلود کنید و یا فایل های خود را به اشتراک گذاشته و امکان دانلود آن ها را به کاربران دیگر بدهید.

4. بهترین نرم افزار فشرده سازی

 WinRAR قوی ترین و فراگیر ترین نرم افزار کار با فایل های فشرده است که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد.

بهترین نرم افزار فشرده سازی WinRAR

با کمک قابلیت Self-Extract این نرم افزار می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید. تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

5. نرم افزار کاربردی مجموعه آفیس

Microsoft Office 2019 یک مجموعه اداری در برگیرنده نرم‌افزار های یکپارچه برای سیستم‌ عامل‌ های مایکروسافت ویندوز ساخته شده است. نسخه نهایی آفیس 2019 تفاوت چندانی با نسخه قبلی یعنی 2016 ندارد.

نرم افزار کاربردی مجموعه آفیس Microsoft Office 2019

مایکروسافت این مجموعه را به نحوی طراحی کرده که کاربر بتواند بهره وری بیشتر و همکاری سریع تری داشته باشد. در نسخه جدید، مایکروسافت به چند کاربر اجازه می دهد تا بصورت همزمان روی یک پروژه مشترک کار کنند.

6. نرم افزار فایل های پی دی اف

Adobe Reader نرم افزاری قدرتمند برای مطالعه کتاب های الکترونیک است. این نرم افزار برای مطالعه کتاب های الکترونیک، جزوه ها و پایان نامه ها با فرمت رایج pdf است. این فرمت قابلیت ویرایش اسناد و متن ها را از کاربر می گیرد و همین موضوع باعث شده این نرم افزار مورد توجه ناشران و نویسندگان قرار گیرد.

نرم افزار فایل های پی دی اف adobe reader

همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار Nitro PDF Reader فایل های PDF خود را مشاهده و ویرایش کنید و برای محافظت آن ها را رمزگذاری کنید.

7. محبوب ترین پخش کننده فایل های صوتی و تصویری

KMPlayer نرم افزاری حرفه ای می باشد که علاوه بر کارایی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها می باشد. نرم افزارهای زیادی در زمینه پخش فیلم وجود دارد. اما مهم ترین مشکلی که اکثر نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.

محبوب ترین پخش کننده فایل های صوتی و تصویری KMPlayer

همچنین می توانید پخش کننده های دیگر فایل های صوتی و تصویری را دانلود کنید.

8. برنامه های ویرایش تصویر

احتمالا به برنامه های ویرایش تصویر برای ویرایش عکس هایتان نیاز خواهید داشت. محبوب ترین و بهترین نرم افزار برای ویرایش تصویر فتوشاپ (Adobe Photoshop) است. اما بعضی ها به دنبال نرم افزارهایی با حجم کم برای ویرایش تصاویرشان هستند.

برنامه ویرایش تصویر Paint.NET

نرم افزار Paint.NET ابزار رایگان و مناسبی برای ویرایش تصاویر می باشد. این برنامه که می تواند جایگزین ساده و مناسبی برای برنامه های حرفه ای ویرایش تصاویری چون فتوشاپ باشد، امکانات خوبی را در اختیارتان خواهد گذاشت، ازجمله امکان لایه بندی تصاویر که از ویژگی های مهم فتوشاپ نیز محسوب می شود.

9. نرم افزار حذف برنامه های نصب شده

ویندوز قابلیت حذف کامل برنامه های نصب شده را ندارد. بعد از نصب بعضی از برنامه ها و بازی ها، فایل ها و پوشه های متعددی ایجاد می شوند. در هنگام پاکسازی این فایل ها و پوشه ها در محل نصب باقی می مانند و علاوه بر کاهش فضای ذخیره سازی، باعث کاهش سرعت ویندوز هم می شوند.

نرم افزار حذف برنامه های نصب شده Revo Uninstaller

Revo Uninstaller نرم افزار کاملا حرفه ای که قادر است تمامی برنامه های نصب شده روی سیستم را برای تمامی کاربران نمایش دهد. یکی از ویژگی های مفید نرم افزار Revo Uninstaller ، حذف سریع نرم افزار های مختلف است.

با مدیریت قسمت خود اجرایی ها، نه تنها می توانید برنامه های خود اجرا در هنگام شروع ویندوز را فعال یا غیر فعال کنید بلکه همچنین می توانید اطلاعات مختلفی در مورد اجزای گوناگون برنامه مانند ناشر، مسیر اجرا، جایی که ذخیره شده است، وضعیت برنامه که در حال اجراست یا نه و همچنین توضیح مختصری در مورد آن را ببینید.

10. نرم افزار پاکسازی و بهینه سازی ویندوز

Auslogics BoostSpeed نرم افزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است را رفع کند.

نرم افزار پاکسازی و بهینه سازی ویندوز  Auslogics BoostSpeed

نرم افزار Auslogics BoostSpeed می‌تواند در كوتاه‌ ترین زمان ممكن، سرعت بوت شدن كامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مروركردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تكانی رجیستری بپردازد و موجبات استحكام و پایداری بیشتر كامپیوتر را فراهم آورد، دیسک های كامپیوترتان را نظافت نماید تا حداكثر بازده سیستم به دست آید، این بهینه‌ ساز قدرتمند یک وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی كامپیوترتان محسوب می‌شود.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *