آموزش, مجله تکنولوژی, معرفی محصول

راهنمای خرید سیستم اداری (معرفی سیستم های برتر 2021)

خرید سیستم اداری

انتخاب و خرید بهترین سیستم رایانه تجاری-اداری، برای اهداف خاص شما کار ساده ای نیست و فاکتور های مختلفی را باید در نظر گرفت. برای کمک به شما، این راهنما خلاصه ای از بهترین رایانه های رومیزی تجاری را که پول می تواند خریداری کند ارائه می دهد. لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند از ابزار های ضروری کسب و کار هستند و هر ساله قدرتمند تر و دارای ویژگی های غنی تر می شوند. گرچه برای افرادی که برای کار زیاد سفر می کنند خوب است، اما نمی توانند برای بهترین کار ها با بهترین رایانه های تجاری رقابت کنند. اگر گرافیست هستید و قصد تهیه یک مانیتور حرفه ای مناسب طراحی گرافیک دارید، بهتر است، برترین پیشنهادات ما را نیز بررسی کنید.

برای شروع، رایانه های رومیزی بسیار قدرتمند تر از بهترین لپ تاپ های تجاری هستند و ارزان تر هم هستند. همچنین، مگر اینکه شما یک رایانه All-in-one بخرید، باز کردن و ارتقاء این رایانه های تجاری نسبتاً آسان است، و آن ها را نسبت به لپ تاپ ها یا تلفن های هوشمند بسیار مقاوم تر می کند. اگر قصد خرید سیستم خانگی دارید می توانید از مقاله دیگر ما در وبلاگ تک یک، راهنمایی بگیرید.

با داشتن بینش مو اطلاعات درست تصمیم گیری در مورد خرید بهترین سیستم های اداری، در دفتر کار شما یک تصمیم مالی عاقلانه می شود. ما همچنین بهترین رایانه های All-in-one را در این پست لیست کرده ایم. این دستگاه ها مانند iMac نمادین اپل دارای اجزای محاسباتی هستند که در یک صفحه نمایش تعبیه شده اند. گرچه این بدان معناست که به راحتی قابل ارتقا نیستند، اما نسبت به PC های سنتی، نصب راحت تری دارند. رایانه های All-in-one، فضای کمتری از سطح میز کار را اشغال می کنند و همچنین فوق العاده به نظر می رسند. زیبایی ممکن است در خرید رایانه، ملاک اصلی شما نباشد، اما باعث می شود تقریباً هر دفتر یا استودیویی تمیز و مدرن به نظر برسد.

7 رایانه برتر اداری

برای کمک به جستجو و خرید سیستم ایده آل اداری برای مشاغل شما، در اینجا 10 تا از برترین PC های رومیزی تجاری در بازار را مشاهده می کنید.

Dell OptiPlex 3050 Micro

Dell OptiPlex 3050 Micro
Dell OptiPlex 3050 Micro

مشخصات فنی:

CPUنسل هفتم Intel Core i3-7100T
گرافیکIntel HD Graphics
RAM4GB
ذخیره سازی500GB HDD
قابلیت اتصالGigabit Ethernet
ابعاد (W x D x H)18.2 x 3.6 x 17.8 cm

مزایا:

  • انعطاف پذیر
  • طراحی باریک

Dell در بین رایانه های تجاری، نامی کاملاً شناخته شده و مورد احترام است، بنابراین می توانید هنگام خرید سیستم اداری از Dell اطمینان حاصل کنید که دستگاهی خوش ساخت و پشتیبانی شده است. Dell OptiPlex 3050 Micro مشخصات پایه بسیار خوبی را ارائه می دهد که می تواند متناسب با نیاز های شما و با قیمت بسیار جذاب ارائه شود.

iMac (27-inch, 2020)

iMac (27-inch, 2020)
iMac (27-inch, 2020)

مشخصات فنی:

CPUنسل دهم اینتل Core i5 – i9
گرافیکAMD Radeon Pro 5300 – Radeon Pro 5700 XT
RAM8GB – 128GB 2666MHz DDR4
صفحه نمایش27-inch (diagonal) 5120 x 2880 Retina 5K display
ذخیره سازی256GB – 8TB SSD

مزایا:

  • فضای داخلی توسعه یافته
  • می توان پیکربندی کرد تا بسیار قدرتمند باشد

معایب:

  • طراحی آن در حال قدیمی شدن است

از نظر مشخصات، این مدل با برخی پیشرفت های چشمگیر، همچنین وب کم و میکروفون های خود را برای به روزرسانی عالی ارتقا می دهد. این روز ها افراد زیادی در خانه کار می کنند و به نظر می رسد این بهترین گزینه از رایانه های All-in-one برای خرید سیستم اداری است، بدون اینکه مجبور شوید فضای قابل توجهی در منطقه فعلی خود ایجاد کنید. مطمئناً، طراحی کلی آن تا حدی تغییر نیافته است، که باعث می شود کمی خسته کننده، به نظر برسد. اما اگر قدرت در بالای لیست شما باشد، این بهترین رایانه تجاری برای شما است.

Microsoft Surface Studio

Microsoft Surface Studio
Microsoft Surface Studio

مشخصات فنی:

CPUIntel Core i7-6820HQ
گرافیکNvidia GeForce GTX 980M
RAM32GB
ذخیره سازی2TB SSD
قابلیت اتصالGigabit Ethernet
ابعاد (W x D x H) 25 x 22 x 3.22 cm

مزایا:

  • به طور یکپارچه در حالت های مختلف قرار می گیرد
  • بهترین و بزرگترین صفحه نقاشی دیجیتال

معایب:

  • قیمت زیاد

اگر به دنبال خرید یک سیستم اداری All-in-one، فوق العاده قدرتمند و در عین حال شیک هستید که توسط اپل ساخته نشده باشد، Surface Studio مایکروسافت، مناسب شما خواهد بود. قیمت آن زیاد است، اما برای کیفیت ساخت و عملکرد، دیگر نمی خواهید بیشتر جستجو کنید.

Apple iMac Pro

Apple iMac Pro
Apple iMac Pro

مشخصات فنی:

CPU Intel Xeon W
گرافیکAMD Vega 56, Vega 64
RAM32GB, 64GB
ذخیره سازی1TB ssD
قابلیت اتصالEthernet, 802.11ac Wi-Fi
ابعاد (W x D x H)65 x 20.3 x 51.6cm

مزایا:

  • قدرتمند ترین مک تاکنون
  • طراحی عالی

معایب:

  • قیمت بالا

این یک محصول کاملاً قدرتمند با تکنولوژی پیشرفته و انتخاب پردازنده های قدرتمند Intel Xeon W، کیسه های رم و قدرت پردازش گرافیکی سنگین است. همه این ها در یک طراحی نمادین اپل است. اگر بودجه لازم برای آن را داشته باشید، iMac Pro یکی از بهترین گزینه ها برای خرید سیستم اداری یا رایانه های شخصی است.

Apple Mac mini

Apple Mac mini
Apple Mac mini

مشخصات فنی:

CPU Intel Core i5
گرافیکIntel HD Graphics 5000
RAM4GB
ذخیره سازی500GB HDD
قابلیت اتصالGigabit Ethernet, 802.11ac Wi-Fi
ابعاد (W x D x H)3.6 x 20 x 20cm

مزایا:

  • برنامه های بهره وری همراه

معایب:

  • RAM قابل ارتقا توسط کاربر نیست

Dell Optiplex 3020

Dell Optiplex 3020
Dell Optiplex 3020

مشخصات فنی:

CPUIntel Core i3 4160
گرافیکIntel HD Graphics 4400
RAM4GB
ذخیره سازی500GB HDD
قابلیت اتصالGigabit Ethernet
ابعاد (W x D x H)9 x 31 x 29cm

مزایا:

  • به صورت معقولانه قیمت گذاری شده است.
  • قابلیت توسعه پذیری زیادی را ارائه می دهد.

معایب:

  • فضای زیادی اشغال می کند.

اگر شما به خرید یک سیستم PC اداری قوی نیاز دارید که روز به روز بهتر کار کند، Dell Optiplex باید توجه شما را جلب کند. Dell Optiplex 3020، با ویندوز 7 پرو 64 بیتی همراه با یک نسخه رایگان ویندوز 10 پرو ارائه می شود. این سیستم دارای همه چیز هایی است که شما برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز دارید، در حالی که با پیشرفت همچنان قابل توسعه است.

HP Elite Slice for Meeting Rooms

HP Elite Slice for Meeting Rooms
HP Elite Slice for Meeting Rooms

مشخصات فنی:

CPUIntel Core i5-6500T
گرافیکIntel HD Graphics
RAM8GB
ذخیره سازی256GB SSD
قابلیت اتصالGigabit Ethernet
ابعاد (W x D x H)16.5 x 3.5 x 16.5 cm

مزایا:

  • فاکتور فرم کوچک
  • قابلیت تماس کنفرانسی

معایب:

  • قیمت بالا
  • برای هر کاری نمی توان استفاده کرد

HP Elite Slice for Meeting Rooms اثبات می کند که دسکتاپ های تجاری نباید بزرگ و حجیم باشند. این دستگاه ساده و در عین حال قدرتمند دارای فاکتور کمی است که باعث می شود برای خرید سیستم اداری، مناسب، داشته باشد و با وجود میکروفن های دوتایی، لغو نویز HP و نرم افزار کنفرانس تخصصی، آن را به وسیله ای مناسب برای برگزاری جلسات تبدیل می کند.

انواع رایانه های دسکتاپ

PC تجاری، در یک باکس مینی تاور قرار دارد که احتمالاً بهتر است در زیر میز کار یا کنار آن قرار گیرد. اما اگر میز یا جایگاه قرارگیریسیستم، در سطح بالایی قرار داشته باشد، خرید یک سیستم اداری کوچک تر، انتخاب بهتری خواهد بود. به عنوان مثال، دل(DELL) مدل های Optiplex خود را در اندازه های مینی تاور، دسک تاپ “نازک” و “کم حجم” با فاکتور های کوچک ارائه می دهد، هر مدل قدرت محاسباتی یکسانی را ارائه می دهد اما در یک مورد متفاوت.

سه قالب دیگر که محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند عبارتند از:

  1. All-in-one، به صورت مخفف AIO شناخته می شود، که مانیتور را با واحد پایه ترکیب می کند. در رابطه با اجزای کم مصرف، پایین آمدن قیمت پانل های LCD و فراگیر بودن قابلیت لمس، AIO را به گزینه ای محبوب برای مشاغل تبدیل کرده است. رایانه شخصی All-in-one، صفحه کاملاً شبیه صفحه نمایش LCD کمی بزرگتر از حد معمول است که شامل پردازنده، هارد دیسک و حافظه داخلی در محفظه صفحه است. نتیجه نهایی یک کامپیوتر رومیزی بسیار زیبا و بدون درهم و برهمی است.
  2. Ultra-small form factors، که به عنوان net top یا mini PC شناخته می شوند، بسیاری از طرح های خود (و اجزا) را از لپ تاپ ها، ایده می گیرند. آن ها در اصل لپ تاپ هایی هستند که صفحه نمایش، وسایل جانبی ورودی و باتری ندارند.
  3. دانگل های HDMI، که از تلفن های هوشمند الهام گرفته شده اند. این ها معمولاً برای علامت گذاری یا نمایش در بازار ها استفاده می شوند. آن ها معمولاً برای اکثر وظایف به اندازه کافی قدرت ندارند.

منبع: techradar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *