مجله تکنولوژی

نحوه قرار دادن ویدیو در پروفایل تلگرام

ویدیو پروفایل تلگرام

تلگرام هم اکنون در بین 10 برنامه پرکاربرد جهان قرار دارد. در میان انبوه اپلیکیشن های پیام رسانی که این روز ها در موبایل ها می بینیم، شکی نیست که تلگرام یکی از محبوب ترین آن هاست. این اپلیکیشن به صورت کراس پلتفرم در اختیار کاربران موبایل قرار گرفت و به خاطر امکاناتی منحصر به فرد در مدت زمانی کوتاه توانست به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در دنیا تبدیل شود. تا پیش از تلگرام، وایبر پر طرفدار ترین اپلیکیشن پیام رسانی در میان ایرانی ها محسوب می شد. اما مشکلات و اختلالاتی که برای آن به وجود آمد موجب شد که کاربران این اپلیکیشن ارتباطی به سوی گزینه بهتر مهاجرت کنند؛ اپلیکیشنی که هم در سرعت پیام رسانی مثال زدنی است و هم از لحاظ امنیت و حفظ حریم شخصی بالاتر از رقبای قدیمی تر خود قرار گرفته است. به روزرسانی جدید تلگرام ویژگی های جالبی مانند قرار دادن ویدیو به عنوان پروفایل، اشتراک گذاری فایل 2 گیگابایتی، بهبود یافتن ویژگی People Nearby و موارد دیگری را ارائه داده است که ویژگی ویدیو پروفایل تلگرام را به شما معرفی می کنیم.

قرار دادن ویدیو به عنوان پروفایل

با کمک ویژگی ویدیو پروفایل تلگرام می توانید به جای تصویر، ویدیو تهیه کنید و آن را به عنوان نمایه خود قرار دهید و همچنین می توانید بر روی ویدیو و عکس های خود افکت گذاری کنید و با ضربه زدن بر روی “Set as main”، دوباره به عکس یا ویدیوی پروفایل قبلی برگردید.

ویژگی Soften Skin

با کمک ویژگی Soften Skin، هر عکس ویدیویی را که ضبط می کنید، می توانید تغییرات زیبایی را لحاظ کنید، به ویدیو زیر توجه کنید.

منبع : telegram

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *