آموزش, نرم افزار

آموزش تصویری حذف اکانت تیک تاک | Tik Tok

حذف اکانت تیک تاک

حذف حساب تیک تاک ساده و آسان است. با این حال، قبل از حذف اکانت تیک تاک، باید توجه داشته باشید که پس از ارسال درخواست حذف حساب خود، ابتدا حساب شما به مدت 30 روز غیرفعال می شود. این روند شبیه به نحوه عملکرد فیس بوک است. این بدان معنی است که به محض حذف حساب، تیک تاک غیرفعال شده و پس از 30 روز کاملاً حذف می شود. اما اگر در هر زمان بین 30 روز وارد شوید، حساب دوباره فعال می شود. در مقالات قبل برنامه تیک تاک و آموزش کامل استفاده از برنامه تیک تاک را برای شما تهیه کردیم در این مقاله می خواهیم به نحوه دیلیت اکانت تیک تاک بپردازیم.

مراحل حذف اکانت تیک تاک

1-تیک تاک را روی تلفن خود باز کنید و به حساب کاربری خود وارد شوید.

2- برای رفتن به صفحه پرووفایل خود، روی نماد آدمک در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید.

آموزش حذف اکانت تیک تاک

3- روی سه نقطه در بالای صفحه برنامه کلیک کنید.

آموزش حذف اکانت تیک تاک


4- اکنون، روی گزینه Manage my Account “مدیریت حساب من” ضربه بزنید.

آموزش حذف اکانت تیک تاک

5- اگر تا به حال شماره تلفن خود را وارد نکرده اید، باید آن را به حساب خود اضافه کنید. زیرا نمی توانید بدون آن برنامه را حذف کنید. سپس به پایین بروید و بر روی Delete my Account “حذف حساب من” کلیک کنید.

آموزش حذف اکانت تیک تاک

6- در صفحه بعد، یک کد تأیید صحت 4 رقمی به شماره شما ارسال می شود.
آن را در کادر مربوطه وارد کرده و بر روی دکمه “ارسال کد” کلیک کنید. کد را در کادر وارد کرده و سپس بر روی “ادامه” کلیک کنید.( دراین قسمت برنامه درخواست نهایی تأیید حذف کلیه داده ها و اطلاعات شما از سیستم عامل را صادر می کند).

آموزش حذف اکانت تیک تاک

7- در این مرحله یک کادر روی صفحه ظاهر می شود، روی گزینه “Delete Account” کلیک کنید و بعد از شما می خواهد با زدن گزینه Delete تایید کنید که می خواهید حساب تان را حذف کنید. Delete را بزنید و تمام!

آموزش حذف اکانت تیک تاک

شما اکنون با موفقیت حساب تیک تاک خود را حذف کرده اید! اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را حذف کنید و به مدت 30 روز وارد سیستم نشوید و اکانت برای همیشه حذف می شود.

بعد از حذف حساب تیک تاک چه اتفاقی می افتد؟

مطمئن شوید که به محض حذف حساب تیک تاک، دیگر نمی توانید از آن حساب استفاده کنید. این بدان معناست که هر فیلم ویدئویی که در پروفایل تیک تاک ارسال کرده اید را از دست خواهید داد. در دستورالعمل های تیک تاک ذکر شده است که کاربران پس از حذف اکانت، بازپرداخت هر کالایی را که از سیستم عامل خریداری کرده اند دریافت نمی کنند.

اما چت های شما با شخص دیگری که از طریق برنامه پیام ارسال کرده اید، تا زمانی که اکانت خود را حذف نکرده باشد باقی خواهند ماند.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *