آموزش, ترفند گوشی, نرم افزار

چگونه تبلیغات اینستاگرام را حذف کنیم؟

حذف تبلیغات اینستاگرام

پست های تبلیغاتی شامل مشاغلی است که عکس ها و فیلم های جذابی را برای ترغیب ما به خرید محصول یا دنبال کردن آن ها ارسال می کنند. چندین بار دیدن این محتوای تبلیغاتی اصلاً جالب نیست. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم روش های حذف تبلیغات اینستاگرام را بررسی کنیم.

ماجرا از زمانی شروع شد که اینستاگرام خود را باز کردیم و پست هایی را دیدیم که عجیب به نظر می رسید. ما قبلا فرستنده این پست ها را دنبال نکرده بودیم، علاوه بر این، کلمه “دارای پشتیبانی مالی” (sponsored) را در بالای این پست ها و “بیشتر بدانید” (learn more) را در پایین این صفحه مشاهده می کنیم که این کلمات را در پست های عادی مشاهده نکرده ایم.

روش های مختلف برای حذف تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام، به عنوان یک برنامه محبوب و مفید، بدیهی است که به دنبال راهی برای کسب درآمد باشد. برای انجام این کار دو راه برای او وجود داشت: برای ورود و حضور یک میلیارد کاربر خود هزینه ای در نظر بگیرد، یا با تبلیغات پست های شرکت های بزرگ درآمد کسب کند.

اینستاگرام راه دوم را انتخاب کرد و بنابراین با پست های تبلیغاتی یا حمایت مالی آشنا شدیم. از آن روز با باز کردن صفحه اول اینستاگرام یا به اصطلاح فید اینستاگرام، امکان نداشت با برخی تبلیغات اینستاگرام مواجه نشویم.

توجه: اگر قبلاً چنین پست هایی را مشاهده نکرده اید، این ویژگی هنوز توسط اینستاگرام برای شما فعال نشده است. این نوع پست ها بیشتر در فیدهای حساب کسب و کار اینستاگرام دیده می شوند. اگر یک حساب شخصی یا خصوصی در اینستاگرام داشته باشید، این نوع پست ها را نمی بینید.

روش 1: آن ها را پنهان کنید

اول از همه، باید بگوییم که هیچ دکمه جادویی یا روش خاصی برای حذف پست های تبلیغاتی وجود ندارد. ما باید با اینستاگرام مانند یک فرد هوشمند برخورد کنیم و به او بگوییم که پست های تبلیغاتی او را دوست نداریم. برای این کار، هر بار که در صفحه اول خود به تبلیغات اینستاگرام برخوردید، آن را به روش زیر پنهان کنید:

روی سه نقطه در سمت راست بالای پست کلیک کنید. در پنجره بازشو که ظاهر می شود، روی Hide Ad کلیک کنید.

حذف تبلیغات اینستاگرام با زدن گزینه Hide Ad (پنهان کردن)

از شما سوال شما می شود که چرا نمی خواهید این آگهی را ببینید؟ در این قسمت سه گزینه وجود دارد:

✔ از بین گزینه ها نامناسب است (It’s inappropriate) را انتخاب کنید. این گزینه به اینستاگرام می گوید که این پست تبلیغاتی برای شما مناسب نیست و نمی توانید آن را ببینید. تکرار این فرآیند برای هر تبلیغ اینستاگرام، پست های تبلیغاتی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

البته در این رابطه شما به اینستاگرام دروغ می گویید. از آن جا که این تبلیغات در واقعیت برای شما نامناسب نبوده، فقط شما نمی خواهید آن را ببینید.

✔ گزینه های دیگری که می توانید انتخاب کنید گزینه، این آگهی را خیلی زیاد می بینم (I see it too often) و مرتبط نیست (it’s not relevant) می باشد.

گزینه های محدود سازی تبلیغات اینستاگرام

اثر این دو گزینه کمتر از گزینه قبلی است و شما فقط به اینستاگرام اطلاع می دهید که این پست های تبلیغاتی با زمینه های مورد علاقه شما مطابقت ندارند. اینستاگرام با این کار تعداد پست ها را کاهش می دهد و سعی می کند مواردی را که بیشتر با علایق شما مطابقت دارند به شما نشان دهد.

ممکن است بپرسید، اینستاگرام چگونه علایق ما را تشخیص می دهد؟ الگوریتم های اینستاگرام از آنچه فکر می کنیم هوشمندانه ترند. آن ها می توانند براساس موضوعات مورد علاقه شما، دنبال کنندگان و کسانی که دنبال می کنید، تشخیص دهند که کدام پست های تبلیغاتی را به شما نمایش دهند.

روش 2: آن ها را گزارش کنید

می توانید آگهی را گزارش دهید. برای این کار:

سه نقطه را در بالای صفحه بزنید و سپس روی Report Ad ضربه بزنید. همچنین این گزینه برای گزارش دادن پست هایی با محتوای نامناسب به اینستاگرام است. با انتخاب این گزینه اینستاگرام هیچ پست تبلیغاتی دیگری از همان حساب به شما نشان نخواهد داد.

حذف تبلیغات اینستاگرام با زدن گزینه Report Ad (گزارش دادن)

روش 3: آن ها را مسدود کنید!

سومین روش برای حذف تبلیغات اینستاگرام مسدود کردن حساب فرستنده است. برای انجام این کار:

به قسمت پروفایل فرستنده بروید و روی سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید و سپس روی گزینه Block کلیک کنید. البته، این فقط یک صفحه از تبلیغات را حذف می کند و شما باید این کار را برای هر حساب تبلیغاتی دیگر تکرار کنید.

روشی برای حذف یک باره تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد. با این حال، با روش های ذکر شده کمتر می توانیم این تبلیغات را ببینیم.

چگونه تبلیغات اینستاگرام را تشخیص دهیم؟

همانطور که قبلا ذکر شد، پست های تبلیغاتی اینستاگرام ویژگی های مختلفی دارند:

1. کلمه sponsored در بالای آن ها وجود دارد. این به این معنی است که اینستاگرام برای نمایش این پست ها به شما، هزینه دریافت کرده است.

2. یک دکمه عملیاتی در پایین پست دیده می شود. این دکمه انواع مختلف عملکردها را بر اساس محتوا شامل می شود. به عنوان مثال:

  • دکمه Install Now برای تبلیغات مربوط به برنامه ها
  • گزینه Download برای مواردی که باید دانلود شود
  • دکمه Sign up برای ثبت نام در یک سایت
  • گزینه shop now برای خرید یک محصول
  • دکمه Learn more برای کسب اطلاعات بیشتر بدانید و موارد دیگر.
تشخیص تبلیغات اینستاگرام

این دو روشی است که می توانید پست های تبلیغاتی اینستاگرام را توسط آن ها شناسایی کنید. علاوه بر این، اگر منبع پست را نشناسید، می تواند تبلیغ باشد. می توانید این پست ها را مانند پست های عادی بپسندید، کامنت بگذارید و ذخیره یا به اشتراک بگذارید.

البته انجام هر یک از این موارد نشان می دهد که شما به آن پست و محتوایش علاقه مند هستید، که در این صورت وقتی بخواهید این تبلیغات را حذف کنید کارتان سخت می شود.

آیا نرم افزار خاصی برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود دارد؟

در حقیقت، هیچ نرم افزاری برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد، زیرا روش واضحی برای حذف آن ها وجود ندارد. بنابراین، شما نباید به هر نوع نرم افزاری که قصد سو استفاده استفاده از اطلاعات شما را دارند، اعتماد کنید.

سوالات متداول

1. چگونه تبلیغات اینستاگرام را حذف یا غیر فعال کنیم؟

روش مشخصی از طرف اینستاگرام اعلام نشده است که بتوانیم توسط آن تبلیغات را به طور کامل حذف کنیم. اما با استفاده از گزینه های Hide و report می توانیم تبلیغات را در صفحه خود محدود کنیم.

2. آیا نرم افزاری برای حذف تبلیغات اینستاگرام وجود دارد؟

صحت وجود چنین نرم افزاری از طرف اینستاگرام تایید نشده است. در واقع می توان گفت که هیچ نرم افزاری نمی تواند این تبلیغات را حذف کند.

3. آیا رباتی برای حذف تبلیغات اینستا وجود دارد؟

خیر. تا الان رباتی برای حذف این تبلیغات طراحی نشده است.

4. چگونه می توان پست های تبلیغاتی اینستاگرام را تشخیص داد؟

در بالای این پست های تبلیغاتی کلمه sponsored و در پایین آن ها دکمه عملیاتی وجود دارد که از این طریق می توانید آن ها را تشخیص دهید. همچنین این پست ها جزو فالوور های ما نیستند.

امیدوارم این مطلب برایتان مفید باشد.🙂🌹

منبع: virlan

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *