آموزش, ترفند گوشی, نرم افزار

آموزش حذف تبلیغات شیریت (SHAREit)

حذف تبلیغات شیریت

در این مقاله قصد داریم نحوه حذف تبلیغات شیریت (SHAREit) را به شما آموزش دهیم. SHAREit یک برنامه خارق العاده برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با دوستان خود به صورت بی سیم است. بهترین برنامه ای که هم برای Android و هم برای iPhone در دسترس است. بنابراین این یک روش طبیعی تر برای ارسال فایل از iPhone به Android یا بالعکس است. اما اگر از SHAREit در تلفن همراه Android خود استفاده می کنید، ممکن است از نحوه و اطلاع از تبلیغات آگاه باشید.

توسعه دهندگان از این طریق درآمد کسب می کنند، اما شیریت مملو از تبلیغات است، که هر بار که آن را باز می کنید بلافاصله با تبلیغات رو به رو می شوید که این خوشایند نیست. بنابراین روش هایی وجود دارد که با انجام آن می توانید از تبلیغات شیریت جلوگیری کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه حذف تبلیغات در شیریت

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید تبلیغات شیریت را با آن لغو کنید. می توانید نسخه مود شده یا بدون تبلیغات شیریت که در اینترنت به صورت رایگان موجود است را دانلود و نصب کنید.

البته این کار برای کسانی که اهل فن نیستند توصیه نمی شود. زیرا وب سایت هایی که نسخه اصلاح شده برنامه های اندروید را ارائه می دهند مشکوک هستند و ممکن است همراه این برنامه، برنامه های جاسوس افزار یا بد افزار نیز نصب شود. به همین دلیل این روش برای همه توصیه نمی شود.

1. حذف تبلیغات شیریت با خاموش کردن اعلان های شیریت

آزاردهنده ترین قسمت تبلیغات شیریت این است که کل قسمت اعلان های شما را همزمان با چندین تبلیغ پر می کند. این اتفاق حتی زمانی که داخل برنامه نیستید هم می افتد.

این تبلیغات از مجوز اعلان استفاده می کنند. اگر مدتی پیش از شیریت استفاده می کردید و مرتبا اعلان های تبلیغات آزاردهنده را دریافت می کنید، می توانید Notifications برنامه SHAREit را خاموش کنید.

نحوه انجا کار:

  1. برای انجام این کار می توانید نماد شیریت را برای مدت طولانی فشار دهید، منویی ظاهر می شود که باید بر روی App Info کلیک کنید تا اطلاعات برنامه ظاهر شود.
  2. بر روی اعلان ها (Notifications) کلیک کنید.
  3. سپس اعلان ها را خاموش کنید.
حذف تبلیغات شیریت با خاموش کردن اعلان های شیریت

این برنامه نیازی به روشن بودن اعلان ندارد. پس بهتر است برای خلاص شدن از شر تبلیغات اعلان های آن را خاموش کنید.

2. هنگام استفاده از SHAREit اینترنت را خاموش کنید

این نیز یک راه حل برای ظاهر نشدن تبلیغات است. برای کار با شیریت و انتقال فایل ها با افراد دیگر نیازی به اینترنت ندارید. بنابراین بهتر است قبل از کار با شیریت اینترنت تان را خاموش کرده و بعد از اینکه کارتان با آن تمام شد اینترنت خود را روشن کنید.

3. حذف تبلیغات شیریت با استفاده از برنامه های دیگر

شما می توانید از برنامه های مسدود کننده تبلیغات مانند StopAd ، AdAway و… استفاده کنید. این برنامه ها به شما کمک می کنند، تا از تبلیغات مزاحم شیریت خلاص شوید.

در اینجا در مورد یکی از برنامه های مسدود کننده تبلیغات (Lucky patcher) توضیح می دهیم.

  1. ابتدا برنامه lucky patcher را نصب کنید و آن را اجرا کنید.
  2. به برنامه lucky patcher دسترسی روت بدهید.
  3. برنامه شیریت (SHAREit) را از لیست برنامه انتخاب کنید. (توجه: در این جا می توانید هر برنامه ای که را که می خواهید محدود کنید).
حذف تبلیغات شیریت با برنامه Lucky patcher

4. گزینه Open Meno of patches را انتخاب کنید.
5. سپس گزینه remove google ad را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه remove google ad

6. لیست پچ را انتخاب کنید و آن ها را اعمال کنید. از شما می خواهد مدتی صبر کنید تا تبلیغات برای شیریت حذف شود.

انتخاب لیست پچ و انتظار برای حذف تبلیغات شیریت

منبع: techtipprtechmazza

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *