مجله تکنولوژی

شیائومی دوربین مخفی سلفی زیرنمایشگر را ارائه می دهد!

گوشی هوشمند شیاومی با دوربین مخفی سلفی

گوشی هوشمند شیائومی با دوربین مخفی سلفی زیرنمایشگر بعد از یک مرحله طولانی توسعه، آماده ارائه به بازار شده است. چندین تولید کننده در حال کار بر روی یک راه حل برای از بین بردن شکاف ها و سوراخ های کوچک بر روی صفحه نمایش گوشی های هوشمند هستند. ZTE همچنین می خواهد در سپتامبر 2020 یک محصول نهایی برای فناوری خود در این زمینه ارائه دهد.

متخصص فناوری Ice Universe ویدئویی را در توییتر منتشر کرد که در آن شاهد دو نسخه از Xiaomi Mi 10 Ultra هستیم. یک مدل دارای برش برای دوربین سلفی است.

نمایشگر دیگر بدون هیچ گونه وقفه ای است. طبق توییت، این تصاویر رسمی از سازنده چینی تلفن های هوشمند است. قرار است تولید انبوه دوربین مخفی سلفی شیائومی در بهار سال 2021 آغاز شود.

دوربین مخفی زیرنمایشگر شیاومی

اصل دوربین های مخفی در گوشی های هوشمند موضوع جدیدی نیست. OnePlus Concept One که در پشت گوشی نیز هیچ دوربین قابل مشاهده ای را نشان نمی دهد. اما به محض شروع برنامه دوربین قابل مشاهده می شود.

گوشی هوشمند شیاومی با دوربین مخفی سلفی :  OnePlus Concept One

برای این منظور، تولیدکنندگان از شیشه ای الکتروکرومیک استفاده می کنند، فناوری که توسط تولید کنندگان شیشه برای نما یا تولید کنندگان اتومبیل برای کم نور شدن خودکار آینه دید عقب نیز استفاده می شود.

اوپو نیز با انتشار ویدئویی در حساب توئیتر خود، نمونه ای از اولین گوشی مجهز به دوربین مخفی زیرنمایشگر از کمپانی شیائومی را به‌ نمایش گذاشته است.

هر چند جزئیاتی در رابطه با این پیش ‌نمونه منتشر نشده است؛‌ اما در این ویدئو گوشی هوشمندی را می‌ بینیم که فاقد هرگونه بریدگی نمایشگر یا قطعات مکانیکی است ولی می ‌تواند تصویری از صحنه‌ی مقابل را نشان دهد. بنابراین رقابت برای اولین تلفن قابل فروش با دوربین نامرئی همچنان مهیج باقی مانده است.

منبع : nextpit

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *