آموزش, ترفند, ترفند کامپیوتر, نرم افزار

حذف رمز عبور از فایل فشرده (Zip) بدون دانستن رمز

حذف رمز عبور از فایل فشرده

در این مقاله به شما نحوه حذف رمز عبور از فایل فشرده را می آموزیم. تنها راه برای انجام این کار بارگیری برنامه ای است که می تواند رمز عبور شما را حذف کند، هرچند تکمیل مراحل رمز عبور ممکن است چند روز طول بکشد.

آماده سازی برای حذف رمز عبور

  1. پذیرفتن خطر.

    شما باید برنامه ای را بارگیری کنید که بتواند رمزعبور پوشه ZIP را حدس بزند. قبل از انجام این کار، توجه داشته باشید که این امر می تواند رایانه شما را به ویروس آلوده کند. قبل از ادامه، روش های مرور ایمن را بررسی کرده و نرم افزار آنتی ویروس را نصب کنید.
    اکثر نسخه های آزمایشی رایگان فقط رمزهای عبور کوتاه را خراب می کنند. اگر برنامه ای که در اینجا ذکر نشده است، کرک نامحدود را به صورت رایگان ارائه می دهد، از بارگیری آن خودداری کنید زیرا ممکن است بدافزار باشد.نرم افزار my norton

  2. انتظار داشته باشید که این روند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد.

    برای حدس زدن ساده ترین رمزهای عبور، اکثر برنامه های رمز شکن چندین ساعت به طول می انجامد. واقع بینانه، شما می توانید انتظار داشته باشید که این روند چند روز طول بکشد.
    هیچ راهی برای حدس زدن معمول رمز ورود در عرض چند دقیقه وجود ندارد. هر سرویسی که ادعای چنین کاری را داشته باشد به احتمال زیاد بدافزار است.زمان

  3. برنامه های پس زمینه را ببندید.

    شما تا حد ممکن به سرعت پردازنده رایانه خود نیاز دارید، بنابراین هر برنامه پردازشی سنگینی مانند فتوشاپ، بازی های ویدیویی، پخش کننده های صوتی و تصویری و غیره را ببندید.
    حتی با داشتن حداکثر سرعت پردازش رایانه شما برای شکستن رمز عبور پوشه ZIP، این روند هنوز هم می تواند روزها طول بکشد.بستن برنامه های اضافه

  4. پوشه ZIP خود را روی دسکتاپ قرار دهید.

    دسکتاپ مکانی است که در رایانه شما به راحتی قابل دسترسی است، بنابراین قبل از اقدام به شکستن رمز ورود، پوشه ZIP را روی دسکتاپ بکشید.
    همچنین می توانید پوشه ZIP را با انتخاب پوشه، فشردن Ctrl + C (Windows) یا ⌘ Command + C (Mac) ، رفتن به دسکتاپ و فشار دادن Ctrl + V یا ⌘ Command + V ، کپی و پیست کنید.
    اگر پوشه ZIP در مورد تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا رایانه لوحی است، قبل از ادامه کار پوشه را به رایانه منتقل کنید.دسکتاپ کامپیوتر

حذف رمز عبور از فایل فشرده کاری راحت و ساده نیست و امکان ویروسی شدن سیستم بسیار زیاد است، در این مقاله تنها به یکی از این راه ها اشاره کردیم اما راه های متعدد دیگری برای این کار نیز وجود دارد.

منبع: WikiHow

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *