معرفی محصول

بهترین هدست و هدفون های گیمینگ و مخصوص بازی در ایران

بهترین هدست گیمینگ

در بازی های ویدئویی به همان اندازه که داشتن یک ماوس مناسب یا کنترلر و کیبورد خوب می تواند به بهتر بازی کردن شما کمک کند، داشتن یک هدست با کیفیت صدای خوب هم ضروری است تا لذت بیشتری از بازی ببرید و به عنوان مثال صدای انفجار را حس کنید، ریز به ریز جزئیات را بشنوید و قدم های دشمن را تشخیص دهید که کمک زیادی به شما می کند. همچنین هدست گیمینگ و مخصوص بازی خوب، باید میکروفون با کیفیتی هم داشته باشد تا در زمان تجربه بازی بتوانید با هم تیمی هایتان ارتباط برقرار کنید. کیفیت صدا از اهمیت ویژه ای برای تجربه بازی همه جانبه برخوردار است و داشتن یک هدست گیمینگ بهترین راه رسیدن به آن است. در این مطلب بهترین هدست و هدفون های گیمینگ و مخصوص بازی را به شما معرفی خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تفاوت هدست، هدفون و هندزفری

بهترین هدست های گیمینگ و مخصوص بازی

1- هدست گیمینگ Razer Kraken

بهترین هدست گیمینگ مدل Razer Kraken

هدست Razer Kraken بسیار بادوام با ساختاری محکم و بسیار راحت است که دارای جثه ای نسبتا بزرگ و صدایی بسیار بلند، با کیفیت و شفاف است که با ظاهر بزرگ و قدرت باورنکردنی توجه شما را به خود جلب می کند. ریزر اهمیت زیادی به کیفیت صدای هدست هایش داده و به همین دلیل می توانید تمام جزئیات صدا را مخصوصا در زمان بازی های ویدئویی بشنوید.

طراحی این هدفون به گونه ای است که برای استفاده های روزمره دوام زیادی دارد و می تواند موسیقی را با کیفیت رسا و فوق العاده به کاربر انتقال دهد. وزن کم آن به گونه ای است که می توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد.

وزن 280 گرم
نوع اتصال با سیم
رابط جک 3.5 میلی‌متری
طول کابل 1.3 متر

2- هدست گیمینگ Asus Cerberus

بهترین هدست گیمینگ مدل Razer Kraken

هدست گیمینگ Asus Cerberus برای استفاده در بازی های کامپیوتری و گوش دادن به موسیقی موبایل و تبلت های هوشمند طراحی شده است. طراحی میکروفون 2 گانه به گونه ای است که یک میکروفون بر روی بوم قابل جدا شدن بر روی کاپ سمت چپ تعبیه شده و برای چت بازی های کامپیوتری به کار می رود و میکروفن دیگری که روی سیم هدست قرار دارد برای تماس های تلفنی می تواند استفاده شود.

کوسن های 10 سانتی متری این هدست بسیار بزرگ و راحت است و دور گوش را به طور کامل احاطه می کند و عایق صدای خوبی هستند که از خارج شدن صدا به بیرون و ورود صدای مزاحم اطراف جلوگیری می کنند. کوسن ها به گونه ای طراحی شده است که فشار زیادی به گوش وارد نمی کند و کاربر می تواند مدت زیادی هدفون را روی سر خود نگه دارد.

وزن 266 گرم
نوع اتصال باسیم
رابط جک 3.5 میلی‌متری
طول کابل 1.2 متر
امپدانس 32 اهم

3- هدست گیمینگ A4 Tech HS-19

بهترین هدست گیمینگ مدل A4 Tech HS-19

اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای هدست یا هدفون بپردازید به سراغ برند هایی مانند A4 Tech و Tsco بروید که بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. از مزیت های اصلی این هدست، داشتن گوشی های نسبتا بزرگ و وزن بسیار کم است که باعث می شود در طولانی مدت بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

هدست HS-19 از شرکت ای 4 تک، محصولی با قیمت بسیار مناسب است که برای بازه قیمتی خود، کیفیت صدای مناسبی ارائه می دهد و برای ضبط صدا و بازی های آنلاین عملکرد راضی کننده ای دارد.

وزن 50 گرم
نوع اتصال باسیم
نوع گوشی دو گوشی
طول کابل 2 متر
امپدانس 32 اهم

4- هدست گیمینگ TSCO TH 5127

بهترین هدست گیمینگ مدلTSCO TH 5127

هدست TSCO TH 5127 از نوع دور گوشی بوده و دارای کاپ های نرم و سری قابل تنظیم است که می توانید ساعت ها از آن بدون ایجاد خستگی و یا سنگینی استفاده کنید. بند روی سر آن به صورت انعطاف پذیر و ارگونومیک طراحی شده است تا با استفاده طولانی مدت از آن به سرتان فشار وارد نشود.

روی کاپ این هدست یک پیچ کنترل گر برای کم و زیاد کرد صدا و یک کلید قطع و وصل میکروفون تعبیه شده است. این هدست مناسب برای گیمینگ و کاربری عمومی می باشد.

وزن 300 گرم
نوع اتصال باسیم
رابط جک 3.5 میلی‌متری
نوع کابل کتان
طول کابل 2 متر
امپدانس 32 اهم
سایر مشخصاتدارای کلید روشن و خاموش و کلید مدیریت میزان صدا،
هدبند ساخته شده از جنس PVC و قابل خم شدن،
دارای میکروفون قابل چرخش، استفاده از چرم در هدبند

5- هدست گیمینگ PHONIKAS H-3

بهترین هدست گیمینگ مدل PHONIKAS H-3

هدست PHONIKAS H-3 با قدرت بالای تفکیک صدا به شما اجازه می دهد که صداها را هنگام بازی کرن تشخیص دهید. این هدفون برند کشور چین است که تجربه بازی در فضای 3 بعدی را ارائه می دهد.

یکی از اصلی ترین نقاط قوت آن جنس بسیار خوب و راحتی بسیار بالای بالشتک های گوشی های آن است. علاوه بر گوشی ها، در قسمت محل تماس هدبند با سر کاربر هم بالشتکی نرم به کار رفته تا راحتی PHONIKAS H-3 بیش از پیش باشد.

وزن 354 گرم
نوع اتصال باسیم
نوع گوشی دو گوشی
رابط جک 3.5 میلی‌متری , پورت USB
طول کابل 2.1 متر
امپدانس 16 اهم
دیگر ویژگی ها میکروفون، کلید مدیریت میزان صدا

6- هدست گیمینگ Cooler Master MH751

بهترین هدست گیمینگ مدل Cooler Master MH751

اگر شما جزو آن دسته از گیمرهایی هستید که به دنبال یک محصول همه کاره می گردید و از تماشای نورپردازی و طراحی عجیب چنین محصولاتی لذت می برید و ظاهر منحصر به فرد محصولات گیمینگ را دوست دارید، MH751 برای شما بسیار مناسب است.

تفکیک صدای بسیار خوب در کنار بیس طبیعی و همچنین میکروفونی که صدا را با وضوح دقیقی ضبط می کند و ضمن ارائه تجربه خوب در بازی ها و حتی می توان آن را به عنوان یک هدفون مخصوص موسیقی در محیط های بیرون از منزل هم استفاده کرد.

وزن 280 گرم
نوع اتصال باسیم
نوع گوشی دو گوشی
رابط جک 3.5 میلی‌متری
طول کابل 1.5 متر
امپدانس 26 اهم

7- هدست گیمینگ Asus ROG Strix

بهترین هدست گیمینگ مدل Asus ROG Strix

هدست Asus ROG Strix بهترین هدست و هدفون گیمینگ با کیفیت پخش صدای عالی و به طور اختصاصی برای انجام بازی های رایانه ای طراحی و تولید شده است. بر روی کاپ این هدست کلیدهای جهت روشن و خاموش کردن هدست یا کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته است.

هدست ROG Strix یک میکروفون جدا شدنی دارد که می تواند برای تماس های صوتی در بازی های کامپیوتری مورد استفاده قرار بگیرد. طرح ارگونومی این هدست باعث شده است که استفاده طولانی از آن کاربر را خسته نکند.

وزن 360 گرم
نوع اتصال باسیم
طول کابل 1.5 متر
امپدانس 32 اهم
سایر مشخصات سازگار با PlayStation 4 و کامپیوتر و Mac

8- هدست گیمینگ Logitech G635

بهترین هدست گیمینگ مدل Logitech G635

هدست Logitech G635 یکی از هدست های رده بالای موجود در بازار است که البته قیمت بالایی هم دارد. این هدست یک محصول کاملا گیمینگ است و این امکان را فراهم می کند تا کاربران با استفاده از نرم افزار مخصوص، رنگ نورپردازی های آن را به شکلی کاملا دلخواه شخصی سازی کنند.

کاپ های بسیار نرم آن تضمین می کند که در طولانی مدت استفاده از این هدست یا هدفون آسان و راحت باشد، کاپ های آن قابلیت جداسازی هم دارند و می توانید نسبت به شستشوی آن اقدام کنید. همچنین برای بیشتر شدن امکانات این هدست، می توانید چند کلید قابل شخصی سازی هم روی آن در نظر گرفته که از طریق نرم افزار مخصوص، می توانید دستورهای مختلفی را برای آن ها برنامه ریزی کنید.

وزن 379 گرم
نوع اتصال باسیم
رابط جک 3.5 میلی‌متری
طول کابل 1.5 متر
سایر مشخصات پشتیبانی از PC, Nintendo Switch, PlayStation 4 و Xbox One،
قابلیت جداسازی کاپ‌ها به منظور شستشو، قابلیت شخصی‌سازی LightSync

9- هدست گیمینگ Razer Mano War

بهترین هدست گیمینگ مدل Razer Mano War

طرفداران بازی های رایانه ای همواره به دنبال تجهیزاتی هستند که حس و حال بهتری را از انجام بازی های رایانه ای دریافت کنند. روی کاپ هدست این محصول یک میکروفون تعبیه شده است که می توان از آن در انجام بازی های رایانه ای بهره برد.

پوشش روی کاپ Razer Mano War از چرم مصنوعی است و استفاده از چرم مصنوعی در این قسمت باعث شده است تا کاربر در زمان استفاده بلند مدت از آن احساس خستگی نکند.

وزن 375 گرم
نوع اتصال بی‌سیم
رابط دانگل USB
محدوده عملکرد تا 10 متر
امپدانس 32 اهم

10- هدست گیمینگ SteelSeries Arctis Pro

بهترین هدست گیمینگ SteelSeries Arctis Pro

هدست وایرلس SteelSeries Arctis Pro شما را در صدای بازی هایی که در حال انجام دادن آن هستید غرق و احاطه می کند و برای تمام اقدامات انفنجاری بازی های مورد علاقه شما بسیار عالی است. DAC (مبدل دیجیتال به صوتی) آن، در هنگام گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه شما یا تماشای فیلم های مورد علاقه تان عملکردی فوق العاده دارد.

این هدست در بین بهترین هدست هایی که تا به امروز بوده است، کمی گران قیمت است، اما زمانی که از این هدست استفاده کنید، متوجه خواهید شد که چرا یکی از بهترین هدست های گیمینگ است.

نوع اتصال بی سیم دوگانه
باتریدو باتری قابل تعویض که اجازه شارژ یکی و استفاده از دیگری را می‌دهد
مشخصات کیفیت ساخت سطح بالا از فولاد سبک و آلیاژ آلومینیوم،
اسپیکرهای پریمیوم Hi-Res با وضوح بالا،
میکروفون ClearCast با وضوحی مثال زدنی،

فروشگاه تک یک

فروشگاه آنلاین تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *