آموزش, سخت افزار

نحوه تمیز کردن هندزفری، هدفون

نحوه تمیز کردن هندزفری

این روزها بسیاری از افراد از هندزفری و هدست استفاده می کنند که به خاطر مشغله هایی که دارند و موارد مختلف این دستگاه ها دچار آلودگی و کثیفی می شوند. یکی از مهم ترین دغدغه هایی که این افراد دارند این است که این هدست و هدفون ها را تمیز کنند و از ایجاد باکتری روی آن ها جلوگیری کنند. این هدست و هدفون و هندزفری ها اگر به گونه ای کثیف و تمیز نشده استفاده شوند ممکن است باعث بیماری شود زیرا محل مناسبی برای رشد باکتری ها می باشد. نحوه تمیز کردن هندزفری در این مقاله قرار داده شده است. با ما همراه باشید.

نحوه تمیز کردن هندزفری

این روزها احتمالا احساس کرده اید که هندزفری ها را در همه جا می بینید، به این دلیل است که آن ها جزو محبوب ترین وسایل ارتباطی برای گوشی در بین مردم هستند. اما، مهمتر از همه این است که شما چگونه از هندزفری خود مراقبت می کنید. در اینجا نحوه تمیز کردن کامل هندزفری را به شما آموزش داده ایم تا به گوش های شما آسیبی وارد نشود.

نحوه تمیز کردن هندزفری

در این قسمت از مقاله به بررسی تمیز کردن انواع هندزفری ها می پردازیم. در اولین بخش باید دریچه‌ های خروج صدا یا کاپ هندزفری را تمیز کنید. شما می توانید این کار را از طریق یک خلال دندان یا مسواک انجام دهید.

شما می توانید با استفاده ازخلال دندان تمام محفظه های صدا را تمیز کنید. برای تمیز کردن این دریچه ها به این نکته دقت کنید که از اشیا فلزی و مداد استفاده نکنید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای شستن هندزفری آن را داخل آب یا الکل نگذارید به این دلیل که باعث آسیب دیدن آن شما می شود. بعد از تمیز کردن آن را با سشوار خشک نکنید و بگذارید کمی از تمیز کردن بگذرد و سپس استفاده کنید.  

تمیز کردن انواع هدست

این نوع هدفون ها نیاز به تمیز کردن دوره ای ویژه ای دارند تا چرم آن برای مدت زمان طولانی تری باقی بماند، آنها در مقایسه با هدفون های سبک گوش، دارای قسمت های مختلفی هستند.

مرحله 1: پد های گوش هدفون را جدا کنید.

مرحله 2: بدنه بیرونی هدفون را با پارچه ای کوچک آغشته به صابون و آب گرم یا تنها با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.

مرحله 3: سپس با پارچه، کاملا آن را خشک کنید.

نحوه تمیز کردن هدست و هدفون

پاک کردن پدهای گوش هدفون و هدست

مرحله 1: یک پارچه کوچک را با آب یا صابون مرطوب کنید.

مرحله 2: قسمت بیرونی پدهای گوش را به آرامی پاک کنید.

مرحله 3: با استفاده از یک پنبه، بعد از خیساندن آن در الکل، شکاف های پد گوش را پاک کنید.

مرحله 4: مقداری الکل را روی سطح آن بریزید و به آرامی تمیز کنید تا باکتری هایی که در پد های گوشی زندگی می کنند از بین بروند.

مرحله 5: آنها را روی پارچه یا حوله، قرار دهید. قبل از استفاده مجدد از آن ها، هر دو پد گوش را کاملا خشک کنید.

فروشگاه تک یک

فروشگاه آنلاین تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *