آموزش, ترفند کامپیوتر, سیستم عامل, ویندوز

نحوه ذخیره برگه های گوگل کروم

نحوه ذخیره برگه های گوگل کروم

در طول روز، با تعداد زیادی مقاله مواجه می شویم که می خواهیم آن ها را بخوانیم، چه برای کار، سرگرمی، تحصیل، تحقیق و یا هرگونه مطلب دیگری. با توجه به اینکه کارهای دیگری هم برای انجام دادن داریم، گاهی اوقات نمی توانیم همه این مقالات را در یک روز مرور کنیم، اما با این همه برگه که با این مقالات باز هستند، چه کار خواهیم کرد؟ بستن آن ها به این معنی است که شما مجبورید لینک های این مقالات را دوباره پیدا کنید و گاهی اوقات آنقدرها کارآمد نیست. خوشبختانه، یک روش سریع و آسان وجود دارد که می توانید با استفاده از آن این برگه ها را برای ذخیره کنید. در این مقاله نحوه ذخیره برگه های گوگل کروم را به شما آموزش خواهیم داد.

قدم به قدم با پیش میرویم:

ذخیره برگه های گوگل کروم

ذخیره برگه های گوگل کروم
  1. روی نوار عنوان Google Chrome کلیک راست کنید.
  2. بر روی Bookmark All Tabs کلیک کنید
  3. همچنین می توانید Ctrl + Shift + D را در ویندوز یا Cmd + Shift + D را در Mac فشار دهید تا همه برگه های باز را علامت گذاری کنید.
  4. سپس Google Chrome یک پوشه را ذخیره می کند که شامل تمام برگه های باز است و بعداً می توانید در اوقات فراغت خود آن را باز کنید.
  5. اگر می خواهید وب سایت های دیگری به پوشه اضافه کنید، می توانید آن را به روش عادی نشانه گذاری کنید و پوشه را برای ذخیره در آن انتخاب کنید.

نحوه باز کردن نشانک های ذخیره شده

نحوه باز کردن تب های ذخیره شده
  1. Ctrl + Shift + O را در ویندوز یا Cmd + Shift + O را در Mac فشار دهید تا مدیر نشانک ها باز شود.
  2. روی پوشه حاوی تمام برگه های ذخیره شده خود کلیک راست کنید.
  3. Open all bookmarks را کلیک کنید.

گفتاورد ubergizmo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *