آموزش, سخت افزار, مجله تکنولوژی

مقایسه دستگاه ماینر آماده و اسمبل شده

ماینر آماده و اسمبل شده.

امروزه استخراج رمز ارز های دیجیتال سرمایه گذاران و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است و از آنجا که دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در مقایسه با سیستم های سنتی کاملاً متفاوت عمل می کنند، این سوال مطرح می شود – آیا باید ماینر آماده بخرید یا بهتر است خودتان آن را بسازید؟ در این مقاله به بررسی مزایا و معایب خرید یک ماینر آماده و اسمبل شده می پردازیم.

امیدواریم اطلاعات ارائه شده در اینجا، به شما در انتخاب بهترین روش و آغاز استخراج ارزهای رمزنگاری شده کمک کند. به خواندن مطلب ادامه دهید و با ما همراه باشید.

مقایسه سایر شرایط ماینر آماده و اسمبل شده

بحث قدیمی ساخت یا خرید در دنیای کامپیوتر، چیز جدیدی نیست و همانطور که می دانید، خرید و ساخت هر چیزی می تواند دارای نقاط قوت و ضعف باشد. در این بخش به بررسی نقاط قوت و ضعف ماینر آماده و اسمبل شده می پردازیم. با ما همراه باشید.

1. نقاط قوت ماینر آماده

سایر ویژگی های ماینر آماده:

  • استفاده از ماینر آماده، بسیار سریع تر و راحت تر است. زیرا، در زمان تهیه آن نیاز به تحقیقات گسترده ندارید. تنها تحقیقاتی که لازم است، انجام دهید. این است که تعیین کنید، کدام ارز رمزنگاری شده را استخراج کنید و چه کارت های گرافیکی برای استخراج آن مناسب است.
  • همچنین، نیازی به بررسی سازگاری اجزای فردی یا بررسی سایر موارد نیست. زیرا، بسیاری از دکل های از پیش ساخته شده حتی شامل نرم افزارهای ماینینگ لازم برای شروع به کار هستند.
  • پس می توانید بدون فوت وقت، به سایت بروید و یک دکل با کارت های گرافیکی فوق الذکر خریداری کنید.
در زمان تهیه آن نیاز به تحقیقات گسترده ندارید.
ماینر آماده.

2- نقاط ضعف ماینر آماده

در این بخش به نقاط ضعف ماینر های از پیش ساخته شده می پردازیم که شامل:

1. هزینه های گزاف:

  • بیشتر دکل هایی که در سایر خرده فروشان آنلاین پیدا خواهید کرد، بسیار گران تر از ماینری است که بخواهید به صورت سفارشی خودتان بسازید. البته ناگفته نماند، خرید یک دکل از پیش ساخته ممکن است در مقابل یک ماینر سفارشی که خودتان بسازید، آسان و جذاب باشد. اما، اگر خودتان اقدام به ساخت ماینر کنید، می توانید پول بسیار بیشتری را ذخیره کنید. زیرا، هیچ هزینه اضافی به جز هزینه قطعات و حمل و نقل وجود ندارد. بنابراین، سودآوری عاملی است که سرمایه گذاران را از خرید ماینر آماده منصرف می کند.

نکته: از آنجا که فروشنده می داند که خدماتی را ارائه می دهد که بسیاری از مشتریان مایل به انجام آن نیستند. بنابراین، هزینه ماینر های از پیش ساخته شده به طور قابل توجهی افزایش می یابد. البته، گاهی اوقات ممکن است با یک معامله خوب در یک دکل برخورد کنید. اما، این یک استثنا است و یک قاعده نیست.

2. عدم انعطاف پذیری:

تنها انتخابی که شما در اختیار دارید این است که چقدر پول حاضرید هزینه کنید و به چه سیستم کلی نیاز دارید. بنابراین، ممکن است در انتخاب و تعویض برخی قطعات، حق انتخاب نداشته باشید. زیرا؛

  • همه سازندگان در هنگام خرید ماینرهای آماده در قسمت های جداگانه به شما حق انتخاب نمی دهند. به این علت که همه چیز به هم پیوسته است. تنها، برخی از سازندگان انتخاب هایی را در برخی قسمت ها ارائه می دهند. اما، این امر غیر معمول است و اغلب می تواند گران باشد.
  • همچنین، فروشندگان اغلب ضمانت نامه های خود را ارائه نمی دهند. این بدان معناست که اجزای جداگانه ممکن است تحت ضمانت نباشند یا بسته به مدت زمانی که فروشنده آن ها را خریداری کرده است، دوره های گارانتی بسیار کمتری داشته باشند.

1- نقاط قوت ماینر اسمبل شده

به طور کلی، مهم است که درباره نقاط قوت و ضعف ماینرهای آماده و اسمبل شده اطلاعات دقیقی داشته باشید. زیرا، ایجاد دکل برای سرگرمی نیست. بلکه، یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود و برای بیشتر افراد سود دهی، هدف اصلی است.

یک دکل اسمبل شده، برای شما انعطاف پذیری بیشتری در هزینه و عملکرد فراهم می کند (بدون کاهش عملکرد موجب صرفه جویی در هزینه می شود). در نتیجه، می توانید قطعات مورد استفاده را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. بنابراین، بیشترین علتی که سرمایه گذاران ترغیب به ساخت ماینر می شوند، انعطاف پذیری و صرفه جویی در هزینه ها می باشد. در نتیجه تا زمانی که وقت آزاد دارید، ساختن یک دکل از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد.

دلایلی که می تواند در انعطاف پذیری و کاهش هزینه ها موثر باشد، شامل:

  1. شما می توانید برخی تجهیزات را از اجزای استفاده شده انتخاب کنید.
  2. می توانید با توجه به نیاز خود یک منبع تغذیه قوی انتخاب کنید.
  3. اگر به CPU خیلی قدرتمند احتیاج ندارید؟ آن را تعویض نکنید.
  4. یا این که اگر خواستید در فرصت بعدی، کارت گرافیک اضافی را اضافه کنید؟
  5. همچنین، قطعات جداگانه اغلب دارای ضمانت نامه های خاص خود هستند، که امکان تعویض آسانتر و قابلیت اطمینان بیشتر را فراهم می کند.

همچنین، ساخت ماینر باعث بازگشت سرمایه و سوددهی سریع شما می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ساخت دستگاه ماینر به پست ما در همین وبلاگ مراجعه کنید.

انعطاف پذیری در انتخاب قطعات.

2- نقاط ضعف ماینر اسمبل شده

سایر نقاط ضعف ماینر اسمبل شده:

  • برای ساخت یک دکل ماینینگ، باید زمان زیادی را صرف تحقیق کنید تا بدانید بسته به نوع ارز رمز پایه ای که می خواهید استخراج کنید، کدام قطعات بهتر است؟!
  • همچنین، شما باید برای سفارش تجهیزات لازم وقت بگذارید.
  • پس از رسیدن قطعات، باید قطعات را به صورت جداگانه حمل کنید و هر کدام را در مکان مورد نظر نصب کنید. بنابراین، ممکن است زمان زیادی (بسته به سطح تخصص شما) طول بکشد تا عملاً دکل معدن ساخته شود.
  • پس از نصب قطعات، نرم افزارهای لازم برای استخراج نصب می شود که ممکن است در این قسمت با اشکالات زیادی روبه رو شوید. بنابراین، لازم است تا اقدامات لازم (عیب یابی) برای اطمینان از عملکرد آن انجام شود. داشتن تخصص فنی واقعاً مفید است. زیرا، رفع اشکالات زمان بر است.
عیب یابی برای اطمینان از عملکرد ماینر.

نکته: بر هیچ کس پوشیده نیست که ساخت یک دکل می تواند بسیار وقت گیر و دشوار باشد. همچنین، زمان صرف شده و میزان سختی کار بستگی زیادی به سابقه و تسلط شما در کامپیوتر (نرم افزار و سخت افزار) دارد. بنابراین، اگر در این زمینه، سابقه فنی ندارید، می توانید آن را از یک منبع آنلاین خریداری کنید (نگران نباشید، تا زمانی که فروشنده قانونی است، نگرانی خاصی وجود ندارد).

سخن آخر درباره ماینر آماده و اسمبل شده

هرچند تصمیم برای خرید و یا ساخت یک ماینر می توانید بسیار دشوار باشد. اما، شما می توانید با توجه به آنچه در قسمت های بالا گفته شد، تصمیم بگیرید. در این بخش نکات مهم را به طور خلاصه یادآوری می کنیم. این شامل:

  1. ماینر از پیش ساخته یا آماده انتخابی سریع تر و آسان تر است. اما، معمولاً گران تر است. این گزینه، احتمالاً برای افرادی که وقت ندارند یا اطلاعات کمی در زمینه سخت افزار و نرم افزار رایانه دارند، مناسب است.
  2. ماینر سفارشی، برای کسانی که بیشتر نگران میزان سود هستند، مناسب تر است. زیرا، نسبت قیمت و عملکرد ساخت ماینر باعث صرفه جویی در هزینه های زیادی می شود و منجر به سود سریع تر از یک سیستم از پیش ساخته معادل می شود. اما، در هنگام انتخاب و خرید قطعات دقت کافی داشته باشید.
ماینر اسمبل شده.

نکته: از آنجا که سودآوری مهمترین جنبه سرمایه گذاری در سیستم معدن است، توصیه می کنم از مسیر سفارشی استفاده کنید.

منبع: https://twooxen.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *