آموزش, اندروید

نحوه دانلود نرم افزارهای پلی استور که برای ایران تحریم شده اند

دانلود نرم افزارهای پلی استور

روز به روز اپلکیشن های بسیار زیادی برای اندروید تولید می شود که شما می توانید به راحتی آن ها را از پلی استور دانلود کنید، اما خیلی از این نرم افزار ها در پلی استور برای ایران تحریم می باشند که شما را مجبور می کند آن ها را از سایت های داخلی دانلود کنید. با اینکه دانلود نرم افزار از سایت های داخلی بسیار آسان است اما مشکلی وجود دارد!!! شرکت های تولید کننده نرم افزار هر روزه آپدیت های متفاوتی برای اپلیکیشن ها ارائه می دهند و برای اینکه در سریع ترین زمان ممکن به اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشیم و هر روزه به راحتی آن ها را آپدیت کنیم بهترین روش استفاده از خود اپلیکیشن پلی استور می باشد. در این مقاله نحوه دانلود نرم افزارهای پلی استور که برای ایران تحریم می باشند را به شما آموزش میدهیم.

دانلود نرم افزارهای پلی استور بدون تحریم

برای اینکه تحریم را دور بزنیم و به راحتی اپلیکیشن ها را دانلود کنیم مراحل زیر را با ما دنبال کنید:

1.ابتدا باید بر روی تلفن همراه فیلترشکن مناسب را نصب کنید. با اینکه تعداد فیلترشکن ها برای اندروید بسیار زیاد است، خیلی از آن ها به درستی عمل نمی کنند. بنابراین به شما 3 فیلترشکن خوب را توصیه می کنیم :qucik vpn ، vpn master ، turbo vpn . که می توانید به آسانی از پلی استور دانلود کنید.

فیلترشکن های گوشی

2.در این مرحله گوشی تلفن را در حالت پرواز قرار دهید.

قرار دادن گوشی در حالت پرواز

3. از این مسیر setting > storage حافظه کش را پاک کنید.

4.در برخی گوشی ها ماننده مدل های جدید سامسونگ شما به بخش حافظه کش دسترسی ندارید، اما مشکلی نیست، ازاین مسیر Setting > app > manage apps حافظه کش نرم افزار google play store را پاک کنید.

پاک کردن حافظه کش اپلیکیشن google play store

5. اکنون گوشی را از حالت پرواز خارج کنید وفیلترشکن quick vpn را باز کنید و به سرور us west متصل شوید.

فیلترشکن quick vpn

6. اکنون شما به عنوان یه شهروند آمریکایی شناخته می شوید، اپلیکیشن پلی استور را باز کنید و بدون هیچ گونه تحریمی تمام نرم افزار ها برای شما قابل دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *