مجله تکنولوژی

کمپانی ریزر، از RAZER NAGA: LEFT-HANDED EDITION ماوس ویژه گیمر های چپ دست رونمایی کرد!

شرکت Razer به تازگی نسخه جدیدی از ماوس های حرفه ای و گیمینگ Naga را معرفی کرده که به صورت ویژه برای استفاده توسط گیمرهای چپ دست بهینه سازی شده است.

این ماوس جدید که با عنوان Naga Left-Handed Edition معرفی شده طراحی آن به گونه ای است که تنها برای افراد و گیمر های چپ دست مورد استفاده قرار می گیرد. در سمت راست این ماوس مجموعه ای از دکمه ها وجود دارند که شامل 12 دکمه اختصاصی می باشند و کاربران و گیمر های چپ دست می توانند با استفاده از انگشت شصت خود توسط آن ها دستور های مختلفی را انجام دهند.

شرکت سازنده اعلام کرده است که این دکمه ها می توانند مجموعه ای از فرمان ها را هم دریافت کنند و به برنامه ها و بازی های گوناگون منتقل کنند. این نسخه از ماوس Naga در مجموع دارای 20 دکمه قابل برنامه ریزی است.

شرکت Razer اعلام کرده است که تولید ماوس برای افراد چپ دست دارای فرآیند یپیچیده و گران قیمت است. زیرا برای این کار باید دستگاه های تولید کننده تغییرات اساسی متحمل شوند.

این شرکت اعلام کرده است که این نسخه از ماوس Naga قرار بود در سال گذشته میلادی تولید وعرضه شود، اما به دلیل تقاضای ناچیز بازار از تولید آن صرف نظر شد.

بیشتر بخوانید…

قابلیت های ماوس RAZER NAGA: LEFT-HANDED EDITION

از میان قابلیت های این ماوس می توان به سنسور اپتیکی و قدرتمند Focus+ اشاره کرد که دارای 99.6 درصد دقت در وضوح است و حساسیت 20 هزار Dpi را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این ماوس دارای قابلیت های دیگری مانند Smart Tracking نیز هست. این قابلیت سبب می شود که ماوس به صورت خودکار پس از قرا رگرفتن روی یک سطح جدید کالیبره شود.

مانند بسیاری از دیگر محصولات این شرکت، این ماوس نیز از یک کابل 7 فوتی USB به منظور ارتباط با سیستم های خانگی استفاده می کند. کلید های مکانیکی قدرتمند با تضمین استحکام 50 میلیون کلیک و حافظه داخلی به منظور ذخیره سازی حداکثر 5 تنظیم مختلف، از دیگر ویژگی ها و قابلیت های مهم این محصول است.

فروشگاه تک یک

فروشگاه آنلاین تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *